Nopee ohjaus GSI Kadettiin.....!
-
- A-Junnu
- Viesti:
Nopee ohjaus GSI Kadettiin.....!
Elikkä kuka myy tehostettuun hammastankoon, tai normaali hammastankoon käypää nopeempaa välitystä. 

- kms2260
- B-junnu
- Viesti:
Astraan ohjaus
Missä Opelin etuvetomalleissa on ZF:n tehostettu ns. isompi hammastanko?
- Unto
- KV
- Viesti:
Mitenkä tuommoisessa "kotikutoisessa" nopeassa ohjauksessa on hoidettu toi tehostus?
Olen antanut itseni ymmärtää, että hydraulisesti tehostettu ohjaus rupeaa nopeissa ohjausliikkeissä "ahdistamaan" eli palautus olisi hidasta. Tähän vikaan on saatavana korjaus joka varmasti on hyvä mutta kallis (josta johtuen raju säästö kuuri päällänsä)
Jokkut on käyttänyt näitä "täyssähköisiä" (opel corsa sport:in) tehostimia ,mutta olen antanut iseni kuulla että corsissa olisi kyseisen tehostajan vaihdelaatikot hajonneet jo siviili liikenteessä. Tästä johtuen en uskalla asentaa moista laitetta omaan kilpuriini.
Olen antanut itseni ymmärtää, että hydraulisesti tehostettu ohjaus rupeaa nopeissa ohjausliikkeissä "ahdistamaan" eli palautus olisi hidasta. Tähän vikaan on saatavana korjaus joka varmasti on hyvä mutta kallis (josta johtuen raju säästö kuuri päällänsä)
Jokkut on käyttänyt näitä "täyssähköisiä" (opel corsa sport:in) tehostimia ,mutta olen antanut iseni kuulla että corsissa olisi kyseisen tehostajan vaihdelaatikot hajonneet jo siviili liikenteessä. Tästä johtuen en uskalla asentaa moista laitetta omaan kilpuriini.
- A-mies
nopea ohjaus kadettiin
Elikkä, käykö tuo gsi:n ohjaus tavalliseen e -mallin kadettiin?
Jos käy ni mikä mahtaa olla hinta noin suurinpiirtein...
Jos käy ni mikä mahtaa olla hinta noin suurinpiirtein...