Laittakaas vähä tapahtumista tietoa tänne, romua ja yleensäkki keskeytyksiä on tullu jo niin, että heikompia hirvittää!!
F-Cup Urjalan tapahtumat
-
Hensu
- A-Junnu

- Viestit: 97
- Liittynyt: 02.03.2006 00:00
F-Cup Urjalan tapahtumat
Oonko mä ainut joka ei oo kattomas rallia
??
Laittakaas vähä tapahtumista tietoa tänne, romua ja yleensäkki keskeytyksiä on tullu jo niin, että heikompia hirvittää!!
Laittakaas vähä tapahtumista tietoa tänne, romua ja yleensäkki keskeytyksiä on tullu jo niin, että heikompia hirvittää!!
- kaatopaikka
- A-Junnu

- Viestit: 77
- Liittynyt: 23.06.2004 00:00
- Paikkakunta: Turku
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Ykkösellä ja kakkosella lanssit. Nyt nelosellakin jotain hässäkkää..
-
juni0ri
- KV

- Viestit: 408
- Liittynyt: 03.01.2009 00:00
- Paikkakunta: Joensuu
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
EK 2 poikki nro 72 jälkeen n 13:10
EK 1 poikki nro 126 jälkeen n 13:30
EK 2 jatkuu 13:45 lähdöllä
EK 1 jatkuu 14:05 lähdöllä
EK 4 poikki nro 45 jälkeen
EK 4 jatkuu 16:03 lähdöllä
EK 5 jatkuu 16:32
Tenabin sivuilta lainattua, tuosta voi päätellä sitten keskeyttäneiden listaa tarkastellessa kuka ne tauot on aiheuttanut..
EK 1 poikki nro 126 jälkeen n 13:30
EK 2 jatkuu 13:45 lähdöllä
EK 1 jatkuu 14:05 lähdöllä
EK 4 poikki nro 45 jälkeen
EK 4 jatkuu 16:03 lähdöllä
EK 5 jatkuu 16:32
Tenabin sivuilta lainattua, tuosta voi päätellä sitten keskeyttäneiden listaa tarkastellessa kuka ne tauot on aiheuttanut..
-
juni0ri
- KV

- Viestit: 408
- Liittynyt: 03.01.2009 00:00
- Paikkakunta: Joensuu
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
EK4:lla tarvitaan lanssia jo toisen kerran, on aika raaka kisa, jo neljäs ambulanssitauko saman kisan aikana...
- kaatopaikka
- A-Junnu

- Viestit: 77
- Liittynyt: 23.06.2004 00:00
- Paikkakunta: Turku
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Nelosen maalissa Alatalkkarin paikassa kaks muutakin huimasti.
- pete05
- Yleinen

- Viestit: 185
- Liittynyt: 06.01.2005 00:00
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Erittäin huolestuttavaa toi lanssien määrä mitä on tarvittu. toivottavasti kaikki kunnossa mutta paha homma. Pienempää tietä käyttöön niin vauhdit tippuisi. Kyse on kumminkin vain harrastuksesta
KIMI ON KINGI
-
torakka
- Viestit: 7
- Liittynyt: 23.02.2011 12:00
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Nii vai pitääkö ajaa merkiltä merkille ja jos ei ole merkkiä ni asenteella v***u se mihinkään kääny..ja hups kääntyihän se...
- jesper
- Viestit: 14
- Liittynyt: 08.01.2007 00:00
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Tulokset ehdollisia. Inkkarit tutkitaan. Nuotti-epäilyt, vääriä aikoja vai jotain muuta??
-
080808
- B-junnu

- Viestit: 22
- Liittynyt: 13.05.2011 19:36
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Kilpailija infossa jo mainittiin niukasta merkinnästä. Luetaan ensi ohjeet, sitten aletaan ajamaan
- sisu312
- Viestit: 1
- Liittynyt: 05.12.2005 00:00
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Pienemmät tiet ovat yleensä yksityisteitä joita tienvarren asukkaat yksikkö maksuja keräämällä pitävät tiet jossain kunnossa . Rallin vieminen tälläisen tien läpi vaatisi erittäin hyvän korvauksen tiekunnalle
näin kesällä .Vaikka järjestävä seura hoitaakin tiet taas kuntoon aina tulee nurinaa ojiin ja pelloille lentäneistä sorista .ojaa mennyt tukkoon ym ym .tämä näin yleisesti kun siitä on usein juttua .Valtion tien saa kunnostusta vastaan käyttöön .on aika helppo arvata missä ajetaan
näin kesällä .Vaikka järjestävä seura hoitaakin tiet taas kuntoon aina tulee nurinaa ojiin ja pelloille lentäneistä sorista .ojaa mennyt tukkoon ym ym .tämä näin yleisesti kun siitä on usein juttua .Valtion tien saa kunnostusta vastaan käyttöön .on aika helppo arvata missä ajetaan
-
Prodrive
- Viestit: 9
- Liittynyt: 10.02.2011 10:26
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Keveämpää kaasujalkaa.. Nelosen maalissa oli ilmeisesti kaikki ok vaikka lanssi kävikin. Oli kyllä huimia rieputuksia!
-
qalle_1
- Viestit: 4
- Liittynyt: 24.08.2011 15:38
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Kuten tuossa jo mainittiinkin, mitä pienempi tie, sen vaikeampaa on saada se ralliin. Suomessa on valtava määrä keltaisia ja harmaita teitä jotka ovat ihanteellisia rallikäyttöön.pete05 kirjoitti:Erittäin huolestuttavaa toi lanssien määrä mitä on tarvittu. toivottavasti kaikki kunnossa mutta paha homma. Pienempää tietä käyttöön niin vauhdit tippuisi. Kyse on kumminkin vain harrastuksesta
Laji on sellainen että ajetaan sääntöjen puitteissa ja lopullinen vastuu on kuljettajalla.
- MasaLe
- KV

- Viestit: 305
- Liittynyt: 21.01.2011 21:00
- Viesti:
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Merkkilinjassa ei mitään valittamista ainakaan kahden ekan pätkän osalta.
t. kaatu ek2:lla
Jos yleistä palautetta järjestelyistä niin muuten ok, mutta ainakin meidän osalta opastus kilpailukeskukseen tullessa oli hiukan vajavaista. Yhdet järkkärit sanoi et eteen päin ja neuvotaan lisää kyllä siellä. Mutta ei näytetty mitään. Jäis turhat uukkarit ja sekoilut ahtaissa tiloissa tekemättä kun info kulkis vähän paremmin.
Mutta ISO Kiitos järjestäjille! Tosi mageet ladut ja Helkkarin hauskaa oli taas, vaikkakin kesti vain sen reipas 20 km.
t. kaatu ek2:lla
Jos yleistä palautetta järjestelyistä niin muuten ok, mutta ainakin meidän osalta opastus kilpailukeskukseen tullessa oli hiukan vajavaista. Yhdet järkkärit sanoi et eteen päin ja neuvotaan lisää kyllä siellä. Mutta ei näytetty mitään. Jäis turhat uukkarit ja sekoilut ahtaissa tiloissa tekemättä kun info kulkis vähän paremmin.
Mutta ISO Kiitos järjestäjille! Tosi mageet ladut ja Helkkarin hauskaa oli taas, vaikkakin kesti vain sen reipas 20 km.
- BLUEORANGE
- KV

- Viestit: 362
- Liittynyt: 20.10.2010 00:00
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Kolmonenhan oli aika pientä tietä mutta raatoja oli sielläkin.Oli kyllä haastavat tiet.
-
AP
Re: F-Cup Urjalan tapahtumat
Kuinka moni tähänastisista kommentoijista oli kilpailijana kyseisessä kisassa ?? (minä en ollut)