Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
-
OpelKadettgsi16
- Viestit: 1
- Liittynyt: 20.02.2008 00:00
Viesti
Kirjoittaja OpelKadettgsi16 » 28.12.2014 17:03
Elikkäs minkälaisella pedalboxilla porukka näitä rakentanu,vaihtoehtoja on paljon,riippupoljin mallia,lattiapoljinmallia yms,riippuu kukkarosta. Sit on mitä näkyy saa björkiltä,rallyracesta yms eli konehuoneeseen tulevaa mallia,onko tuo miten valmiiks käypänen vai joutuuko paljon sommittelemaan, on ns halvin vaihtoehto mutta onko järkevä?
Vinkkejä tarvittais,kiitos etukäteen

-
asfk
- B-junnu

- Viestit: 30
- Liittynyt: 13.07.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja asfk » 28.12.2014 20:25
itelle vähän aikaa sitten asensin 36 coupee yleismallin kone huoneeseen oli helppo asennus ja ihan toimiva vakio jarrupoljinkin kävi suoraan.
-
BLUEORANGE
- KV

- Viestit: 362
- Liittynyt: 20.10.2010 00:00
Viesti
Kirjoittaja BLUEORANGE » 28.12.2014 23:43
Mulla on semmonen et sylinterit konehuoneessa ja muut hilut jalkotilassa.Omaan polkimeen hitsattu holkki ja siinä se laakeri ja balanssitanko.
Jos nyt saisin päättää niin ottaisin kyllä koko lattiapoljinpaketin.
-
Isoreisi
- A-Junnu

- Viestit: 81
- Liittynyt: 07.02.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja Isoreisi » 29.12.2014 00:15
Lattiapoljinpaketti taitaa vaatia sitten muitakin muutoksia, kuten penkin & kepin siirto taaemmaksi.
Omaan E36 sedan tötterööni en tuota lattiapoljinpakettia saanut asennettua turvakaarien estäessä penkin viemistä riittävästi taaksepäin.
-
BLUEORANGE
- KV

- Viestit: 362
- Liittynyt: 20.10.2010 00:00
Viesti
Kirjoittaja BLUEORANGE » 01.01.2015 22:08
Kaverilla oli lattiapoljin setti sedanissa ja vajaa 180 senttisenä jopa liian kaukana mulle.Merkkiä en kyllä muista.Oli asennettu aika pystyyn et polkimet oli vähän luonnottomassa asennossa mut jos ois ollu vaakassa niin ois ollu mulle varmaan ihan hyvä