VOIMAA VETURIIN
- starlet
- Viestit: 9
- Liittynyt: 20.05.2004 00:00
VOIMAA VETURIIN
TIETÄÄKÖ KUKAAN NETTIOSOITETTA? SE OLI JOKU JYVÄSKYLÄLÄINEN FIRMA, MISTÄ SAI LASTUJA.
www.turbotec.com ???
Suosittelen kysymään myös ProRex Oy'ltä Subaru -kuski Jari Ketomaalta 0440225480
Suosittelen kysymään myös ProRex Oy'ltä Subaru -kuski Jari Ketomaalta 0440225480
- ProStreet
- A-Junnu
- Viestit: 52
- Liittynyt: 13.09.2004 00:00
- Viesti:
yksi hyvä vaihtoehto ovat itävaltalaiset PBox tehoyksiköt
n 20% tehoa ja vääntöä lisää turbo-dieselautoihin vakioasetuksessa
moneen autoon TUV-hyväksytty päästöjen osalta jolloin voi muutoskatsastaa
lisää Poweria saa tarvittaessa avaamalla boxin
--------------------------
rallinetin lukijoille muuten noista meiltä erikoisalennus, mainitse rallinet
n 20% tehoa ja vääntöä lisää turbo-dieselautoihin vakioasetuksessa
moneen autoon TUV-hyväksytty päästöjen osalta jolloin voi muutoskatsastaa
lisää Poweria saa tarvittaessa avaamalla boxin
--------------------------
rallinetin lukijoille muuten noista meiltä erikoisalennus, mainitse rallinet
- ToofaSt-racing
- A-Junnu
- Viestit: 95
- Liittynyt: 08.06.2004 00:00
- Paikkakunta: Lapua/Vaasa
- Viesti:
Tampereen suunnalla teitä palvelee WDRACING Oy, firma mistä saa UPSOLUTE:n "lastuja" edullisesti niin paketti-, kuin henkilöautoihin. Yritys myy mm.rallirenkaita. Yrityksen sivut: www.wdracing.net
- Unto
- KV
- Viestit: 728
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Valkeakiski
- Viesti:
Noita turbo dieseleitä lastuttaessa kannattaa aina miettiä voimansirron asettamia rajoja. Kuulemman mukaan VAG konsernin autojen vaihdelaatiot ei kestä lisääntynyttä vääntöä jos perus auto on normaali TDI. Jo tehtaalla alkuperäisesti rakennettu pover diesel (punasia kirjaimia) näissä autoissa on ilmeisesti vahvempi laatikko, tehdas asennuksena.
- northwest
- KV
- Viestit: 832
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tampere
Joo,pakujen laatikot ei kestä ihan mitä vaan.Mm. nelikkoavolavojen laatikkoon saat olla vaihtamassa kytkinakselin laakeria lisääntyneen vääntörasituksen takia jo vakionakin kärrynvedon vuoksi.Vaikka ajaisit nelosella kärryn kanssa.Nämä lastutuksethan lisäävät kivasti vääntöä
->"kylläpäs kulkee hienosti alakierroksilla,mutta mikä on tuo kolina tyhjäkäynnillä..."
Ja huomiona tuttavan korjaamolta,automaattilaatikko on paholaisen keksintö pakuissa :? .yksi transportteri on ollut laatikko leveällään lattialla jo 3 kertaa,ajettu 150 000 km
(ko. kaveri on erikoitunut n.30v kokemuksella automaatteihin ja totesi että kitkapinnat ei kestä edes normaalikäytössä.),tälläkään ei ole kärryä vedelty...
Ihan vaan meikäläisen huomioita kun on 15v ajanut nelikkoavolavoilla kaikki ajot
->"kylläpäs kulkee hienosti alakierroksilla,mutta mikä on tuo kolina tyhjäkäynnillä..."
Ja huomiona tuttavan korjaamolta,automaattilaatikko on paholaisen keksintö pakuissa :? .yksi transportteri on ollut laatikko leveällään lattialla jo 3 kertaa,ajettu 150 000 km

Ihan vaan meikäläisen huomioita kun on 15v ajanut nelikkoavolavoilla kaikki ajot