ss luokan konepelti
- jartse
- B-junnu
- Viestit: 34
- Liittynyt: 11.06.2004 00:00
ss luokan konepelti
Nyky säännöt sanoo että konepelti pitää olla alkuperäisen muotoinen! Miksi vieläkin skooppeja on kisoissa olemassa? Eikö katsastus osaa sääntöjä?
- gbs
- Viestit: 7
- Liittynyt: 04.06.2004 00:00
- Paikkakunta: Espoo
Re: ss luokan konepelti
Eiköhän ne katsastuksessa osaa ne säännöt mutta on toinen asia mitä sillä saavutetaan jos aletaan mittailemaan spoilereita ym. On mielestäni tärkeämpää keskittyä turvallisuus laitteisiin katsastuksessa.
Onhan ne "isot" spoilerit ym. aikas rajun näköisiä, on se varmaan katsojan kannaltakin parempi et sprintistä löytyy mahdollisimman paljon eri näköistä kalustoa.
Onhan ne "isot" spoilerit ym. aikas rajun näköisiä, on se varmaan katsojan kannaltakin parempi et sprintistä löytyy mahdollisimman paljon eri näköistä kalustoa.
J.Sjöman / Certina Opel
- mikahele
- Yleinen
- Viestit: 237
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Re: ss luokan konepelti
Sama se sitten varmaan on ralleissa, kun harvoin näkee samassa kilpailussa kahta saman näköistä Astraa.... Se näytää olevan todella vaikeaa saada auto luokitustodistuksen mukaiseksi edes ulkonäöltään, kun lähes aina on uudemman ja vanhemman version osat menneet sekaisin.. Eli puskurit, helmat, maskit, konepellit ja takaspoilerit. Eikä katsastuksessa ketään näytä kiinnostavan, tai sitten siellä ei tosiaankaan osata hommia. veikaampa, että jos 8v Lanciaan laittaa 16v:n konepellin ja Evoluzionen takaspoilerin, niin ei kelpaa katsastuksessa, mutta Astroissa ei asialla näytä olevan mitään väliä!gbs kirjoitti:... on se varmaan katsojan kannaltakin parempi et sprintistä löytyy mahdollisimman paljon eri näköistä kalustoa.