Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
arttu
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 01.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja arttu » 14.10.2005 14:00
miten pitkä kiertokanki on esim.5K:ssa,ja mikäs se laakerin/ristitapin koko on

..ei meinaa oo nyt tietoa.Tai miten pitkää ootta käyttäneet/minkä auton..taitaa kyllä olla kaikilla noita teräsveivejä..en rakenna K:moottoria mutta tarvii vain tietää vähän mittoja.
-
mikemotors
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja mikemotors » 15.10.2005 21:13
Vakio kanki 120mm, pitkä kanki 25,4 puristuskorkeuden mäntien (wiseco) kanssa 131mm pitkä. Siinä taitaa olla raja-arvot, tähän väliin saattaa sitten sopia monta muuta pakettia. GT Corollan uudenmallinen 42mm kk-kaulalla oleva kanki on 122mm ja sitäkin voi sovittaa starlettiin, on sama kaula siis.
-
arttu
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 01.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja arttu » 16.10.2005 13:54
Siis mikä kanki on se 131mm

ois vaan oikean mittainen tulee nimittäin gt:n koneeseen joka on opelin kammella....

-
virkm
- A-Junnu

- Viestit: 50
- Liittynyt: 25.10.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja virkm » 16.10.2005 14:30
Mitsubishin 1.4sen kanki, en muista ulkoa moottorin numeroa. Starletissa kyseisillä veiveillä taipumus katkeilla ja siksi teräs veivejä käytetään.
-
arttu
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 01.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja arttu » 16.10.2005 14:37
Ei pitäisi olla sitä vaaraa,ku on iskun pituus sen verta lyhkänen ni jää toi murtokulma niin hyväksi..pitääpä ettiä sit tommonen mitsuban mosa ja ottaa siitä..
-
arttu
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 01.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja arttu » 19.10.2005 15:48
niin muistaisko kukaan mikä se moottorin numero on/tyyppi
