Ovisepät Ralli 26.5
- Attu
- B-junnu

Re: Ovisepät Ralli 26.5
Tässä Pohjantähden vastaus:
Hei,
Pyysit todistusta joka olisi voimassa myös erikoiskokeilla, valitettavasti liikennevakuutuksesi ei ole voimassa erikoiskokeilla. tarkastin asian vastuuvalitsijaltamme.
Ystävällisin terveisin,
Vakuutusneuvoja, VTS
POHJANTÄHTI Keskinäinen Vakuutusyhtiö
Urho Kekkosenkatu 8-10
00100 HELSINKI
Puh. 020 763 4361, konttori 020 763 4360 Faksi (09)478 92889
Hei,
Pyysit todistusta joka olisi voimassa myös erikoiskokeilla, valitettavasti liikennevakuutuksesi ei ole voimassa erikoiskokeilla. tarkastin asian vastuuvalitsijaltamme.
Ystävällisin terveisin,
Vakuutusneuvoja, VTS
POHJANTÄHTI Keskinäinen Vakuutusyhtiö
Urho Kekkosenkatu 8-10
00100 HELSINKI
Puh. 020 763 4361, konttori 020 763 4360 Faksi (09)478 92889
- henkka_ok
- WRC

Hoh. Hintoja ei kuulemma lakisääteiseen vakuutukseen pysty neuvottelemaan, mutta toiset yhtiöt määrittelevät itse lakisääteisen vakuutuksen voimassaolon. Aito HSP. :DAttu kirjoitti:valitettavasti liikennevakuutuksesi ei ole voimassa erikoiskokeilla. tarkastin asian vastuuvalitsijaltamme.
Ei taitu!
- Attu
- B-junnu

Nytkö sitten Mänttään viivalle ilman paperia, jossa todetaan voimassaolo erikoiskokeiden aikana.
Ei viitsis matkustaa paikalle ja tulla hylätyksi tuon takia.
Hain tänään siirtokilvet ja olin ruksannu myös vakuutuksen, mutta virkailija totese koneen näyttävän, että minulla on tuolle autolle jo voimassaoleva vakuutus.
Ei yrityksestä huolimatta suostunen tekemään "tupla" vakuutusta
Ei viitsis matkustaa paikalle ja tulla hylätyksi tuon takia.
Hain tänään siirtokilvet ja olin ruksannu myös vakuutuksen, mutta virkailija totese koneen näyttävän, että minulla on tuolle autolle jo voimassaoleva vakuutus.
Ei yrityksestä huolimatta suostunen tekemään "tupla" vakuutusta
- Mopoilija
- WRC

- Viesti:
Toisesta vakuutusyhtiöstä oli todettu, että vaikka vakuutusehdoissa onkin lause "vakuutus ei ole voimassa suljetuilla alueilla tapahtuvissa kilpailuissa" niin näitä alueita ei Suomessa ole kuin yksi.
Ja se on Ahveniston Moottorirata.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- vturunen
- Yleinen

Tapiolasta otettiin tuolloin ennen rallia yhteys liikennevakuutuskeskukseen.Siellä oli kerrottu että liikennevakuutus on voimassa koko matkalla,ei voi pätkiä jotain tiettyä väliä pois.
Vakuutusehdot liikennevakuutuksissa ovat kaikille yhtiöille lakisääteisesti yhtenäiset, kaskoissa jotain eroja korvaussummissa.
Olivat ihmeissään,että joku yhtiö alkaa keksiä omia rajoituksia,joille heillä ei ole mitään valtuuksia.
Näin kerrottiin Tapiolasta.
Vakuutusehdot liikennevakuutuksissa ovat kaikille yhtiöille lakisääteisesti yhtenäiset, kaskoissa jotain eroja korvaussummissa.
Olivat ihmeissään,että joku yhtiö alkaa keksiä omia rajoituksia,joille heillä ei ole mitään valtuuksia.
Näin kerrottiin Tapiolasta.
- markomartini
- KV

- Viesti:
Virkailijan pitäisi kirjoittaa vain onko liikennevakuutus voimassa.
Muun määrittää liikennevakuutuslaki, ei virkailija.
Kilpailunjärjestäjän pitäisi ottaa asiasta selko etteivät pyyydä vääriä tietoja.
Ainoastaan vapaaehtoinen autovakuutus ei ole voimassa(kasko,osakasko) eklla ajettaessa.
Nämä ei ole sitten muuttunut kun kyseisiä tuotteita olen myynyt, tarkistin asian vielä vanhalta yhteyspäälliköltä.Hän varmistaa onko muutoksia tullut vielä huomenna korkeammalta taholta.
Toivottaisin turvallista matkaa kilpailuun.
ps. Sairaskuluvakuutus kuulema hyvä jos tapahtuu tapaturma liikennevakuutusehtojen ulkopuolinen vahinko.Eli luikastuu siellä kusella käydessä.
Muun määrittää liikennevakuutuslaki, ei virkailija.
Kilpailunjärjestäjän pitäisi ottaa asiasta selko etteivät pyyydä vääriä tietoja.
Ainoastaan vapaaehtoinen autovakuutus ei ole voimassa(kasko,osakasko) eklla ajettaessa.
Nämä ei ole sitten muuttunut kun kyseisiä tuotteita olen myynyt, tarkistin asian vielä vanhalta yhteyspäälliköltä.Hän varmistaa onko muutoksia tullut vielä huomenna korkeammalta taholta.
Toivottaisin turvallista matkaa kilpailuun.
ps. Sairaskuluvakuutus kuulema hyvä jos tapahtuu tapaturma liikennevakuutusehtojen ulkopuolinen vahinko.Eli luikastuu siellä kusella käydessä.
- vturunen
- Yleinen

Aivan.Ja en usko ehtojen muuttuneen tässä kesän aikana.Jotkut yhtiöt taas säveltää jotain omia juttujaan,joilla ei mitään todellisuuspohjaa.
- leppis
- WRC

Jotenkin minusta tuntuu, että vastaavia alueita olisi muitakin, ja jopa lisää tulossa. Mitä olen ollut niissä töissä. Apparallakin.Mopoilija kirjoitti:Toisesta vakuutusyhtiöstä oli todettu, että vaikka vakuutusehdoissa onkin lause "vakuutus ei ole voimassa suljetuilla alueilla tapahtuvissa kilpailuissa" niin näitä alueita ei Suomessa ole kuin yksi.
- markomartini
- KV

- Viesti:
Näinhän se oli että mikään ei ole muuttunut ja kaikki liikennevakuutukset on voimassa myös tuossa kisassa.
Harmi että ei edes katsomaan pääse .
Harmi että ei edes katsomaan pääse .