Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
Matsku
- KV

- Viestit: 500
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja Matsku » 24.11.2004 10:56
Työn alla moottori alle 1300cc luokkaan, millaisia mäntiä on käytetty toyotan 3k moottorissa kun kuutiotilavuus pitää jäädä alle 1300?

-
emk67
- KV

- Viestit: 356
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jääli
Viesti
Kirjoittaja emk67 » 24.11.2004 14:05
Wiceko 79 mm,4 K tai 5 K:n veivit ja 3K akseli/lohko
-
stralet
- Viestit: 3
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja stralet » 24.11.2004 22:12
79 viseco ehkä paras.käytetty on myös subarun mäntää,mutta taitaa jenin kurssi olla aika kova ,ettei kannata edes kysyä.kiertokankena voin suositella mitsun kankia .kevyempi ja kestävämpi.lohkona voit käyttää kumpaa vaan 3k tai4k.kampura mielellään 3k.
-
starlet
- Viestit: 9
- Liittynyt: 20.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja starlet » 24.11.2004 22:36
minkä mitsun kanget?
-
emk67
- KV

- Viestit: 356
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jääli
Viesti
Kirjoittaja emk67 » 26.11.2004 06:49
stralet kirjoitti:79 viseco ehkä paras.käytetty on myös subarun mäntää,mutta taitaa jenin kurssi olla aika kova ,ettei kannata edes kysyä.kiertokankena voin suositella mitsun kankia .kevyempi ja kestävämpi.lohkona voit käyttää kumpaa vaan 3k tai4k.kampura mielellään 3k.
Kampuran on pakko olla 79:llä 3 K:n , muuten tulee 1430 cc:tä

-
mk77
- B-junnu

- Viestit: 22
- Liittynyt: 11.06.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja mk77 » 11.12.2004 11:16
Ei niitä mitsun veivejä kannata käyttää...katkipoikkipuhki.