Kaikki muut lajit, moottoripyörät, kelkat, radio-ohjattavat, kiihdytysautot yms muut lajit. Vapaa keskustelu aiheista.
-
saxspeed
- WRC

- Viestit: 1096
- Liittynyt: 29.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja saxspeed » 30.07.2006 08:45
Mitä mieltä olitte muuten kisasta ? näytti autojenpuolesta minun mielestä jokkiskisalta enemmän kuin SUPERCROSSILTA, kun antoivat ajella autoilla mistä joistain puuttu yllättävän paljon osia, vauhtia ja tapahtumia kyllä oli siitä plussat.
P.S. Spoilerit tulee mahtua 20x20 laatikkoon mutta lokasuoja tai koko nokka voi puuttua ja ne puuttui monelta jo lähtöviivalla.

"Tuhatsatayksitoista"
-
mariko
- KV

- Viestit: 563
- Liittynyt: 18.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja mariko » 30.07.2006 09:46
saxspeed kirjoitti:Mitä mieltä olitte muuten kisasta ? näytti autojenpuolesta minun mielestä jokkiskisalta enemmän kuin SUPERCROSSILTA, kun antoivat ajella autoilla mistä joistain puuttu yllättävän paljon osia, vauhtia ja tapahtumia kyllä oli siitä plussat.
P.S. Spoilerit tulee mahtua 20x20 laatikkoon mutta lokasuoja tai koko nokka voi puuttua ja ne puuttui monelta jo lähtöviivalla.

-pölyä oli ilmassa kohtuullisesti...oisko rata pikkasen kaivannu huoltoa ja suola vettä päälle,niin olis siellä takanakin jotain nähny...äksöniä oli kyllä ihan riittämiin,ja niinhän se pitää ollakin...NO MERCY

-
Larppa
- KV

- Viestit: 844
- Liittynyt: 14.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Orimattila
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Larppa » 30.07.2006 10:13
Kaiken kaikkiaan aika hyvä lähetys. Oli tiukkaa vääntöä, muutama kippi mahtunut mukaan ja pikaset haastattelut. Arvosana 9+ .
Tietty olis voinut Plussalta tulla vaikka tunnin kooste mutta ei parane valittaa.
Ja Saksarin jokkisvehje juttuja en edes viitsi kommentoida.

Perä tielle, Pitäis olla jo!
-
bullcrossracing
- A-Junnu

- Viestit: 54
- Liittynyt: 16.03.2005 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja bullcrossracing » 30.07.2006 23:07
minun mielestä liikaa niitä "yli määrästä jauhantaa" enemmän ajoa näkyviin!!!! mitä tulee noitten lasikuitu pommien läjässä pysymiseen niin olen samaa mieltä että voisivat katsoa tarkemmin että näyttävät siltä miltä pitääkin

sekä on han se hyvä ettei ole liian suuria siipiä kun siitäkin on sääntö laadittu

"silmät kiinni ja sisältä"
-
jhaut
- A-Junnu

- Viestit: 74
- Liittynyt: 06.09.2005 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jhaut » 31.07.2006 07:22
mariko kirjoitti:saxspeed kirjoitti:Mitä mieltä olitte muuten kisasta ? näytti autojenpuolesta minun mielestä jokkiskisalta enemmän kuin SUPERCROSSILTA, kun antoivat ajella autoilla mistä joistain puuttu yllättävän paljon osia, vauhtia ja tapahtumia kyllä oli siitä plussat.
P.S. Spoilerit tulee mahtua 20x20 laatikkoon mutta lokasuoja tai koko nokka voi puuttua ja ne puuttui monelta jo lähtöviivalla.

-pölyä oli ilmassa kohtuullisesti...oisko rata pikkasen kaivannu huoltoa ja suola vettä päälle,niin olis siellä takanakin jotain nähny...äksöniä oli kyllä ihan riittämiin,ja niinhän se pitää ollakin...NO MERCY

Järjestäjän edustajana täytyy sanoa, että pölyä tosiaan oli paljon. Rataan laitettiin yhteenä 5tonnia suolaa. Enempää ei siihen olisi millään voinut laittaa. Ratahan alkoi pöläjämään toisissa aika-ajoissa. Suurin syy pölyämiseen oli erittäin hieno keli. Rataa kasteltiin lähes päivittäin 2vkoa ennen kisaa. Onhan se pöly kuiteskin haitaksi mutta onneksi ei vettä tullut taivaalta niinkuin monesti on tullut kuin esterin p...ä. Täytyy osittainen pölyäminen laittaa myös sääntöjen pikkiin. Nykyisin ei aika-ajojen välissä saa rataa kunnostaa. Aikaisemmin tämä oli mahdollista. Olisi edes kastelutauko 10min mutta minkäs teet

. Laittakaa vain lisää kommentteja kisasta yms. niin negatiivista kuin positiiviista, joten tiedämme kehittää tulevaisuudessakin toimintaamme yms. :D :D
-
northwest
- KV

- Viestit: 832
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » 31.07.2006 07:38
Siis kuka älypää on kieltänyt radan kunnostamisen aika-ajojen välillä?.ymmärrän kyllä että saman aika-ajon erien välillä ei kunnosteta jotta olosuhteet on samat kaikille.Nythän Sotkassa viimeisissä lähdöissä oli toisessa reunassa pitemmältä matkaa alkukiihdytystä tasaista johtuen pääsuoralle tulomutkan ollessa linjalla.Edes lähtöpaikka tulisi harjata erien välillä...mutta jos säännöt kieltävät niin minkäs teet.
-onko Sotkan lisälenkille mietitty parempaa ratkaisua,nykyinen on liian nopea?
Sotkassa kyllä homma on aina sujunut hyvin :D ,huolimatta joskus säähaltioiden aiheuttamista pikku kommeluksista(lentoon lähtevine kaljatelttoineen ukkosmyskyn sattuessa

)
-
jhaut
- A-Junnu

- Viestit: 74
- Liittynyt: 06.09.2005 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jhaut » 31.07.2006 07:58
northwest kirjoitti:Siis kuka älypää on kieltänyt radan kunnostamisen aika-ajojen välillä?.ymmärrän kyllä että saman aika-ajon erien välillä ei kunnosteta jotta olosuhteet on samat kaikille.Nythän Sotkassa viimeisissä lähdöissä oli toisessa reunassa pitemmältä matkaa alkukiihdytystä tasaista johtuen pääsuoralle tulomutkan ollessa linjalla.Edes lähtöpaikka tulisi harjata erien välillä...mutta jos säännöt kieltävät niin minkäs teet.
-onko Sotkan lisälenkille mietitty parempaa ratkaisua,nykyinen on liian nopea?
Sotkassa kyllä homma on aina sujunut hyvin :D ,huolimatta joskus säähaltioiden aiheuttamista pikku kommeluksista(lentoon lähtevine kaljatelttoineen ukkosmyskyn sattuessa

)
Tällä kaudella aikataulu on niin tiivis, että ei ole mahdollista pitää taukoa erien välissä. Ensi kaudella kilpailua suunnitellaan 2-päiväiseksi

Oikeassa olet, että edes lähtöpaikka tulisi harjata erien välissä. Mythän se harjattiin ainoastaan ennen supermotojen lähtöä ja finaaleja. Lisälenkin sotkassa ajoivat muutama kuljettaja nopeammin n. 3sekuntia. Käytännössä tämä on kaikille sama. Moni kuljettaja tykkäsi lisälenkistä. Sotkan radalla ei ole oikein mahdolista tehdä lisälenkkiä muualle. :D
-
super
- B-junnu

- Viestit: 24
- Liittynyt: 08.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja super » 31.07.2006 09:10
Ratapohja tuntui/näytti kestävän hyvin. Ennen kilpailua radalle ajettu uusi kerros ei vain ottanut pohjaan kiinni. Se hajosi jo ensimmäisen s-moto lähdön aikana. Irtotavara oli tarkoitus lanata radan ulkoreunaan,pois ajouralta,mutta se olisi ottanut niin paljon aikaa,että oli pakko lykätä takaisin syntyneeseen uraan. Uudesta kerroksesta tuli myös lähtölaatalle älytön määrä kiviä,verrattuna aikaisempiin vuosiin.
Autot olivat kyllä kohtuu hurjan näköisiä välillä,mutta sehän kertoo että yritystä on ollut. Jotkut pudottivat useampiakin puskureita päivän mittaan. Kävin keräilemässä romuja radalta Sunnuntaina. Autotallissa on kasa puskureita/niiden paloja. Vielä yksi valkoinen volvon takapuskuri,josta puuttuu toinen pää,olisi ilman omistajaa.Täältä löytyy, jos joku kaipailee

.