Morjesta vaan kaikille!
On paniikin omainen tilanne päällä. Mulla on Kent Camsin tuplajouset jo hankittuna eräästä fordeihin paljon viriosia myyvästä liikkeestä. Auto on tällä hetkellä koneistamolla yläkerta auki ja piti laittaa kyseiset jouset paikalleen.
Mutta yllätys yllätys ne ei olekkaan sopivat, olisiko jolla kulla varmaa tietoa että mistä, minkä valmistamat ja mihin tarkoitetut jouset kävisivät?
Jouset on vaihdettava aavistuksen jäykempiin...
RS 2000 1996 jäykemmät venttiilinjouset
- SamiHi
- SamiHi
Tämä menee yksin jutteluksi, eikö kukaan ole kilpuriinsa laittanut jäykempää venanjousta?
Mulla on sellainen ongelma että penkissä huomattiin venttiilien sekoavan 5500 rpm kohdalla kun kierrosvaraa olisi 7200 rpm.
Venttiilinvarrenkumi pitää tietysti mahtua olla paikallaan kun kyse on siviiliautosta. Ei tunnu kenelläkään olevan tietoa kun liikkeistä kyselee.
Jos jollain olisi edes vinkkiä antaa niin olisin todella kiitollinen!
Mulla on sellainen ongelma että penkissä huomattiin venttiilien sekoavan 5500 rpm kohdalla kun kierrosvaraa olisi 7200 rpm.
Venttiilinvarrenkumi pitää tietysti mahtua olla paikallaan kun kyse on siviiliautosta. Ei tunnu kenelläkään olevan tietoa kun liikkeistä kyselee.
Jos jollain olisi edes vinkkiä antaa niin olisin todella kiitollinen!
- Raiser
- A-Junnu

- Viesti:
Catcamsiltä löytyy jouset ja laitat siihe arrowsin kovat nostajat... tulee toimiva setti...osat löydät http://www.finranaco.com/fin/index.htm
kysäseppäs tuolta niin apu pitäisi löytyä... jouset ei ole tuplat eikä tarvitse... nostajien halkaisija hiukka isompi kuin vakio joten kantta joutuu koneistamaan...
kysäseppäs tuolta niin apu pitäisi löytyä... jouset ei ole tuplat eikä tarvitse... nostajien halkaisija hiukka isompi kuin vakio joten kantta joutuu koneistamaan...
Ja jos joku asia on varma niin se on aivanvarma.
www.hietikkoracing.com
www.hietikkoracing.com
- SamiHi
- Raiser
- A-Junnu

- Viesti:
-
Vieras
ei niitä hitsailla tarvii, alkup. venttili sieltä sisältä nykässää pois ja sorvaten tapit sinne tilalle.. tietyst tuo välyksien mulkkaaminen ei oo hauskaa.Raiser kirjoitti:juu venojen säätö tulee olemaan kiva urakka kovilla nostajilla....
olen kuullut että joku oisi tehnyt niistä omista kovat nostajat jotenkin jumittamalla sen tsydeemin... kuulostaa kyllä vähän epävarmalta ruveta niitä hitsailee yms....
mutta ne jouset pitäis kyl mennä vakiokuppeihinkin
eihän alkup.kysyjä kovia nostavia tarvinnu..
miul on gt corollan catcamssin jouset, pienet shimmiprikat on joutunu alle laittaa..
- SamiHi
Selvis mahdollinen sekoamiseen syy, vielä en tiedä pitääkö paikkansa mutta tutkitaan.
Mulla on kannessa uudet alkuperäiset nostajat mutta vanhat jouset. Ovat muuttaneet jollain tavalla noita nostajia ja vanhat jouset eivät käykkään niiden kanssa. Noihin käypäset jouset tilattu Fordilta. Katotaan korjaantuuko tuolla.
Kiitos tähän astisista vastauksista.
Mulla on kannessa uudet alkuperäiset nostajat mutta vanhat jouset. Ovat muuttaneet jollain tavalla noita nostajia ja vanhat jouset eivät käykkään niiden kanssa. Noihin käypäset jouset tilattu Fordilta. Katotaan korjaantuuko tuolla.
Kiitos tähän astisista vastauksista.