Uusi KITI ja kalenteri
- mrgallop
- KV

Uusi KITI ja kalenteri
Toimiiko tuo kilpailukalenteri uudistuneessa kitissä kuten pitäisi??
Ainakin mulla vaikeuksia, onko muilla vai onko mulla selaimessa häikkää (mozilla). Ei löydä kuin 4 kilpailua kisakalenterista ja mm. Raahen sprintti katosi juuri johonkin...?? mikä mättää!
Ainakin mulla vaikeuksia, onko muilla vai onko mulla selaimessa häikkää (mozilla). Ei löydä kuin 4 kilpailua kisakalenterista ja mm. Raahen sprintti katosi juuri johonkin...?? mikä mättää!
-SSS sihisevää ruutia-
-
jama78
- Yleinen

- Viesti:
Re: Uusi KITI ja kalenteri
Juu eipä näköjään mullakaan tällä hetkellä näy kun noi neljä

- TimoSvanberg
- A-Junnu

Eipä näy toimivan, toivottavasti ei turhaan karsi jo muutenkin harvalukuisia osallistujia tulevista kisoista.
Täysin käsittämätöntä ottaa kehitysvaiheessa oleva ohjelmisto käyttöön, kun vanhakin toimi hyvin.
Täysin käsittämätöntä ottaa kehitysvaiheessa oleva ohjelmisto käyttöön, kun vanhakin toimi hyvin.
-
AETH
- A-Junnu

Pari tuntia sitten toimi ainakin...näkyi kaikki kilpailut tästä päivästä helmikuun lopulle. Päivitys nappia kun painoi niin hävisi kaikki ja nyt näkyy vain 4 kilpailua.
haapalamotorsport.nettisivu.org
- mrgallop
- KV

Ontoi sitten hanurista ihan oikeesti (olen yrittänyt uskotella itelle että en osaa käyttää...). Käsittämätöntä tosiaan, että pitää raakile pistää käyttöön kun tietääkseni entisessä ei suurempaa vikaa ollut tai ainakin alkoi viimein tottua siihen. Pistäsivät nyt kiireenvilkkaa vanhan rinnalle takas niin näkis edes sen kalenterin!
-SSS sihisevää ruutia-
- toppa1
- B-junnu

Juu ei näy raahen kisaa täälläkään, vaikea ilmoittautua kun ei ole minne ilmoittautua?
- rrtracing
- Viesti:
Pitäisköhän AKK,n nostaa vähän maksuja et ne sais palkattua sellaiset tietokone nörtit että alkais toimii ja kannattaiskohan olla töissä joulun välipäivinä kun tiedetään että meillä täällainen uus kiti MIKÄ EI TOIMI !
Vois vaikka tehdä jotain ????
Vois vaikka tehdä jotain ????
- tigru6
- Yleinen

Varmasti maksujen nostaminen auttaa tai sitten ei.... Oikeasti, eipä ole ensimmäinen palveluntarjoaja jolla on ongelmia, villi veikkaus että huomenna (ma 7.1.2013) viim puolelta päivin on kunnossa, kunhan probellipäät (jokka ymmärtää koodin päälle) tulee töihin. Aikaisemmin kun ilmottautumisessa oli ongelmia esim. fax jumittui tai muuten vaan ei posti kulkenut niin kuitenkin hommat suttaantui. Nykyään jos joku asia ei tapahdu about sekunnissa niin jossain on vikaa ja pääasia on keksiä syyllinen tai muuten vaan haukkua joku. Mutta maailma muuttuu ja me sen mukana, se että onko aina suunta ylöspäin onkin sitten toinen juttu....
- Mopoilija
- WRC

- Viesti:
Ja kilpailijoissa ei ole mitään vikaa kun pitää aina mennä samaan aikaan ilmoittautumaan...?
Äkkiseltään kun katsoo niin taitaa olla Vieremä-Rallin lisääjä jotenkin sekottanut, kun on merkattu että ko. kilpailu kestäisi vaatimattomat 30 päivää. Ja että ilmoittautumisaika olisi sama mitä kilpailun kestoaika... Tämä veikkaus siksi että kilpailut ennen huomista ja 5.2 päivämäärän jälkeen näkyvät mutta välillä olevat eivät...
Äkkiseltään kun katsoo niin taitaa olla Vieremä-Rallin lisääjä jotenkin sekottanut, kun on merkattu että ko. kilpailu kestäisi vaatimattomat 30 päivää. Ja että ilmoittautumisaika olisi sama mitä kilpailun kestoaika... Tämä veikkaus siksi että kilpailut ennen huomista ja 5.2 päivämäärän jälkeen näkyvät mutta välillä olevat eivät...
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- ariwalk
- KV

otahan nyt huomioo kuka tän kaiken paskan maksaa. sillo voi kyllä ilmottautua vaikka 4 aikaa yöllä ja vehkeitten pitää pelata.
- MJT
- WRC

Olen ajatellut kisojen näkymisen vähyyden johtuvan siitä etteivät ne ilmesty KITIin ennen kuin kilpailun lupapaerit on OK? Siksi pitempiaikainen kalenteri pitää etsiä muualta. Lupapaperit, ainakin ennen, piti olla viimeistään kuukautta ennen kilpailupäivää AKK:ssa. Siksi KITIssä ehkä näkymät vain reilun kuukauden eteen päin.
Voi olla että olen väärässä?
Joku kilpailun järjestäjä tietää ehkä enemmän?
Voi olla että olen väärässä?
Joku kilpailun järjestäjä tietää ehkä enemmän?
-
AETH
- A-Junnu

-
Joox
- Yleinen

Vieremä Rallin tapauksessa on järjestäjä merkinnyt päivämäärät virheellisesti, vääriin paikkoihin
Ehkä syystä että ei ole olemassa minkäänlaista ohjetta järjestelmän käytöstä, sellaista ei mistään ole löytynyt.
Kun edellinen KITI tuli oli tukihenkilöitä jotka auttoivat tarvittaessa. Nyt sellaisia ei ole, en ainakaan mistään ole sellaisia nimiä nähnyt.
Harmillista tämä on etenkin järjestäjän kannalta kun pitää olla varpaillaan toimiiko vai eikö toimi.
Nyt ensimmäiseksi pitää saada nimiä esiin kenen puoleen kääntyä ongelmatapauksissa, ja heidän pitää olla tavoitettavissa ainakin 16h vuorokaudessa.
Ehkä syystä että ei ole olemassa minkäänlaista ohjetta järjestelmän käytöstä, sellaista ei mistään ole löytynyt.
Kun edellinen KITI tuli oli tukihenkilöitä jotka auttoivat tarvittaessa. Nyt sellaisia ei ole, en ainakaan mistään ole sellaisia nimiä nähnyt.
Harmillista tämä on etenkin järjestäjän kannalta kun pitää olla varpaillaan toimiiko vai eikö toimi.
Nyt ensimmäiseksi pitää saada nimiä esiin kenen puoleen kääntyä ongelmatapauksissa, ja heidän pitää olla tavoitettavissa ainakin 16h vuorokaudessa.
-
kesalasse
- B-junnu

Pelaako tuo Kiti jollain?? ei mulla onnistunu ees lisenssin osto, eikä näytä kilpailuun osallistuneiden listaa?? Ziisus mikä pas#a !
- AriLuu
Kyllähän tää uusi kitinä on kaikkineen aika keskeneräsen tuntunen. Päivittäin sinne tulee uusia ominaisuuksia vai omituisuuksia. Tää on kyl miusta parasta ku nyt voi ilmoittautua kilpailuun vaikka lisenssi ei ole edes maksettu. Toki ilmoitin AKK.lle asiasta et saisvat vehkeesä kuntoon.