escortiin takaiskarit

Ralli- ja sprint autojen alustaan ja koriin yms. liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
pat
Yleinen
Yleinen
Viestit: 185
Liittynyt: 20.10.2004 00:00

escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja pat » 04.12.2014 07:57

Taannoin meillä oli escortissa (välikoppa) WP:n iskarit. Ne olivat siihen maailmanaikaan aika toimiva paketti ja lisäsäiliöllisiksi iskareiksi kohtuuhintaisetkin. Löytyykö niitä vielä markkinoilta ja mistäpäin voisi kysellä? Tai onko muita yhtä toimivia ja kohtuuhintaisia ratkaisuja tarjolla, jotka menisivät "heittämällä kiinni"?

Avatar
311260
B-junnu
B-junnu
Viestit: 33
Liittynyt: 30.08.2004 00:00

Re: escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja 311260 » 07.12.2014 15:48

Kyllä escortin alustan saa jos haluaa toimimaan "halvoillakin" konsteilla, tietysti on suhteellista mikä kellekin on halpaa ja hyvää. Minulle voi soittaa niin kerron mitä tiedän eikä maksa välttämättä mitään. 0452687524

Avatar
Arcos
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 25.07.2005 00:00

Re: escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Arcos » 07.12.2014 16:33

Ja kun oikein touhuaa eikä oikein kulje on syytä muistaa mitä vauhtia jm latvala ajoi hisse escortilla. Ei kytkylaatikkoa eikä öhläreitä. Simmatut bilsut ja lehtijouset. Kovia aikoja tuli kaikenaikaa yleisenkärki jäi kaikki taisi olla sm kisassakin hetkittäin nopein 2 veto. Eikä se Latvalakaan voi Jumalaa suurempi olla kyllä se jonkin pidon tarvitsee että pääsee maaliin kyseistä vauhtia.
Luulenpa vaan että suurinvaikutus on ajaa oikeesti paljon hyvällä perusautolla. Jos ei rahaa ajaa tai auto kestä saattaa olla valinnan aika.
Sama koskee starletin linkkikulmia ja 8k koneita.

Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja Frog » 07.12.2014 17:30

Arcos kirjoitti:Ja kun oikein touhuaa eikä oikein kulje on syytä muistaa mitä vauhtia jm latvala ajoi hisse escortilla. Ei kytkylaatikkoa eikä öhläreitä. Simmatut bilsut ja lehtijouset. Kovia aikoja tuli kaikenaikaa yleisenkärki jäi kaikki taisi olla sm kisassakin hetkittäin nopein 2 veto. Eikä se Latvalakaan voi Jumalaa suurempi olla kyllä se jonkin pidon tarvitsee että pääsee maaliin kyseistä vauhtia.
Luulenpa vaan että suurinvaikutus on ajaa oikeesti paljon hyvällä perusautolla. Jos ei rahaa ajaa tai auto kestä saattaa olla valinnan aika.
Sama koskee starletin linkkikulmia ja 8k koneita.
Vuosi sitten vanhalla 2vetoisella rautasängyllä jossa on mopon kaasuttimet ajettiin Tampereen SM rallissa ilman nuotteja! Kokokisan 3 nopeimpia pätkäaikoja :lol:
P.S. Luistit kattoon ja koppa vinoon niin kerkee Escortillakin.

Avatar
pat
Yleinen
Yleinen
Viestit: 185
Liittynyt: 20.10.2004 00:00

Re: escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja pat » 08.12.2014 07:26

Arcos kirjoitti:Ja kun oikein touhuaa eikä oikein kulje on syytä muistaa mitä vauhtia jm latvala ajoi hisse escortilla. Ei kytkylaatikkoa eikä öhläreitä. Simmatut bilsut ja lehtijouset. Kovia aikoja tuli kaikenaikaa yleisenkärki jäi kaikki taisi olla sm kisassakin hetkittäin nopein 2 veto. Eikä se Latvalakaan voi Jumalaa suurempi olla kyllä se jonkin pidon tarvitsee että pääsee maaliin kyseistä vauhtia.
Luulenpa vaan että suurinvaikutus on ajaa oikeesti paljon hyvällä perusautolla. Jos ei rahaa ajaa tai auto kestä saattaa olla valinnan aika.
Sama koskee starletin linkkikulmia ja 8k koneita.
allekirjoitan tämän ihan täysin. rutiinilla ja lahjakkuudella ne kärkisijat saavutetaan. mutta kun ei ole lahjakkuudella siunattu, on pakko koittaa muuta... ;)

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 08.12.2014 21:41

Ei kait se kyyti perustunu Tampereella rautasängyn ylivoimaisuuteen vaan enämpi siihen että Jaska Ilmari Nuoralalle kuuluisi kuljettajana Fian ykköskuuma luokitus myöskin!?

Avatar
henkka_ok
WRC
WRC
Viestit: 1187
Liittynyt: 12.01.2005 00:00

Re: escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja henkka_ok » 08.12.2014 23:17

M.Sport kirjoitti:Ei kait se kyyti perustunu Tampereella rautasängyn ylivoimaisuuteen vaan enämpi siihen että Jaska Ilmari Nuoralalle kuuluisi kuljettajana Fian ykköskuuma luokitus myöskin!?
Minä noista ruotsinlaivoista niin tiijä enkä toisaalta väitä etteikö kuljettajalle kuuluis joku FIAn luokitus. Mutta tekis kyllä mieli väittää että ei oo ehkä ihan ekalla kokeilulla ja bilstainin sinikeltasella tullu semmonen vetopito Volvon taka-akseliin...
Ei taitu!

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: escortiin takaiskarit

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 09.12.2014 08:03

Niin on sarjassa varmaan "parempia ja kalliimpia" iskareita kuin Nuoralan auton 2 toimi Proflexit takana mut oiskohan se vaan säädöistä kiinni ja siitä että kuljettaja ei aristele pienellä eikä liioin isollakaan tiellä!?

Vastaa Viestiin