4-linkki

Ralli- ja sprint autojen alustaan ja koriin yms. liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Apexi
Viestit: 2
Liittynyt: 13.02.2013 12:36

4-linkki

Viesti Kirjoittaja Apexi » 13.02.2013 12:49

Noniin,kertokaapas viisaammat vähän infoo mitä tehdä. Eli ke20 corollaan vaihdettu crownin jäykkä taka-akseli,jossa nuo neli linkit. Mutta tuppaa tekemään lumella kiihdyttäessä,että akseli pomppii 8O kokeilin toisilla iskareilla,toisilla jousilla ja on puslat linkkien päistä vaihdettu moneen kertaan. Jousia kokeiltu 9mm langalla olevilla,ja sitten 11mm. Tupla iskarit? väärä neli linkkien asento? ***** niiaa nätisti kyl lähdössä. Nyt infoa kiitos! :)

Avatar
pasila
Viestit: 4
Liittynyt: 02.06.2004 00:00

Re: 4-linkki

Viesti Kirjoittaja pasila » 13.02.2013 14:28

Siinähän sulla on vastaus,silloin kun perä niiaa sulla on linkit vitullaan,
etupäät lähelle toisiaan ja takapäät mahd. kauas toisistaan (karkea säätö) reboundilla sitten loput.

Apexi
Viestit: 2
Liittynyt: 13.02.2013 12:36

Re: 4-linkki

Viesti Kirjoittaja Apexi » 13.02.2013 14:43

pasila kirjoitti:Siinähän sulla on vastaus,silloin kun perä niiaa sulla on linkit vitullaan,
etupäät lähelle toisiaan ja takapäät mahd. kauas toisistaan (karkea säätö) reboundilla sitten loput.
Okei,pitääpä kokeilla. eli säätää ne v-asentoon. :) kiitos tiedosta:)

Avatar
jekku89
Viestit: 1
Liittynyt: 06.01.2010 00:00

Re: 4-linkki

Viesti Kirjoittaja jekku89 » 13.02.2013 22:34

mulla oli joskus jokkis starlet jonka perä pompotti lähöstä murikka oli viistosti alaspäi ja kun kytkimen nosti se suoristi murikan ja kardaani pääsi laatikon pääs pohjaamaan eli oli liian pitkä kardaani kun sen lyhenti nii toimii :)

Avatar
Juksa
B-junnu
B-junnu
Viestit: 31
Liittynyt: 21.09.2005 00:00

Re: 4-linkki

Viesti Kirjoittaja Juksa » 14.02.2013 06:10

Apexi kirjoitti:
pasila kirjoitti:Siinähän sulla on vastaus,silloin kun perä niiaa sulla on linkit vitullaan,
etupäät lähelle toisiaan ja takapäät mahd. kauas toisistaan (karkea säätö) reboundilla sitten loput.
Okei,pitääpä kokeilla. eli säätää ne v-asentoon. :) kiitos tiedosta:)

Sitten kun säädät tarpeeksi paljon v-asentoon,niin sulla on samassa myös takavakaaja. Tarkoitan sitä että muista tarkistaa akselin liikkeet, ettei ala "kanittaa" akselia missään
vaiheessa jouston aikana.

Vastaa Viestiin