Ongelmana perän ns: putoaminen! Lehtijousen pitäisi tietääkseni kannatella perää kun iskarit avataan yläpäästä? Minkä tyyppisiä liukuja noihin on yleensä rakennettu, onko lehden päätä taitettu suoraksi ja minkä mittaiseksi noin ylipäätään se kuuluisi lyhentää, omasta sahattiin etummaisen puslan juuresta. Tiedän slipper tyyppisen liu un rakenteen mutta jousen kanssa ongelma. Kyseessä Ford pappakorinen, volvoperällä, linkit, kynät sekä yksilehtinen orkkisjousi.
...ja vielä, kun pumpattiin perää ylös, niin lehti tökkäs kiinnike kotelon päähän ja takammainen keinusysteemi taittu runkopalkkiin kiinni ja mielestäni perä ei ollu likimainkaan ajo asennossa off-road kissaan vois mennä niillä säädöillä. ELIKKÄ NEUVOTKAAPAS VAHNAT VIISAAT!!
escort rally preparation kirja on läpi kahlattu huonoin tuloksin, vähän tietoa slipperin tekemisestä.. tais olla vaan yksi tai kaks kuvaa aiheesta.
Tattista jo etukäteen!
AVUNHUUTO!!!
- tertsi
- A-Junnu
- Viestit: 72
- Liittynyt: 21.06.2004 00:00
- Viesti:
En osaa tarkemmin sanoa kun en ole linkkien kanssa paljona pelannut mutta onkohan taka-akseli oikeassa paikassa tai onko linkki putket laitettu oikein ettei joustossa taka-akseli liiku eteenpäin?Jos akseli pysyy joustossa paikallaan niin vois kuvitella että jousi on väärän mittainen. Jousessahan on myös reikä minkä kohdalla pitää taka-akseli olla jolloin alkuperäinen jousen takakiinnityksen paikka pitäisi muuttua alkuperäisestä. Jousen päätä ei ole minusta taivutettu mitenkään. Tässä jotain ajatuksia.
- Jamppi79
- A-Junnu
- Viestit: 52
- Liittynyt: 13.03.2005 00:00
Jousi
Mulla on ollu sellanen kuva et se puslapää jätetään paikoilleen ja keinupuoli korvataan liukuvalla!!! mut ku aattelee ni pitäähän niitten molempien päiden päästä liikkumaan!!! noihin liukuviin myydään erikseen jousia mut jos se liian korkeella on ni liukuvaa päätä säätämällä! vedä vaan suoremmax sitä päätä, eihän se muuten siel rullien välissä liuú . Toinen mahdollisuus on tietenkin et pitää orkkis jousen kiinnikkeet mut laittaa perään sen liukuvan systeemin