DTM Spa
- Olpa
- KV
Kyllöseltä aika huono suoritus noin vähäisellä kokemuksella.. Palkintojen jaon jälkeen kun Mikaa haastatellaan Suomeksi canal+ toimesta kuvan kera niin puhuu päälle kokoajan ja ei saa mitää selvää mitä Mika korokkeelta kertoilee... Nyt ollaan taistelussa mukana! Nyt ollaan taistelussa mukana! ym. Joo Kyllönen, eiköhän se jo tullu selväksi, sä oot hokenu noita samoja letkautuksia viimeiset 5 min. onnittelut tosin siitä että maammelaulun maltoit kuunnella. No Mika meni ja tuli ja sitten M.Ekström kuvaan niin huuto alkaa päälle taas kun tulee haastattelua MATTIAS EKSTRÖM... *klik* (TV pois päältä)
Kisaa selostaa kyllä hyvin (vaikka sijoituksista katsojat ovatkin paremmin välillä selvillä kun hän), mutta tuossa haastattelussa meni hermot totaalisesti... Osta Kyllönen mulle uus kaukosäädin! :D
Kisaa selostaa kyllä hyvin (vaikka sijoituksista katsojat ovatkin paremmin välillä selvillä kun hän), mutta tuossa haastattelussa meni hermot totaalisesti... Osta Kyllönen mulle uus kaukosäädin! :D
- Cosworth
- KV
Juuh, ja tuo Kyllönen tosiaan kyl selostaa omiaan vähän väliä ja koheltaa ja puhuu mitä sattuu toistuvasti...Olpa kirjoitti:Kyllöseltä aika huono suoritus noin vähäisellä kokemuksella.. Palkintojen jaon jälkeen kun Mikaa haastatellaan Suomeksi canal+ toimesta kuvan kera niin puhuu päälle kokoajan ja ei saa mitää selvää mitä Mika korokkeelta kertoilee... Nyt ollaan taistelussa mukana! Nyt ollaan taistelussa mukana! ym. Joo Kyllönen, eiköhän se jo tullu selväksi, sä oot hokenu noita samoja letkautuksia viimeiset 5 min. onnittelut tosin siitä että maammelaulun maltoit kuunnella. No Mika meni ja tuli ja sitten M.Ekström kuvaan niin huuto alkaa päälle taas kun tulee haastattelua MATTIAS EKSTRÖM... *klik* (TV pois päältä)
Viimenen tikki oli se kun väitti schnaiderin autoa Audiksi

Ja käyttää esim. sanaa "raju" vähän erikoisissa paikoissa...