Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
ekeri
- A-Junnu

- Viestit: 127
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja ekeri » 19.06.2005 14:22
elikkäs kenellä käytössä ja minkälaisia vaikutuksia ko sarjalla on tullu??
ite tein just ja tiistaina säätöön aika,,, tein sillai että saa helposti sokioitua "pillit" ,,, näkee suoraan millaset vaikutukset on,,,

-
Jankos
- KV

- Viestit: 417
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jokioinen
Viesti
Kirjoittaja Jankos » 19.06.2005 18:17
kehtaatko kertoa minkälaiset oli mitoitusperusteet?
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Vakiokipolla :D
-
ekeri
- A-Junnu

- Viestit: 127
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja ekeri » 19.06.2005 19:42
Jankos kirjoitti:kehtaatko kertoa minkälaiset oli mitoitusperusteet?
en ennen ku oon penkittäny auton,,,

-
ProStreet
- A-Junnu

- Viestit: 52
- Liittynyt: 13.09.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ProStreet » 21.08.2005 20:52
kokeile esim halk 25mm pituus n 100-150mm kannuja joihin menee 13mm putket primääreistä
1-2 yhteen ja 3-4 yhteen n 10-15cm kannesta (sinne minne mahtuu)
vuonna 85 tulivat moottoripyöriin, noin vuonna 95 kokeiltiin suomessa autoissa ja vuonna 05 alkaa näkyä laajemmin autoissa
(teoria on kuulemma 20-luvulta)
-
PeteJ
- Yleinen

- Viestit: 171
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Kemijärvi
Viesti
Kirjoittaja PeteJ » 21.08.2005 21:35
Elikkäs onkos tämä sitä samaa juttua?
http://www.ralli.net/modules.php?name=F ... pic&t=1166
Ja mikä näillä on todellinen hyöty? En siis todellakaan tarkoita ettei hyötyä olisi, mutta minkä tasoista se on?
-- Tieto luo tuskaa --
--- EX-kilp. II Esco RS2000 ---