Tekniikan säännöt 2014 alkaen (selvennykset)

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Avatar
BLUEORANGE
KV
KV
Viestit: 362
Liittynyt: 20.10.2010 00:00

Re: Tekniikan säännöt 2014 alkaen (selvennykset)

Viesti Kirjoittaja BLUEORANGE » 23.01.2014 10:31

kim75 kirjoitti:
BLUEORANGE kirjoitti:
Mopoilija kirjoitti:"Sinänsä paikkaa ei ole määritelty tarkemmin. Toki mikään ei kielläkään toisen sammuttimen laittamista konttiin, kunhan se on helposti saatavilla."
Tälläisen vastauksen sain tekniikan lajipäälliköltä kun samaa sammutin asiaa kysyin. Omaan autooni sen takakonttiin laitoin, vaikka kontti olisi jumissa niin saa sitten lasin läpi tarvittaessa.
Umpikontillisessa autossa on tietty vähän hankalampi jos kontti jää jumiin...
On umpikontti mutta kyllä mä sen 6 kilosen sinne taidan sitten laittaa.
Mistä löydät palamattoman tuplakiinnityspannan 6kg pulloon? Itse en löytänyt ja laitoin vaan kakkosen. Tietysti jos pystyy itse tekemään... Laita linkki jos löydät.

Kesällä jo laitoin Compactin konttiin lisäpullon.
Mä teen ite.Tein 2 kiloseenkin.

Avatar
jesper
Viestit: 14
Liittynyt: 08.01.2007 00:00

Re: Tekniikan säännöt 2014 alkaen (selvennykset)

Viesti Kirjoittaja jesper » 21.04.2014 16:47

V 1600 Golfin penkin kiinnitys:

Saako käyttää FIA hyväksyttyä penkin kiinnikettä, joka on luokiteltu A-ryhmään (A-5584 Golf 1.8-20v) tulee omiin kiinnityspisteisiin kuudella M8 pultilla kiinni, vai onko ainoa vaihtoehto uusi kansallinen penkinkiinnitys, kun V1600 auto ei ole luokiteltu malli?

PetriH
Yleinen
Yleinen
Viestit: 274
Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Viesti:

Re: Tekniikan säännöt 2014 alkaen (selvennykset)

Viesti Kirjoittaja PetriH » 21.04.2014 20:42

jesper kirjoitti:V 1600 Golfin penkin kiinnitys:
Saako käyttää FIA hyväksyttyä penkin kiinnikettä, joka on luokiteltu A-ryhmään (A-5584 Golf 1.8-20v) tulee omiin kiinnityspisteisiin kuudella M8 pultilla kiinni, vai onko ainoa vaihtoehto uusi kansallinen penkinkiinnitys, kun V1600 auto ei ole luokiteltu malli?
Kuvasta no:53 katsoen, on poistettu korin vahvike lattiasta, jotta tämä laipan hitsaus kynnyskoteloon onnistuisi.
V1600 autosta tuota korinvahviketta ei saa poistaa.....joten.

Kiinnitys sk2014 mukaan, niin ei tartte selitellä katsastuksis, kun katsastajaksi osuu "haukansilmä" ja korttimerkintä uhkaa.
253-65 tai 253-65B sivulla 304.
Munavöihin kiinnittäisin myös huomiota, miten ohjuriputki asennetaan.
Kuvat olisi plussaa ja kysymällä Leväseltä kuvineen, tulee aina sellainen vastaus, mille ei jää tulkinnan varaa.

Vastaa Viestiin