5k moottorin putkitus
- pete1
- WRC

- Viestit: 992
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Viesti:
Stessilevyä kannattaa käyttää ehdottomasti, näin ovat viisaat kertoneet ja yksi kaveri sanoi, että lohkoa pitää vielä hieman lämmittää ennen porausta, koska saattaa lämpimänä muuttaa hieman muotoaan...itse en tiedä pitääkö tuo paikkansa, mutta näin kaveri väitti... 
Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com
- PROMO
- Viestit: 12
- Liittynyt: 11.10.2005 00:00
- Viesti:
Neljä 5K porausta on tehty siten, että lohkossa on kierrätetty n. 75 asteista vettä hoonauksen aikana. Mittaeroja ei ainakaan normaaleilla välineillä saatu mitattua. Ensimmäinen lohko oli muuten aika työläs porata koska ei oiken halunnut uskoa laskettua halkaisijan kasvua, vaan piti välillä lohko jäähdyttää 20 asteiseksi ja mitata se. Ameriikan pojat käyttää muuten stressilevyä ja vesikiertoa koneistaessaan sylinterikansien istukoita! Tämä voi olla pohjolan oloihin hieman liian hipoa. :)
-
saxspeed
- WRC

- Viestit: 1096
- Liittynyt: 29.05.2004 00:00
Kytkin koppa
Joo toi kytkin koppa on kans tosi tärkee ja nimen omaan kun laitat vaihdelaatikon paikalleen, ne ylä pultit vetää 4 sylinteriä soikeeksi eli älkää kiristäkö hampaat irvessä (ei se laatikko irtilähde) 
"Tuhatsatayksitoista"
-
virkm
- A-Junnu

- Viestit: 50
- Liittynyt: 25.10.2004 00:00
5k moottorin putkitus
Kiitoksia vinkeistä. Uus lohko on nyt tulossa mutta kokeilen toisen lohkon putkittaa ja katella sitten miten onnistuu/kautta kestää. Kytkinkopat on kyllä tullut vedettyä ihan tunteella kiinni mutta taiain seuraavaks laitella momenttiin.
- mikemotors
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
- Viesti:
- Mottijäässä
- Viestit: 4
- Liittynyt: 25.12.2008 00:00
Re: 5k moottorin putkitus
Saako myös yhteystietoja?
