SM Uusikaupunki ralli

Kotimaan ralli- ja sprintkilpailujen ennakkopuinti, voittajaveikkaukset ja muu ennen kilpailua tapahtuva spekulointi.
Vastaa Viestiin
Co-Driver
KV
KV
Viestit: 398
Liittynyt: 09.05.2004 00:00
Paikkakunta: Lepsämä City
Viesti:

SM Uusikaupunki ralli

Viesti Kirjoittaja Co-Driver » 22.07.2004 05:50

kilpailun järjestäjä on tehnyt todella loistavan muutoksen viime vuoteen. asvaltti ek ajetaan nyt ek3:na ja sinne ei ole mahdollisuutta vaihtaa sliksejä vaan on ajettava sorarenkailla! aivan loistavaa! vielä parenpi olis kun soraralleihin ei sotkettaisi ollenkaan asvaltti pätkiä. tämän informaation sain eilen ratamestarilta.

Avatar
jps
B-junnu
B-junnu
Viestit: 25
Liittynyt: 19.05.2004 00:00

Re: SM Uusikaupunki ralli

Viesti Kirjoittaja jps » 22.07.2004 12:29

No mitäs loistavaa tuossa nyt sitten on??? Älytöntö ennemmin, ajaa nyt sorarenkailla asvaltilla, siitähän nyt vasta järki kaukana onkin. :cry: :evil: Kiva sudittaa ne "lähes ainoat" hyvät sorarenkaat ek 3:lla paskaks ja ajalle sitten "melkein slikseillä" loput sorapätkät.

Co-Driver
KV
KV
Viestit: 398
Liittynyt: 09.05.2004 00:00
Paikkakunta: Lepsämä City
Viesti:

sm uusikaupunki

Viesti Kirjoittaja Co-Driver » 22.07.2004 12:36

onhan rankaat jo varsin kuluneet kahden sorapätkän jälkeen. ei kauheasti kiinnostais ostaa uusia sliksejä 4km ajoavarten. nyt kaikki on samalla viivalla ja erot ratkotaanajamalla eikä renkaiden tuomalla edulla.

Avatar
Mastermind
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 108
Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Mastermind » 22.07.2004 17:04

Mitäs muuta se ratamestari kertoi? :?:

Co-Driver
KV
KV
Viestit: 398
Liittynyt: 09.05.2004 00:00
Paikkakunta: Lepsämä City
Viesti:

sm uusikaupunki

Viesti Kirjoittaja Co-Driver » 23.07.2004 07:31

heh he ;)

VILLEvonWOLTTI
Yleinen
Yleinen
Viestit: 186
Liittynyt: 04.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja VILLEvonWOLTTI » 23.07.2004 11:03

Asialla on monta näkökulmaa. Nelivetomiehet ajaa sorapyörillä. Mutta esim. pikku n ryhmässä ja trophy luokissa nähdään monta kilpailiaa vaihtamassa ek 2 jälkeen eteen asfaltti-ralli renkaita takaluukusta. Ainankin SM-kärki tai ne jotka ajaa hyvistä sijoituksista. Harvalla on varaa antaa tasoitusta 6-8 sekuntia tai ehkä enemmänkin + ei mene sorapyörät ihan romuks.
Onhan se ihan kiva, että kilpailun järjestäjät tuovat keski-euroopan kisa mallia vähän Suomeenkin.

Avatar
pikkis
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 131
Liittynyt: 20.06.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja pikkis » 23.07.2004 14:56

Siinä ei oo mitään järkee ajaa asvaltti pätkiä koko kisassa. Ajettais kaikki pätkät vaan soralla, niin kun Tampereella...

Avatar
lbr
Yleinen
Yleinen
Viestit: 209
Liittynyt: 16.06.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja lbr » 23.07.2004 23:30

Niin onpa kivaa...kannattaa olla ratamestarin kaveri..niin tietää missä mennään.

Avatar
t0tal
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 30.05.2004 00:00
Paikkakunta: Reykjavik
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t0tal » 24.07.2004 21:58

VILLEvonWOLTTI kirjoitti:Mutta esim. pikku n ryhmässä ja trophy luokissa nähdään monta kilpailiaa vaihtamassa ek 2 jälkeen eteen asfaltti-ralli renkaita takaluukusta.
Muistaakseni ihan sääntökirja kieltää useamman kuin yhden varapyörän käytön autossa.. Saatan olla sääntökirjan suhteen myös väärässä, mutta mites laitat ne kaks kumea sinne turvallisesti kiinni?
Ja kirraa....

Co-Driver
KV
KV
Viestit: 398
Liittynyt: 09.05.2004 00:00
Paikkakunta: Lepsämä City
Viesti:

sm uusikaupunki

Viesti Kirjoittaja Co-Driver » 25.07.2004 15:54

asiaa aloin selvittelemään koska asia ei selvästi ratkennut kilpailun säännöissä. tiedon saatuani ajattelin kirjoituksella antaa informaation myös muille kanssa kilpailijoille. uskon asian olevan varma koska tuskin ratamestari jakaisi virheellistä tietoa.
o

Vastaa Viestiin