Kaikki muu keskustelu mikä ei kuulu muille foorumiosastoillemme! Esim. linkkivinkit, ilmoitukset vioista, kehitysehdotukset yms keskustelu. Sana on vapaa!
-
kim75
- Yleinen

Viesti
Kirjoittaja kim75 » 30.07.2012 17:58
ohc kirjoitti:.....
Jos sitä ajellaan vaan ajamisen ilosta kilpailusta viis, niin eikö se ole sitten sama ajaa vain reeniä itekseen. Ja on muuten paljon halvempaakin ;)
Mun osalta juurikin näin. Paitsi, että mulla ainakaan ei ole 60 kilometriä omaa suljettua tietä jossa ajaa niin joudun maksamaan muille, että järjestävät tien jossa voin ajaa.
Nii ja tietysti kalliiksi tulis omalla tiellä yksinään ajaa rallia jos pitäis turvajärjestelyt hoitaa samalle tasolle kuin ralleissa. Eli joka sadalle metrille joku katsomaan kännykän kanssa menoa ja vielä nostoporukat sekä ambulanssit ja paloautot.
-
ohc
- Yleinen

Viesti
Kirjoittaja ohc » 31.07.2012 23:06
kim75 kirjoitti:ohc kirjoitti:.....
Jos sitä ajellaan vaan ajamisen ilosta kilpailusta viis, niin eikö se ole sitten sama ajaa vain reeniä itekseen. Ja on muuten paljon halvempaakin ;)
Mun osalta juurikin näin. Paitsi, että mulla ainakaan ei ole 60 kilometriä omaa suljettua tietä jossa ajaa niin joudun maksamaan muille, että järjestävät tien jossa voin ajaa.
Nii ja tietysti kalliiksi tulis omalla tiellä yksinään ajaa rallia jos pitäis turvajärjestelyt hoitaa samalle tasolle kuin ralleissa. Eli joka sadalle metrille joku katsomaan kännykän kanssa menoa ja vielä nostoporukat sekä ambulanssit ja paloautot.
Ok, luulisin silti että meitä on vielä aika joukko jotka ymmärtää sanan kilpailu hieman toisella tavalla. Toisille riittää että saa maksaa ilmoittautumis maksun ja ajaa autolla lähdöstä maaliin jos vehkeet kestää ja toiset haluaa _kilpailla_ oman tasoisiaan vastaan luokittain.
ps. aika harvoin olen ite ajanut kisoja joissa on katsojia joka sadalle metrille pätkillä ;)
-
Rasvaranne
- A-Junnu

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Rasvaranne » 01.08.2012 14:30
Itse näin yhden rallin ajaneena (Urjalassa tänä vuonna), olisi myös minun mielestä mukavampaa jos yleinen, a-junnut ja b-junnut ajaisivat erikseen. Maaliin päästiin, mutta mulla ei ole mitään käsitystä kuinka rahkeet olis riittänyt pelkkien b-junnujen puolella. Ja siitä kun joku kerto että soittaa järjestäjälle ja pyytää lisää luokkia, niin ei taida kauheen helposti onnistua, koska itse soitin Urjalan rallin järjestäjille ja toivoin saavani oman lähtöpaikkani tasan viimeiseksi, ettei tarvitsisi peileihin kuikuilla jatkuvasti, niin ei onnistunut! Pelko oli persiissä että perään lähtee Salminen tai Nummela! No ei lähtenyt niistä kumpikaan, mutta paikallinen vetomies lähti joka tunsi pätkän jo entuudestaan. Onneks oli sen verran meilläkin kyytiä ettei onneksi kiinni saanut

Joka tapauksessa hauskaa oli, mutta olisi voinut olla jopa vielä hauskempaa jos olisi ollut edes pieniä mahkuja 15 sakkiin