F vai N?

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
asiantuntija
Yleinen
Yleinen
Viestit: 176
Liittynyt: 03.05.2004 00:00
Viesti:

F vai N?

Viesti Kirjoittaja asiantuntija » 31.10.2004 19:56

Elikkä kaipaisin sellaisilta kommentteja joiden budjetit ovat vuoden aikana toteutuneet eli Paljonko menee rahaa GT corollalla tai Starletilla/ralli eli siis keskimääräisiä kuluja renkaat jne. paljokos integralla/astralla? Olemme suunnittelemassa tulevaisuuden budjetteja ja apu olisi tarpeen kertokaa muitakin saloja kyseisistä autoista.

Avatar
markomartini
KV
KV
Viestit: 803
Liittynyt: 29.03.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markomartini » 31.10.2004 20:30

1000 eur/ kisa

Avatar
asiantuntija
Yleinen
Yleinen
Viestit: 176
Liittynyt: 03.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asiantuntija » 31.10.2004 20:45

markomartini kirjoitti:1000 eur/ kisa

mitä autoa tuo koskis?

Avatar
karhuracing
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 92
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Rautalampi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karhuracing » 31.10.2004 21:29

Laitoin sulle mailia.

Avatar
ariwalk
KV
KV
Viestit: 587
Liittynyt: 17.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja ariwalk » 01.11.2004 09:47

Eipä varmaa astraa kannata ostaa. Oha sulla se ekkeri, työntelet sillä vähä aikaa f-ryhmää, ja sit mieti uuestaa mitä meinaat tehä, jos kiinnostaa harrastamine hianoilla linjoilla, vai sitte ajaa ko junalla pitkin rautateitä n-ryhmän autolla.

Avatar
MJT
WRC
WRC
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.05.2004 00:00

Re: F vai N?

Viesti Kirjoittaja MJT » 01.11.2004 22:53

asiantuntija kirjoitti:Elikkä kaipaisin sellaisilta kommentteja joiden budjetit ovat vuoden aikana toteutuneet eli Paljonko menee rahaa GT corollalla tai Starletilla/ralli eli siis keskimääräisiä kuluja renkaat jne. paljokos integralla/astralla? Olemme suunnittelemassa tulevaisuuden budjetteja ja apu olisi tarpeen kertokaa muitakin saloja kyseisistä autoista.

Kaikkein halvin laji aloittaaon 1400 Trophy luokka. Silloin kun siellä kerkiää vanhojen miesten kyytiin ( Laakso ym.) ehtii myös muilla autoilla muissa luokissa. N-, ja A-ryhmän Trophy autoilla annetaan päihin jopa F-ryhmän autoja. Verratkaa aikoja,

Terv. MJT

Avatar
mickey69
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 141
Liittynyt: 07.07.2004 00:00
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti:

Re: F vai N?

Viesti Kirjoittaja mickey69 » 09.11.2004 10:07

MJT kirjoitti:
asiantuntija kirjoitti:Elikkä kaipaisin sellaisilta kommentteja joiden budjetit ovat vuoden aikana toteutuneet eli Paljonko menee rahaa GT corollalla tai Starletilla/ralli eli siis keskimääräisiä kuluja renkaat jne. paljokos integralla/astralla? Olemme suunnittelemassa tulevaisuuden budjetteja ja apu olisi tarpeen kertokaa muitakin saloja kyseisistä autoista.

Kaikkein halvin laji aloittaaon 1400 Trophy luokka. Silloin kun siellä kerkiää vanhojen miesten kyytiin ( Laakso ym.) ehtii myös muilla autoilla muissa luokissa. N-, ja A-ryhmän Trophy autoilla annetaan päihin jopa F-ryhmän autoja. Verratkaa aikoja,

Terv. MJT
Hmm... Kyllähän tuo varmasti totta on, että 1400-trophy on halvin luokka.. Tosin F-ryhmässäkin pääsee halvalla jos vain tarkoitus on harrastaa tyyliin, mukanaolo on tärkein.. Eriasia onkin sitten mitä lajista hakee.. N-ryhmä on omasta mielestäni, kuten joku muukin totesi, kiskoilla ajamista.... F-ryhmän autoissa yleensä piisaa tuota "rassaamista", mutta tehokkaat pelit ja laveat ajolinjat kiehtovat aika suurta osaa ralliharrastajista.. Mutta nämähän ovat kuten monet muutkin, makuasioita.... Tosiasia on sitten se, että äffän kärki on yleensä tulosluettelossa nopeampi kuin ännäläisten... 8O 8O 8O

Avatar
J_Mantyla
KV
KV
Viestit: 685
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Re: F vai N?

Viesti Kirjoittaja J_Mantyla » 10.11.2004 01:27

mickey69 kirjoitti:Tosiasia on sitten se, että äffän kärki on yleensä tulosluettelossa nopeampi kuin ännäläisten... 8O 8O 8O
Tosiasia taitaa olla kyllä vähän toinen jos tuloksia tarkastellaan.

ksi
KV
KV
Viestit: 360
Liittynyt: 10.06.2004 00:00

F VAI N?

Viesti Kirjoittaja ksi » 12.11.2004 16:25

grönlundhan näytti tänä kesänä et ei se voimasta kiinni ole.. meniköhän 150-160hp:n raja penkis rikki..

Vastaa Viestiin