Minkälaisella kilometri- tai aikavälillä olette n astran koneita huoltaneet? Mitä huoltoon kuuluu, missä huoltoja teettäneet ja paljonko perushuolto suunnilleen maksaa?.
Kone printsportin tekemä ja digital racingin boxilla.
n astran moottori
- jaakko
- A-Junnu
- Viestit: 67
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
- Bolts
- B-junnu
- Viestit: 31
- Liittynyt: 03.03.2005 00:00
Printsportin porukka varmaan opastaa, mutta ei liene kovin metsässä, jos kerran vuoteen(esim.n.15 kisaa) kone kokonaan auki, rengastus+laakerointi+kk.pultit ja syl.kannen tarkastus (jousipaineet+ohj.välys+seetit). Jos vielä kesä-talvikauden vaihteessa kk.laakerit ja hihna, niin lienee ännäläiseen aika hyvä huolenpito?
Ja hihnan kiristimeen ei pidä jättää jousta paikalleen hihnan kiristyksen jälkeen.
Runkolaakerit tuskin vaatii vaihtoa edes vuoden kisojen jälkeen.
Ja hihnan kiristimeen ei pidä jättää jousta paikalleen hihnan kiristyksen jälkeen.
Runkolaakerit tuskin vaatii vaihtoa edes vuoden kisojen jälkeen.
-
- A-Junnu
- Viestit: 75
- Liittynyt: 23.05.2004 00:00
- Paikkakunta: saarijärvi
- Viesti:
- jaakko
- A-Junnu
- Viestit: 67
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Sen verran meni metsään, että soitin tänään printsportille ja risto sanoi että jos kone ei vie öljyä ja toimii muutenkin hyvin niin mitään ei tarvitse tehdä.Bolts kirjoitti:Printsportin porukka varmaan opastaa, mutta ei liene kovin metsässä, jos kerran vuoteen(esim.n.15 kisaa) kone kokonaan auki, rengastus+laakerointi+kk.pultit ja syl.kannen tarkastus (jousipaineet+ohj.välys+seetit). Jos vielä kesä-talvikauden vaihteessa kk.laakerit ja hihna, niin lienee ännäläiseen aika hyvä huolenpito?
Ja hihnan kiristimeen ei pidä jättää jousta paikalleen hihnan kiristyksen jälkeen.
Runkolaakerit tuskin vaatii vaihtoa edes vuoden kisojen jälkeen.
Sanoi että ajoivat itsekkin kolme vuotta tekemättä mitään.
Alakerran liuskalaakereita kannattaa vaan välillä seurata.
Mutta kiitos kuitenkin yrityksestä