Asiakaskyyditykset

Kaikki muu keskustelu mikä ei kuulu muille foorumiosastoillemme! Esim. linkkivinkit, ilmoitukset vioista, kehitysehdotukset yms keskustelu. Sana on vapaa!
Rockstar95
B-junnu
B-junnu

Asiakaskyyditykset

Viesti Kirjoittaja Rockstar95 » 14.12.2012 19:09

Elikäs olen kiinnostunut kuulemaan asiakaskyyditys tapahtumien järjestämisestä. Olen ymmärtänyt, että moni harrastajakin järjestää tällaisia tapahtumia eikä vain ne suurella budjetilla sm-sarjaa ajavat kuskit.

Voisiko joku kertoa vähän tällaisista tapahtumista ja niiden järjestämisestä. Elikäs, miten hankitte sopivia asiakkaita? Mainostamalla nettisivuilla, paikallislehdessä vai vaikkapa suora markkinoinnilla? Kuinka paljon auton vetotapa, tehot tai vuosimalli vaikuttavat asiakkaan päätökseen ottaa juuri se tietty palvelu ja kumpi on oikeasti houkuttelevampi, tehokas ja kohtuu vanha auto vai vaikkapa v1600 auto?

Kuinka paljon asiakkaita sinulla on ollut vuoden aikana? Kuinka suuri osa bujetistasi tulee asiakaskyydityksestä? Millaisia ihmisiä näissä tapahtumissa käy, autoista kiinnostuneita vai firman piikkiin tulleita ihmisiä jotka epäilevät auton kyydissa istumisen olevan tylsää?

Kiitos kaikille vastanneille!

Api
A-Junnu
A-Junnu

Re: Asiakaskyyditykset

Viesti Kirjoittaja Api » 15.12.2012 18:04

Samaa touhua pohdittu kans helpottais kahden pa harrastajan touhuja....
Tein vähän listaa asioista joita pitää huomioida:

Tie, sulkuluvat, mahdollinen muu ilmoitus viranomaisille.

Asiakkaiden toimitus paikalle (bussi)

Mitä porukka tekee odotellessaan kyytivuoroa, syöminen ja muu aktiviteetti.

Miten raha liikkuu, yrityksethän haluaisi usein laskun esim elämys tapahtumasta, laskuttaaksesi tarvit toiminimen tai yhdistyksen.

Jos käytetään jotain metsäautotietä niin onko tarvetta jäädyttää että kestää vaikka nelikkoa....

tossa vähän alkua...
-En ole hullu, olen erikoinen-
-kupee oli upee-
-aina on kivaa kun on mukavaa-

Vastaa Viestiin