Turbo + hestec
- bulletti
- Viestit: 1
- Liittynyt: 27.09.2005 00:00
Turbo + hestec
tässä on tullut kaverin kanssa inttoa seuraavasta kysymyksestä; Mikäli käytettävissä on Hestec tarvitaanko sen kanssa ollenkaan läppärunkoja?? valaiskaa meitä te viisaat.
- kolli
- A-Junnu
- Viestit: 75
- Liittynyt: 05.06.2004 00:00
Re: Turbo + hestec
bulletti kirjoitti:tässä on tullut kaverin kanssa inttoa seuraavasta kysymyksestä; Mikäli käytettävissä on Hestec tarvitaanko sen kanssa ollenkaan läppärunkoja?? valaiskaa meitä te viisaat.
käyttää voit sitä ilman läppärunkoja tai niiden kanssa, riippuu mihin tarkoitukseen olet rakentelemassa, huomioiden auton luokitukset, ja mitä kaikkea hestek tulee ohjaamaan, kaasari versiossa sytytys puolta, ruisku versiossa polttoaineen syöttöä, sytystä , turbo autossa kaikkea näitä ja ahtoa, lisä optiona vesiruiskut, lähtörajoitin,paukku ja varmaan jotakin muuta mistä joku viisas vois valaista. Hestec on kyllä toimiva poksi, itte olin tyytyväinen kun sellainen oli yhdessä vehkeessä, Autosähkö Harinen kyllä valaisee sua tässä asiassa varmastikkin hyvin mielellään. YRITYSTÄ
- Ossi
- A-Junnu
- Viestit: 78
- Liittynyt: 14.09.2004 00:00
- Paikkakunta: valkeakoski
- Viesti:
Re: Turbo + hestec
Terve!bulletti kirjoitti:tässä on tullut kaverin kanssa inttoa seuraavasta kysymyksestä; Mikäli käytettävissä on Hestec tarvitaanko sen kanssa ollenkaan läppärunkoja?? valaiskaa meitä te viisaat.
Voit käyttää esim. auton alkuperäistä läppärunkoa, joka useimmiten on yhdellä läpällä.
Turbo käytössä tämä on myös helpoin vaihtoehto, eikä tarvitse rakentaa erillistä painekoteloa.
Jos auto ei ole alkuperäinen ruisku peli niin silloin yksi vaihtoehto on käyttää jonkun valmiin ruiskuauton imusarjaa ja tämän nyt kyseessä olevan auton imusarjaa -> eli muokataan niistä sopiva hieman leikkelemällä ja mielikuvitusta käyttäen.
Annan tarvittaessa lisä tietoja puhelimitse.
puh. 03-5849777 /
työ gsm. 045-6762212 (saa varmemmin kiinni klo: 7:00- 16:00)
Terveisin:
Ossi Harinen /
Toijalan Autosähkö