Projektit osioon kaikki autonrakennusprojektien keskustelut, jutut ja kuvat.
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Viesti
Kirjoittaja Frog » 13.12.2014 19:06
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Viesti
Kirjoittaja M.Sport » 13.12.2014 20:10
Tiedän Ari että on liikesalaisuuksia mutta voitko antaa jonkun suuntaa antavan arvion että mitä noin merkittävä "huolto" auton omistajalle kustantaa? On paljon autoja jotka tarvitsisivat tuollaisen huollon aika-ajoin että kuljettavat harrastajat maaliin ilman "markan"vikaa!
-
rata-silakka
- Viestit: 8
- Liittynyt: 13.02.2008 00:00
Viesti
Kirjoittaja rata-silakka » 20.12.2014 14:38
gt gorollan kunnostus tohon kutoon maksaa varmasti 15000-20000e vähintään... +alv.....
noin lonkalta vedettynä......
-
petepee
- KV

- Viestit: 707
- Liittynyt: 11.06.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja petepee » 20.12.2014 15:07
Hienoa työtä! Kiva katsella kun joku osaa hommansa viimesen päälle. ps. Kun rahasta tulee puhetta niin monesti vallitsee syvä hiljaisuus :D
-
Jyrki Koivula
- A-Junnu

- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Viesti
Kirjoittaja Jyrki Koivula » 12.01.2015 21:56
Vasen on toyota, oikea jostain muusta, yhtäkään niveltä en oo nähny missä olis noi haitat (siis corollan niveltä)
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Viesti
Kirjoittaja Frog » 12.01.2015 22:04
Vasen on alkuperäinen Toyotan GT Corolla alapallo
Oikea on tarvike pallonivel
Se miksi ne on vierekkäin? Tarvikepalloissa (kaikissa) on liian vähän liikerataa ja ne vääntyy kun jousitus pohjaa! Siis käyttäkää vain alkuperäisiä.
-
Jyrki Koivula
- A-Junnu

- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Viesti
Kirjoittaja Jyrki Koivula » 12.01.2015 22:16
Hmm.. Motonetin tavikkeissa liikerata sama kun alkuperäisessä ja niissä on sokalle reikä, ja uritus puuttuu, olisko toi nivel carinasta, niissä missä on simpukkaohjaus, alatukivarressa on eri kulma kun corollassa, dx ja gt.
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Viesti
Kirjoittaja Frog » 12.01.2015 22:37
Jyrki Koivula kirjoitti:Hmm.. Motonetin tavikkeissa liikerata sama kun alkuperäisessä ja niissä on sokalle reikä, ja uritus puuttuu, olisko toi nivel carinasta, niissä missä on simpukkaohjaus, alatukivarressa on eri kulma kun corollassa, dx ja gt.
Tuosta oikeenpuoleisen alkuperästä ei tietoo! Mutta olen ostanut uusia sekä Motonetistä ja AD varaosista ja kaikissa on liikerata lyhyempi kuin alkuperäisissä. Tänään viimeksi tuli asia vastaan.
P.S. Alkuperäistä palloa ei myydä erikseen vain tulivarren kanssa.
-
Jyrki Koivula
- A-Junnu

- Viestit: 108
- Liittynyt: 17.08.2011 11:48
Viesti
Kirjoittaja Jyrki Koivula » 13.01.2015 21:13
Saako tukivarsia taas uusiakin?
Ostin joskus 10v takaperin uudet alkuperäiset tukivarret siviiliautooni ja muutama vuosi myöhemmin kun siitä tehtiin ralliauto niin silloin ei kuulemma enää ollut saatavilla tukivarsia, oli tyydyttävä tarvikealapalloon ja M16 uniboliin...
Ostin uudet lokasuojatkin 2005, alkuperäiset ja ne ei maksanu yhteensäkkään niin paljoa kun tänä päivänä yksi käytetty.
Alkaa oleen hyvät käytetyt tukivarretkin kortilla, jotkut olleet niin happamia että pakko kieltäytyä tekemästä säädettäviä.
Putkitukivarret ja mullinsilmät alapalloiksi.