escort rs2000 mk5

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
teemu
Viestit: 6
Liittynyt: 16.07.2004 00:00

escort rs2000 mk5

Viesti Kirjoittaja teemu » 25.07.2004 14:45

mitä vihde laatikkoja/vetareit käytetään noissa escorteis ku ne on tehty ralli käyttöön.??

mitä kaikkea toimenpiteitä joutuu tekemään jos ottaa pakokaasun kierrätys laitteen pois. mulla on escort rs2000 vm:92

Avatar
Kartanlukija
KV
KV
Viestit: 477
Liittynyt: 29.04.2004 00:00

n-ryhmäänkö meinaat ?

Viesti Kirjoittaja Kartanlukija » 25.07.2004 21:31

Jos, niin ei oo pakko tietenkään tehdä mitään, mutta lukko täytyy kyllä käytännössä olla. Ja sitten jatkossa vaikka SF-pyörän kamoja omiin kuoriin. Omat vetarit kestää hyvin yli 200 hepoo.

Avatar
teemu
Viestit: 6
Liittynyt: 16.07.2004 00:00

katukäyttöön.

Viesti Kirjoittaja teemu » 27.07.2004 22:51

en meinaa n-ryhmään ihan katu käyttöön. mistä sais viritys osia escort rs2000:seen

BMWWBS
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 119
Liittynyt: 16.05.2004 00:00

Re: katukäyttöön.

Viesti Kirjoittaja BMWWBS » 27.07.2004 23:15

teemu kirjoitti:en meinaa n-ryhmään ihan katu käyttöön. mistä sais viritys osia escort rs2000:seen
Mitäpä tommoisia viritellä kannattaa, jos pillurallia vaan ajellaan.

htr
KV
KV
Viestit: 539
Liittynyt: 08.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja htr » 28.07.2004 10:59

taas sotketaan sana "ralli" aivan väärään paikkaan :evil:

Avatar
teemu
Viestit: 6
Liittynyt: 16.07.2004 00:00

Näyttely autoksi

Viesti Kirjoittaja teemu » 28.07.2004 19:21

Olis tarkotus tehdä tost escortist näyttely auto. (ei todellakaan mitään katu rallii..)

Vastaa Viestiin