Ihan perseestä.
-
- B-junnu
Ihan perseestä.
Tää rallinetti on nykyään kuollut paikka, johtuiskohan siitä ku aikanaan otettiin natsitoiminta käyttöön...
Re: Ihan perseestä.
Mistähän tuo johtuu ? Olisko ihmiset kisoissa näin viikonloppuisin tai mökillä tai kuppilassa tai ihan jossain muualla. Tai jotain?? MIksi tuollainen aloitusotsikko ?
- Mizka
- KV
Tänne nykyään kirjotetaan valituksia lajin kustannuksista ja mihinkään järkevään kysymykseen et saa vastausta, kun vastaajat ovat yhtä kännissä kuin suoli24:lla. Kuka sellasta ny jaksaa. Tämäkin ketju on aivan turha. Lukkoon äkkiä kiitos.
-
- B-junnu
Ei AP siitä johdu vaan siitä kun aloitettiin se sanan vapauden kiristäminen täällä, ei täällä ole ollut mitään toimintaa sen jälkeen. kaikki piti tehdä ***** salassa ..
- markomartini
- KV
- Viesti:
Minä ainakin olen ihan tyytyväinen toimintaan.
Onhan täällä yli kymmenen vuotta tullut käytyä viikottain, mistä muualta löydät yhtä kattavan kirjon suomalaisesta autourheilusta ?
Moni keskustelu herättää tunteita puolesta ja vastaan niin se on aina.
Onhan täällä yli kymmenen vuotta tullut käytyä viikottain, mistä muualta löydät yhtä kattavan kirjon suomalaisesta autourheilusta ?
Moni keskustelu herättää tunteita puolesta ja vastaan niin se on aina.
- saana
- KV
Olen Markon kanssa samaa mieltä.Rakentava keskustelu on aina paikallaan ja siitä varmasti saa jokainen jotain mukaansa.Nuorilla mukaan lähtevillä tämä voi olla vaikka se ensimmäinen kosketus koko lajiin.Ja jos on jotain teknistä kysymystä,vastaus löytyy täältä. 

-
- A-Junnu
Ja monilla myös viimeinen, mikäli erehtyy kysymään missä joku ralli järjestetään, kun ei sitä missään lue ja että mihin sitä kannattaisi mahdollisesti mennä katsomaan.saana kirjoitti:Nuorilla mukaan lähtevillä tämä voi olla vaikka se ensimmäinen kosketus koko lajiin.
Jos nyt sattumalta kuitenkin eksyy reitille reitille, näkee vieläpä vaikka ulosajon, josta saa kuvan tai kyselee autokunnan vointia, niin onkin jo bannattu koko foorumilta.
1.Varoitus. Syy: Reitin tiedustelu
2.Varoitus ja tunnusten hyllytys. Syy: Onnettomuudella mässäily.
Että sellainen harrastaja- foorumi

- saana
- KV
No itse en ainakaan autourheilun harrastajana pitäisi noita ihan Jokamiehen tai kansalaisoikeutena.mutta kaikkihan me ollaan omalla järjellä varustettuja??
ja se ettei joku tietoja löydä ei tarkoita ettei niitä ole jonnekin kirjoitettu! 

- BLUEORANGE
- KV
Olen osittain samaa mieltä mutta muu tekniikkaan liittyvä kuin rallisäännöt/varusteet löytyy kyllä hyvin pitkälti merkkifoorumeilta paremmin.Näin ainakin BMW:n kohdalla.saana kirjoitti:Olen Markon kanssa samaa mieltä.Rakentava keskustelu on aina paikallaan ja siitä varmasti saa jokainen jotain mukaansa.Nuorilla mukaan lähtevillä tämä voi olla vaikka se ensimmäinen kosketus koko lajiin.Ja jos on jotain teknistä kysymystä,vastaus löytyy täältä.