Maailmanennätys Traktorilla / Kankkunen
- ETT1
- A-Junnu
- Viestit: 85
- Liittynyt: 28.11.2004 00:00
- Viesti:
- petepee
- KV
- Viestit: 707
- Liittynyt: 11.06.2004 00:00
Re: Maailmanennätys Traktorilla / Kankkunen
Vaikuttaa vähän pelottavalla jos "vakiotraktorin " parametrejä muuttamalla vauhtia saadaan 130 km/h. Pitää muistaa katsella taustapeileihin kun ajalee kevätkylvöjen aikaan maaseudulla jos vaikka Valtra puhaltaa ohi.
- ETT1
- A-Junnu
- Viestit: 85
- Liittynyt: 28.11.2004 00:00
- Viesti:
Re: Maailmanennätys Traktorilla / Kankkunen
Kylvöjen aikaan renkaat taitaa olla hieman karkeampikuvioiset...
mutta mökillä kun poikkeilen niin oon kyllä huomaanut noi kovaa vetää.. ei taida virittämättömällä mopolla (-autolla) ohi memmäkään ihan heittämällä....
Saattapi ero olla renkaidenkin kuvioissa syytä nopeus-eroon... tai ainakin mitä noi Off-Road tuttuni ovat kertoneet joille olen osia vääntäny... pikkuisen vaikea on jo 60 vauhdissa pysyä tiellä peltokummilla.....
.. ja voihan olla että jollain pajalla on 5x koneistuskekuksen karapää kääntynyt ( esim. ohjelmointivirheen seurauksena..) siten että takapyöriinkin on tullut vahingossa (llakeripesä... etc..) esim. "kampperia" ja "aurausta".. mikä kylläkin mahdollistaa nopiammanki ajelun...
Ennätys on ja se hyväksytään"...
.. noin noi akselit/lukotkin on osittainkin paukkunu..."ennenvanhaankin" siitä syystä kun vahvistushitsien jälkeen ei esim. taka-akselit ole kuin harituksella.. puhumattakaan siitä että perää "painettaisiin banjosta alaspäin"... pyörälinjojen suuntausta ei aina osattu tarkistaa...
mutta mökillä kun poikkeilen niin oon kyllä huomaanut noi kovaa vetää.. ei taida virittämättömällä mopolla (-autolla) ohi memmäkään ihan heittämällä....
Saattapi ero olla renkaidenkin kuvioissa syytä nopeus-eroon... tai ainakin mitä noi Off-Road tuttuni ovat kertoneet joille olen osia vääntäny... pikkuisen vaikea on jo 60 vauhdissa pysyä tiellä peltokummilla.....
.. ja voihan olla että jollain pajalla on 5x koneistuskekuksen karapää kääntynyt ( esim. ohjelmointivirheen seurauksena..) siten että takapyöriinkin on tullut vahingossa (llakeripesä... etc..) esim. "kampperia" ja "aurausta".. mikä kylläkin mahdollistaa nopiammanki ajelun...
Ennätys on ja se hyväksytään"...
.. noin noi akselit/lukotkin on osittainkin paukkunu..."ennenvanhaankin" siitä syystä kun vahvistushitsien jälkeen ei esim. taka-akselit ole kuin harituksella.. puhumattakaan siitä että perää "painettaisiin banjosta alaspäin"... pyörälinjojen suuntausta ei aina osattu tarkistaa...