YLE:n Neste ralli kooste

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
peugeot
KV
KV
Viesti:

YLE:n Neste ralli kooste

Viesti Kirjoittaja peugeot » 15.08.2004 16:32

Mahtoikohan kukaan nauhoittaa tuota tiistain ja keskiviikon välisenä yönä tullutta lähetystä? Siinä kuulemma näkyi Kris Meeken(nro36) ulosajo, Mökkiperältä..? Vasen takakulma osui eka puuhun ja siitä sitten pyöri vaakatasossa. Oliko ulosajo kuvattu sisämutkasta? Itse olin samassa paikassa mutta ulkomutkassa ja en saanut ulosajoa kunnolla nauhalle. Haluaisin nähdä tuon koosteen jos se jollakin on nauhalla??

Turisti
KV
KV

Re: YLE:n Neste ralli kooste

Viesti Kirjoittaja Turisti » 15.08.2004 17:25

peugeot kirjoitti:Mahtoikohan kukaan nauhoittaa tuota tiistain ja keskiviikon välisenä yönä tullutta lähetystä? Siinä kuulemma näkyi Kris Meeken(nro36) ulosajo, Mökkiperältä..? Vasen takakulma osui eka puuhun ja siitä sitten pyöri vaakatasossa. Oliko ulosajo kuvattu sisämutkasta? Itse olin samassa paikassa mutta ulkomutkassa ja en saanut ulosajoa kunnolla nauhalle. Haluaisin nähdä tuon koosteen jos se jollakin on nauhalla??
No joo se oli siinä lähetyksessäki kuvattu ulkomutkasta.. Siitä jostain pellon reunasta.. Et siinä näky ku perä osu puuhun ja siitä lähti, mut sitte tuliki jo pöly ja puut eteen, ja seuraava havainto oli raato tiellä.. :roll:
Valtavan suuri enemmistö, yli 80 % invalideista kokee ihmeparantumisen astuessaan ulos invapaikalle pysäköidystä autostaan.

Saranarasva
KV
KV
Viesti:

Neste rallin kooste

Viesti Kirjoittaja Saranarasva » 15.08.2004 17:26

Itse katselin koosteen. Paikka oli kuvattu ulkokurvista mutta itse
voltit ei kovin hyvin näkynyt koska siinä oli puita aika lailla edessä.
Sitten kuvaaja kävi katsomassa autoa ja komeaan kuntoon se meni.

J_Mantyla
KV
KV

Viesti Kirjoittaja J_Mantyla » 16.08.2004 09:30

Vetomieskoosteesta tuottajille täydet pinnat.

Santtu
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja Santtu » 16.08.2004 16:06

Kun kerran ralli koosteeesta puhutaan niin tarviiko ne ohjelma minuutit täyttä mika salon haastatteluilla ja sen kakaran lähi kuvilla. Kumma juttu muutenkin ,että kun telkkarissa näytetään ralli koosteita niin siihen väliin pitää väkisin änkeä joku formulakuski juttu joko sukulaisten tuppervaara kutsuista tai jostain muusta älyttömästä asiasta 8O Formulat ja ralli erikseen

Muuten molemmat koostee eli vetomies ja itse neste ralli koosteet olivat hyviä 8)

Tinke
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinke » 16.08.2004 20:20

Plussaa MM-ralli koosteelle, mutta Vetomieskooste oli kyllä mun mielestä melko laimea. Piristystä toi Urrian hyppy ja vanhat cuppikaadot :)

YLElle pieni kysymys, miksi lopettaa yksi lähetys kesken (n.30min lyhyempi kuin piti olla) ja pistää jotain vanhaa olympialaista päälle :(
Meikäläinen oli laittanut varta vasten kaikki lähetykset meneen ajastimella nauhalle ja sitten kun kotiin pääsen penkalta niin tuollaista joutuu kelailemaan :evil: EI HYVÄ!

Muuten oli kyllä hyvät lähetykset :) ja vilahtihan siellä meikäläisen kuvauksiakin 8)
---------------------------
motorsporttraveller.net
---------------------------

JzE

Viesti Kirjoittaja JzE » 17.08.2004 16:21

Maikkarin Vetomies- kooste oli muuten hyvä, mutta niitä vanhoja cupin kaatoja ei olis tarvinnu niin paljoa näyttää.
Alussa oli ihan OK näyttää niitä. Mutta ei niitä sinne loppuun olisi tarvinnut tunkea lisää!

Antaa sarjasta tietämättömälle sen kuvan, että romua tulee tosi paljon. Ja joku voi luulla, että nuo kaikki kaadot tuli ainoastaan Vetomies-kilpailusta.

basso
KV
KV

Re: YLE:n Neste ralli kooste

Viesti Kirjoittaja basso » 19.08.2004 11:34

Joo olihan ne ihan laadukkaita kuvauksia, mutta vieläkin liikaa sitä Suomisen naamaa ja naurettavan värisiä capri- housuja vai mitä ne oli. pikkasen karahti korvaan kommentti Suomiselta, kun haastattelivat Lampista. "Onko Neste rallin imagolle hyväksi, kun ouninpohjassa vetomiehistä ajoi noin kolmasosa ulos tieltä" 8O :evil: sanaili Tapsa. Vaikka kyseessä olisi lyöntivirhe aivojen puhekeskuksessa, niin oisivat voineet korjata kömmön, kun olisivat kattoneet keskeyttäneiden listaa ja niiden syitä.

Anzelmi
B-junnu
B-junnu

Viesti Kirjoittaja Anzelmi » 12.09.2004 15:08

Oiskohan kellään mahdollisesti nauhoitettuina näitä keskiyön tunnin ralli koosteita ? Itseltäni puuttuu tältä kaudelta Turkin, Suomen ja Saksan rallien koosteet. Jos jollain olisi nämä kyseiset koosteet ja olisi halukas auttamaan miestä hädässä, niin ota yhteyttä anzelmi84@hotmail.com Tietysti kaikki tämä korvausta vastaan...

Vastaa Viestiin