
4-linkki
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 13.02.2013 12:36
4-linkki
Noniin,kertokaapas viisaammat vähän infoo mitä tehdä. Eli ke20 corollaan vaihdettu crownin jäykkä taka-akseli,jossa nuo neli linkit. Mutta tuppaa tekemään lumella kiihdyttäessä,että akseli pomppii
kokeilin toisilla iskareilla,toisilla jousilla ja on puslat linkkien päistä vaihdettu moneen kertaan. Jousia kokeiltu 9mm langalla olevilla,ja sitten 11mm. Tupla iskarit? väärä neli linkkien asento? ***** niiaa nätisti kyl lähdössä. Nyt infoa kiitos! :)

- pasila
- Viestit: 4
- Liittynyt: 02.06.2004 00:00
Re: 4-linkki
Siinähän sulla on vastaus,silloin kun perä niiaa sulla on linkit vitullaan,
etupäät lähelle toisiaan ja takapäät mahd. kauas toisistaan (karkea säätö) reboundilla sitten loput.
etupäät lähelle toisiaan ja takapäät mahd. kauas toisistaan (karkea säätö) reboundilla sitten loput.
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 13.02.2013 12:36
Re: 4-linkki
Okei,pitääpä kokeilla. eli säätää ne v-asentoon. :) kiitos tiedosta:)pasila kirjoitti:Siinähän sulla on vastaus,silloin kun perä niiaa sulla on linkit vitullaan,
etupäät lähelle toisiaan ja takapäät mahd. kauas toisistaan (karkea säätö) reboundilla sitten loput.
- jekku89
- Viestit: 1
- Liittynyt: 06.01.2010 00:00
Re: 4-linkki
mulla oli joskus jokkis starlet jonka perä pompotti lähöstä murikka oli viistosti alaspäi ja kun kytkimen nosti se suoristi murikan ja kardaani pääsi laatikon pääs pohjaamaan eli oli liian pitkä kardaani kun sen lyhenti nii toimii :)
- Juksa
- B-junnu
- Viestit: 31
- Liittynyt: 21.09.2005 00:00
Re: 4-linkki
Apexi kirjoitti:Okei,pitääpä kokeilla. eli säätää ne v-asentoon. :) kiitos tiedosta:)pasila kirjoitti:Siinähän sulla on vastaus,silloin kun perä niiaa sulla on linkit vitullaan,
etupäät lähelle toisiaan ja takapäät mahd. kauas toisistaan (karkea säätö) reboundilla sitten loput.
Sitten kun säädät tarpeeksi paljon v-asentoon,niin sulla on samassa myös takavakaaja. Tarkoitan sitä että muista tarkistaa akselin liikkeet, ettei ala "kanittaa" akselia missään
vaiheessa jouston aikana.