Wisecojen käyttötunnit
- JPNE
Wisecojen käyttötunnit
Kunka usein Wisecon männät tulisi uusia, eli minkälaisia kilpailumääriä kestävät? Kyseessä 5k.
- Tolueeni
- A-Junnu

Kaipa ne itse mukit hyvin kestää vaikka isältä pojalle, jos seokset ja voitelu on kunnossa ja lämmöt pysyy kurissa. Jos kone käy laihalla tai muuten kuumana, niin aika äkkiä on laki montulla tai puhki. Enemmän kiinnittäisin huomiota tappeihin ja renkaisiin. Etenkin tapit saa uusia säännöllisesti, ellei oo jotain sikavahvoja laitettu.
- jokinenracing
- A-Junnu

wisecot
Kyllä ne vahvoja on joo. Kannattaa mittailla niitä mäntiä, jos ne on pöydällä. Kun alkaa olla kympin yli menevää kulumaa, niin vaihtoa kannattaa ruveta mietiskelee. Joku joskus väitti ajaneensa samoilla männillä 30 pitkää rallia ja reenit päälle. Ite oon sitä mieltä, että uusilla wisecoilla kun päristää tommosen n.10 rallia ja vaihtaa acraliten tekemät tapit ja tarkastaa renkaat, niin johan taas pörrää.
Tappeja saat vaikka minun kautta, jos satut tarviimaan. Enemmän olisin huolestunut lohkon kääntyilystä ja vääntyilystä, kun männän rikkoontumisesta.
Muistathan myös olla tarkkana, jos tarvii tehdä venttiilikolot wisecon laki on aikas ohut joltain kohtaa. :)
Tappeja saat vaikka minun kautta, jos satut tarviimaan. Enemmän olisin huolestunut lohkon kääntyilystä ja vääntyilystä, kun männän rikkoontumisesta.
Muistathan myös olla tarkkana, jos tarvii tehdä venttiilikolot wisecon laki on aikas ohut joltain kohtaa. :)