volvon kytkin

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
kampura
B-junnu
B-junnu
Viestit: 31
Liittynyt: 20.06.2004 00:00

volvon kytkin

Viesti Kirjoittaja kampura » 13.11.2005 19:00

mikä asetelma mahtaisi olla hyvä/riittävä sintteri levyn kanssa? jos ei nyt ihan kalleinta versiota oteta huomioon(vasta sitte ku on rikottu monta huonoo!!) 215 vai 228mm paketti,laatikko on m45 ja koneessa vääntöö......? vapari kuitenkin.

Avatar
242R
Viestit: 1
Liittynyt: 22.11.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja 242R » 23.11.2005 19:04


Avatar
tth
Yleinen
Yleinen
Viestit: 162
Liittynyt: 21.01.2005 00:00
Paikkakunta: SoCal/Savo

Viesti Kirjoittaja tth » 23.11.2005 23:22

- SAAB 900/9000 215mm turbon asetelma kay suoraan matalalla Volvon painelaakerilla ja kestaa yli 220hv/8000rpm tehot sintterin kanssa. Ja on halpa!
- Volvon oma "turbo" asetelma on ollut sama kuin tavallinen jo 5-6 vuotta - eli huijaavat...
- Vanha R-Sportin B&B oli paras. Sita loytyy viela Britti liikkeista(?). Se oli vakiona Lotus Elan'eissa Weber kannella.
_RWD rocks_

Vastaa Viestiin