F-Cup Urjalan tapahtumat

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Hensu
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 97
Liittynyt: 02.03.2006 00:00

F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Hensu » 21.09.2013 16:13

Oonko mä ainut joka ei oo kattomas rallia 8O ??
Laittakaas vähä tapahtumista tietoa tänne, romua ja yleensäkki keskeytyksiä on tullu jo niin, että heikompia hirvittää!! :roll:

Avatar
kaatopaikka
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 77
Liittynyt: 23.06.2004 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja kaatopaikka » 21.09.2013 16:31

Ykkösellä ja kakkosella lanssit. Nyt nelosellakin jotain hässäkkää..

juni0ri
KV
KV
Viestit: 408
Liittynyt: 03.01.2009 00:00
Paikkakunta: Joensuu

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja juni0ri » 21.09.2013 16:46

EK 2 poikki nro 72 jälkeen n 13:10
EK 1 poikki nro 126 jälkeen n 13:30
EK 2 jatkuu 13:45 lähdöllä
EK 1 jatkuu 14:05 lähdöllä
EK 4 poikki nro 45 jälkeen
EK 4 jatkuu 16:03 lähdöllä
EK 5 jatkuu 16:32

Tenabin sivuilta lainattua, tuosta voi päätellä sitten keskeyttäneiden listaa tarkastellessa kuka ne tauot on aiheuttanut.. :roll:

juni0ri
KV
KV
Viestit: 408
Liittynyt: 03.01.2009 00:00
Paikkakunta: Joensuu

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja juni0ri » 21.09.2013 17:34

EK4:lla tarvitaan lanssia jo toisen kerran, on aika raaka kisa, jo neljäs ambulanssitauko saman kisan aikana...

Avatar
kaatopaikka
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 77
Liittynyt: 23.06.2004 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja kaatopaikka » 21.09.2013 18:49

Nelosen maalissa Alatalkkarin paikassa kaks muutakin huimasti.

Avatar
pete05
Yleinen
Yleinen
Viestit: 185
Liittynyt: 06.01.2005 00:00

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja pete05 » 21.09.2013 19:47

Erittäin huolestuttavaa toi lanssien määrä mitä on tarvittu. toivottavasti kaikki kunnossa mutta paha homma. Pienempää tietä käyttöön niin vauhdit tippuisi. Kyse on kumminkin vain harrastuksesta
KIMI ON KINGI

torakka
Viestit: 7
Liittynyt: 23.02.2011 12:00

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja torakka » 21.09.2013 19:49

Nii vai pitääkö ajaa merkiltä merkille ja jos ei ole merkkiä ni asenteella v***u se mihinkään kääny..ja hups kääntyihän se...

Avatar
jesper
Viestit: 14
Liittynyt: 08.01.2007 00:00

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja jesper » 21.09.2013 20:23

Tulokset ehdollisia. Inkkarit tutkitaan. Nuotti-epäilyt, vääriä aikoja vai jotain muuta??

080808
B-junnu
B-junnu
Viestit: 22
Liittynyt: 13.05.2011 19:36

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja 080808 » 21.09.2013 21:27

Kilpailija infossa jo mainittiin niukasta merkinnästä. Luetaan ensi ohjeet, sitten aletaan ajamaan

Avatar
sisu312
Viestit: 1
Liittynyt: 05.12.2005 00:00

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja sisu312 » 21.09.2013 21:33

Pienemmät tiet ovat yleensä yksityisteitä joita tienvarren asukkaat yksikkö maksuja keräämällä pitävät tiet jossain kunnossa . Rallin vieminen tälläisen tien läpi vaatisi erittäin hyvän korvauksen tiekunnalle
näin kesällä .Vaikka järjestävä seura hoitaakin tiet taas kuntoon aina tulee nurinaa ojiin ja pelloille lentäneistä sorista .ojaa mennyt tukkoon ym ym .tämä näin yleisesti kun siitä on usein juttua .Valtion tien saa kunnostusta vastaan käyttöön .on aika helppo arvata missä ajetaan

Prodrive
Viestit: 9
Liittynyt: 10.02.2011 10:26

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Prodrive » 21.09.2013 21:36

Keveämpää kaasujalkaa.. Nelosen maalissa oli ilmeisesti kaikki ok vaikka lanssi kävikin. Oli kyllä huimia rieputuksia!

qalle_1
Viestit: 4
Liittynyt: 24.08.2011 15:38

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja qalle_1 » 21.09.2013 21:41

pete05 kirjoitti:Erittäin huolestuttavaa toi lanssien määrä mitä on tarvittu. toivottavasti kaikki kunnossa mutta paha homma. Pienempää tietä käyttöön niin vauhdit tippuisi. Kyse on kumminkin vain harrastuksesta
Kuten tuossa jo mainittiinkin, mitä pienempi tie, sen vaikeampaa on saada se ralliin. Suomessa on valtava määrä keltaisia ja harmaita teitä jotka ovat ihanteellisia rallikäyttöön.
Laji on sellainen että ajetaan sääntöjen puitteissa ja lopullinen vastuu on kuljettajalla.

Avatar
MasaLe
KV
KV
Viestit: 305
Liittynyt: 21.01.2011 21:00
Viesti:

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja MasaLe » 21.09.2013 21:54

Merkkilinjassa ei mitään valittamista ainakaan kahden ekan pätkän osalta.
t. kaatu ek2:lla

Jos yleistä palautetta järjestelyistä niin muuten ok, mutta ainakin meidän osalta opastus kilpailukeskukseen tullessa oli hiukan vajavaista. Yhdet järkkärit sanoi et eteen päin ja neuvotaan lisää kyllä siellä. Mutta ei näytetty mitään. Jäis turhat uukkarit ja sekoilut ahtaissa tiloissa tekemättä kun info kulkis vähän paremmin.

Mutta ISO Kiitos järjestäjille! Tosi mageet ladut ja Helkkarin hauskaa oli taas, vaikkakin kesti vain sen reipas 20 km. 8)

Avatar
BLUEORANGE
KV
KV
Viestit: 362
Liittynyt: 20.10.2010 00:00

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja BLUEORANGE » 21.09.2013 23:17

Kolmonenhan oli aika pientä tietä mutta raatoja oli sielläkin.Oli kyllä haastavat tiet.

AP

Re: F-Cup Urjalan tapahtumat

Viesti Kirjoittaja AP » 21.09.2013 23:23

Kuinka moni tähänastisista kommentoijista oli kilpailijana kyseisessä kisassa ?? (minä en ollut)

Vastaa Viestiin