Astran etutolpat

Ralli- ja sprint autojen alustaan ja koriin yms. liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
margo
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 118
Liittynyt: 27.08.2004 00:00
Viesti:

Astran etutolpat

Viesti Kirjoittaja margo » 14.12.2012 16:04

Minkähänlainen variaatio olis hyvä ja edullinen astrassa? Vakio jousilautanen on poistettu ja vakio kääntövarsi jää paikoilleen. Kallistuksen vakaaja poistettu ja vetarit on vakiot. Bilsteinin inserttiä on suositeltu, mutta mitä jäykkyyttä? Mites jouset, 200lbs.kö?? Mitään voittaja-autoa ei olla hakemassa..

Vieras

Re: Astran etutolpat

Viesti Kirjoittaja Vieras » 16.11.2014 18:55

Aiheeseen liittyen paljonko max ulosjousto astrassa että vetarit kestää?

Vieras

Re: Astran etutolpat

Viesti Kirjoittaja Vieras » 04.12.2014 10:26

Kellään ois antaa mittoja. Esim tolpan korkeudesta? Iskaritorni on orkkis.

Avatar
hootee
B-junnu
B-junnu
Viestit: 22
Liittynyt: 28.06.2008 00:00

Re: Astran etutolpat

Viesti Kirjoittaja hootee » 04.12.2014 17:52

Vetarit kyllä kestää ulosjouston, mutta kannattaa katsoa että alapallonivelen liike riittää. Itse olen sen takia joutunut laittamaan rajoittajat, pitäis löytää jotkut toiset alapallot tai/ja tukivarret. Autossa ProTracin tolpat T:Henri Tuomisto

LuotonenSports
B-junnu
B-junnu
Viestit: 37
Liittynyt: 18.03.2011 16:20

Re: Astran etutolpat

Viesti Kirjoittaja LuotonenSports » 04.12.2014 21:18

Mun ehdotus: 40mm bilstein ja siihen sopii tietysti vähän shimmistä riippuen niin esim 40-45kg jousi 250mm pitkänä. Ja sitten iskunpituudesta riippuen valitset jousen valmistajan. Eibachin jousella 250/40 saat iskua n. 170mm.

Vetarit ei oo se suurin ongelma kun on malttia mukana ajamisessa, jos on pyörät tapissa ja kaasu pohjassa niin kaikenhan sitten kyllä rikki saa 8O

Omissa rakennelmissa mulla on ollut ja uusimpaankin viritykseen tulossa 205mm iskua -pohjaanlyöntikumin kokoonpuristunut mitta.

Vastaa Viestiin