Kuumimmat huhut, viimeisimmät juorut ralliin, sprinttiin, rallicrossiin, jokamiesluokkaan ja kaikkeen muuhun autourheiluun liittyen...
-
mariko
- KV

Viesti
Kirjoittaja mariko » 27.06.2005 12:52
-olisiko jollain viisaammalla,esim:asiaa oikeasti tutkineella henkilöllä vastausta ko.asiaan,
eli miten kuljettajan ikä todella vaikuttaa vauhtiin...jos katsomme esim.c.sainzin,p.kuismasen,b.lindholmin yms.viime aikaisia suorituksia ei mielestäni ikä hirveesti tunnu vaikuttavan...
ikä ja sen myötä tuleva kokemus tuo tunnetusti sitä paljon puhuttua "varmuutta"
ja jää se turha häslääminen pois,itse olen 36v ja ajelen tällä hetkellä enää kartinkia,mutta itse en ole ainakaan vielä huomannut mitään vaikutusta vauhtiin....
jos on oma kohtaisi kokemuksia,kertokaa ihmeessä!!!
terv.korjataan ranteella...
-
romuralli
- A-Junnu

Viesti
Kirjoittaja romuralli » 27.06.2005 17:57
Ihan oikees oot. Se mikä hiukan voi tiputtaa vauhtia jos tiputtaa on se että itsesuojeluvaisto on eri tasolla kuin nuoremmilla hurjapäillä. Itse olen erittäin nuori mutta arvostan enemmän näitä vanhoja partoja. Se mikä on erona nykypäivän Sainzilla ja vanhan ajan Sainzilla on se että King Carlos oli aivan suvereeni vanhoilla autoilla ja nykypäivän autot ovat niin paljon erillaisempia ajaa kuin ne vanhat. Veikkaisinpa että King Carlos päihittäisi kaikki nykykuskeista jos ajettaisiin yksi mm-ralli vanhoilla autoilla.