F vai N?
- asiantuntija
- Yleinen
- Viestit: 176
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Viesti:
F vai N?
Elikkä kaipaisin sellaisilta kommentteja joiden budjetit ovat vuoden aikana toteutuneet eli Paljonko menee rahaa GT corollalla tai Starletilla/ralli eli siis keskimääräisiä kuluja renkaat jne. paljokos integralla/astralla? Olemme suunnittelemassa tulevaisuuden budjetteja ja apu olisi tarpeen kertokaa muitakin saloja kyseisistä autoista.
- markomartini
- KV
- Viestit: 803
- Liittynyt: 29.03.2004 00:00
- Viesti:
- asiantuntija
- Yleinen
- Viestit: 176
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Viesti:
- karhuracing
- A-Junnu
- Viestit: 92
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Rautalampi
- Viesti:
- MJT
- WRC
- Viestit: 1046
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
Re: F vai N?
asiantuntija kirjoitti:Elikkä kaipaisin sellaisilta kommentteja joiden budjetit ovat vuoden aikana toteutuneet eli Paljonko menee rahaa GT corollalla tai Starletilla/ralli eli siis keskimääräisiä kuluja renkaat jne. paljokos integralla/astralla? Olemme suunnittelemassa tulevaisuuden budjetteja ja apu olisi tarpeen kertokaa muitakin saloja kyseisistä autoista.
Kaikkein halvin laji aloittaaon 1400 Trophy luokka. Silloin kun siellä kerkiää vanhojen miesten kyytiin ( Laakso ym.) ehtii myös muilla autoilla muissa luokissa. N-, ja A-ryhmän Trophy autoilla annetaan päihin jopa F-ryhmän autoja. Verratkaa aikoja,
Terv. MJT
- mickey69
- A-Junnu
- Viestit: 141
- Liittynyt: 07.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Padasjoki
- Viesti:
Re: F vai N?
Hmm... Kyllähän tuo varmasti totta on, että 1400-trophy on halvin luokka.. Tosin F-ryhmässäkin pääsee halvalla jos vain tarkoitus on harrastaa tyyliin, mukanaolo on tärkein.. Eriasia onkin sitten mitä lajista hakee.. N-ryhmä on omasta mielestäni, kuten joku muukin totesi, kiskoilla ajamista.... F-ryhmän autoissa yleensä piisaa tuota "rassaamista", mutta tehokkaat pelit ja laveat ajolinjat kiehtovat aika suurta osaa ralliharrastajista.. Mutta nämähän ovat kuten monet muutkin, makuasioita.... Tosiasia on sitten se, että äffän kärki on yleensä tulosluettelossa nopeampi kuin ännäläisten...MJT kirjoitti:asiantuntija kirjoitti:Elikkä kaipaisin sellaisilta kommentteja joiden budjetit ovat vuoden aikana toteutuneet eli Paljonko menee rahaa GT corollalla tai Starletilla/ralli eli siis keskimääräisiä kuluja renkaat jne. paljokos integralla/astralla? Olemme suunnittelemassa tulevaisuuden budjetteja ja apu olisi tarpeen kertokaa muitakin saloja kyseisistä autoista.
Kaikkein halvin laji aloittaaon 1400 Trophy luokka. Silloin kun siellä kerkiää vanhojen miesten kyytiin ( Laakso ym.) ehtii myös muilla autoilla muissa luokissa. N-, ja A-ryhmän Trophy autoilla annetaan päihin jopa F-ryhmän autoja. Verratkaa aikoja,
Terv. MJT



- J_Mantyla
- KV
- Viestit: 685
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: F vai N?
Tosiasia taitaa olla kyllä vähän toinen jos tuloksia tarkastellaan.mickey69 kirjoitti:Tosiasia on sitten se, että äffän kärki on yleensä tulosluettelossa nopeampi kuin ännäläisten...![]()
![]()