Tästä ajattelun ja kirjoittelun tasosta päätellen FIKSU muodostaa minulle väärän merkityksen.Ja nyt sitten asiaan!Lujaa kirjoitti:Huomaako kukaan muu että nää samat paviaanit aina täällä äänessä, saanat, j67, blueoranget,tähkät yms.. Ei hyvää päivää, huomaatteko itekään ettei kukaan muu viitti edes vastaa teidän turhan päiväsiin jorinoihin enään??? Menkää sinne harrasteralli foorumille itkee kun kaikki on niin pahasti vialla täällä sentään fiksut haluaa harrastaa eikä vaan valittaa kun ei mikään onnistu :D kyllä ihan akk kisoissakin tunkua riittää ja löylyäkin pedaalista vedetään niin kovaa että teitä hirvittää :D eikä jakseta joka asiasta vetää ongelmaa nenäkarvoihin.. Ihme pask*housuja..
Kun aina blueoranget ym valittaa niin ainakin mulla on sanani sanottavana ja(Mielestäni)vielä kohtuullisella tolkulla.Muokkaa: On ehkä väärä ketju puhua siitä että onko videopätkät hyviä rallin järjestämisessä,mutta koska tää keskustelu on aiheelle pyhitetty niin kommentoidaan!En oo koskaan ajanu pätkiä läpi rallissa johon olen osallistunu.Olen ajanut 1 pätkän läpi kotirallissa johon piti osallistua.(Auto ei vaan kerennyt valmistua siihen).Mulla on niin huono tiemuisti,että jos tiedän jonkun paikan niin ajaminen menee ihan vituks.Olikohan se paikka nyt tässä vai ei.Ei se ollu.No onkohan se seuraavan mutkan takana? Ketjussa mainittua kisaa kommentoin.Hyvä kisa,hyvä kokeilu.Tie minun makuun.Kokeilu ehkä ei!?