Teräskiertokankien mitoista

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
kent
Yleinen
Yleinen
Viestit: 205
Liittynyt: 07.10.2004 00:00
Viesti:

Teräskiertokankien mitoista

Viesti Kirjoittaja kent » 25.02.2006 19:51

Oiskohan jossakin vehkeessä kankia mikkä ois noin 140mm pitkät ja kiertokanken kaula ois noin 47mm?Kiitos jo etukäteen!

Avatar
j-mkujala
Yleinen
Yleinen
Viestit: 154
Liittynyt: 07.01.2006 00:00

Re: Teräskiertokankien mitoista

Viesti Kirjoittaja j-mkujala » 26.02.2006 00:54

kent kirjoitti:Oiskohan jossakin vehkeessä kankia mikkä ois noin 140mm pitkät ja kiertokanken kaula ois noin 47mm?Kiitos jo etukäteen!
toyotan S moottoreissa , ulkomuistista tulis semmoset mitat ku 48 mm laakerikaulalle alasilmän laakeointi sekä yläpää 22 mm tapille ja 138 mm pitkä . bmw m10 kone kaas on aika liki tuota oisko vain 135 mm pitkä

Avatar
janih
Viestit: 1
Liittynyt: 21.06.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja janih » 28.02.2006 00:13

BMW m42 ja m43 moottoreissa on 140mm pitkä kanki. Alasilmä on 48mm ja tappi 22mm. Elikkä BMW E36 316 ja 318 91--> löytyy ainakin kyseiset kanget.

Avatar
tth
Yleinen
Yleinen
Viestit: 162
Liittynyt: 21.01.2005 00:00
Paikkakunta: SoCal/Savo

Viesti Kirjoittaja tth » 28.02.2006 18:02

http://www.sportcompactwarehouse.com/eagle/

- Tuon taulukon mukaan Honda K20 (Uusi Civic Si / Acura RSX) kanki olis sopiva: 140mm, kaula 45mm. Hiot vaan kaulat 45 milliin. Jos haluat lisää iskua hio alimittaan ja off-set'iin.
- Hondan oma on myös hyvälaatuinen suoraan paketista!
- Hondan 45mm laakereita käytetään kaikissa NASCAR V8:ssa nykyään eli kestää hyvin.
_RWD rocks_

Vastaa Viestiin