-turvatankkien valmistajia/myyjiä?-

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Vastaa Viestiin
northwest
KV
KV

-turvatankkien valmistajia/myyjiä?-

Viesti Kirjoittaja northwest » 12.12.2004 09:12

Olisko ideaa :idea: ->nyt kun tuo tankkikeskustelu käy ja vuoden alkuun ei paljon ole aikaa,ilmoitella tähän noiden turvatankkivalmistajien yhteystietoja,eikös täällä suomessa tehdä enduranceen tankkeja jotka olisi näitä "suomitankkeja" :?:
-Vai onko jollain sivustolla jo tälläinen lista olemassa?-
Ei siis mitään myynti-ilmoituksia vaan kokemuksia mistä löytyy...

Manta

Re: -turvatankkien valmistajia/myyjiä?-

Viesti Kirjoittaja Manta » 12.12.2004 09:57

northwest kirjoitti:Olisko ideaa :idea: ->nyt kun tuo tankkikeskustelu käy ja vuoden alkuun ei paljon ole aikaa,ilmoitella tähän noiden turvatankkivalmistajien yhteystietoja,eikös täällä suomessa tehdä enduranceen tankkeja jotka olisi näitä "suomitankkeja" :?:

Tällaisesta linkistä taitaa kaikkein halvin turvatankki tällä hetkellä löytyä: www.racersplace.fi/tarjoukset.php :wink:

Tuli turvatankki heiltä tilattua perjantaina ja ihmettelivät tankkien suurta kysyntää, kun olin järjestyksessä jo kymmenes tilaaja saman päivän aikana.

Tankkien toimitusaika kaksi viikkoa, joten ainakin itse pääsen asentamaan tankin paikoilleen joulupyhien jälkeen! :D :D :D

simetek
Viesti:

Re: -turvatankkien valmistajia/myyjiä?-

Viesti Kirjoittaja simetek » 12.12.2004 23:15

Manta kirjoitti:
northwest kirjoitti:Olisko ideaa :idea: ->nyt kun tuo tankkikeskustelu käy ja vuoden alkuun ei paljon ole aikaa,ilmoitella tähän noiden turvatankkivalmistajien yhteystietoja,eikös täällä suomessa tehdä enduranceen tankkeja jotka olisi näitä "suomitankkeja" :?:

Tällaisesta linkistä taitaa kaikkein halvin turvatankki tällä hetkellä löytyä: www.racersplace.fi/tarjoukset.php :wink:

Tuli turvatankki heiltä tilattua perjantaina ja ihmettelivät tankkien suurta kysyntää, kun olin järjestyksessä jo kymmenes tilaaja saman päivän aikana.

Tankkien toimitusaika kaksi viikkoa, joten ainakin itse pääsen asentamaan tankin paikoilleen joulupyhien jälkeen! :D :D :D
Käykö edellinen tankki F-ryhmäläiseen ja mitä huomioitava asennuksessa (säännöt) :?:

Vastaa Viestiin