Yleisön pyynnöstä, huumoriosasto! Älä ota tosissaan mitään mitä täällä kirjoitetaan, lukeminen omalla vastuulla.
-
PasiR
- Yleinen

- Viestit: 176
- Liittynyt: 13.07.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja PasiR » 09.06.2005 22:14
aikas ylhäällä alue ompi;)
-
Rapo
- A-Junnu

- Viestit: 68
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Kemi
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Rapo » 10.06.2005 13:00
Mä en usko tohon...
ei noi rullat voi pitää 700 hepan eestä kaks vetoisessa autossa.
300 heppaakin todella tuskainen saada paperille. Mulla itellä ainaski
alle 4000 rpm irtoo pito teki mitä hyvänsä.
Noh netistä ny löytyy monennäköistä humpuukia.
-
kisafiesta
- B-junnu

- Viestit: 23
- Liittynyt: 08.06.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja kisafiesta » 10.06.2005 17:42
Miks ne ei vois pitää? Tuolla on vähän eri meininki kun suomessa niitä on eri rullia eri tehoisille autoille! sitä paitsi minne se siitä lähtis?

Racing
-
Vieras
Viesti
Kirjoittaja Vieras » 10.06.2005 17:57
Rapo kirjoitti:Mä en usko tohon...
ei noi rullat voi pitää 700 hepan eestä kaks vetoisessa autossa.
300 heppaakin todella tuskainen saada paperille. Mulla itellä ainaski
alle 4000 rpm irtoo pito teki mitä hyvänsä.
Noh netistä ny löytyy monennäköistä humpuukia.
oliha sil alla aika isokokoset slicsit, et kyllähä niis vähä enemmi pitoa ku normaalil 185/65 15" siviilikumil.. yleensä kyl tommoset lukemat jarrutetaan moottorijarrussa.
-
Cosworth
- KV

- Viestit: 788
- Liittynyt: 12.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja Cosworth » 10.06.2005 19:15
Ja kenellä riittä into 'väärentämään' noita lukemia

-
kisafiesta
- B-junnu

- Viestit: 23
- Liittynyt: 08.06.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja kisafiesta » 10.06.2005 21:47
Cosworth kirjoitti:Ja kenellä riittä into 'väärentämään' noita lukemia

Niinpä mikä hyöty siitä ois?
jos sun Ladastas ei irtoo kun 45hp niin se ei tarkoita
että sen enempää ei voi irrota muistakaan autoista!

Racing
-
piippalakki
- Yleinen

- Viestit: 210
- Liittynyt: 26.07.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja piippalakki » 09.07.2005 10:53
Rapo kirjoitti:Mä en usko tohon...
ei noi rullat voi pitää 700 hepan eestä kaks vetoisessa autossa.
300 heppaakin todella tuskainen saada paperille. Mulla itellä ainaski
alle 4000 rpm irtoo pito teki mitä hyvänsä.
Noh netistä ny löytyy monennäköistä humpuukia.
Soitteleppa harisen sepolle

ja kysy paljon ennästys ruudit kiihdytysvehkeist

Ralli on reteetä :=)
-
Ossi
- A-Junnu

- Viestit: 78
- Liittynyt: 14.09.2004 00:00
- Paikkakunta: valkeakoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ossi » 11.08.2005 21:48
Tere!
Top
1. 4syl. 2,1 L Toyotan kone 1150Hv ja jotain paine hieman toista kiloa
ajettu 1/4 maili 6,8s
2. 4syl. bmw moottori 945Hv
3. V8 +1200Hv
Tuossa jotain aikaks tehokkaita mitä on mitattu dynossa.
-
Rally-Fani
- Yleinen

- Viestit: 203
- Liittynyt: 19.01.2005 00:00
- Paikkakunta: Nousiainen
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Rally-Fani » 11.08.2005 22:44
Kyl mä ainakin uskon tota