RTS -rengastesti ?

Kuumimmat huhut, viimeisimmät juorut ralliin, sprinttiin, rallicrossiin, jokamiesluokkaan ja kaikkeen muuhun autourheiluun liittyen...
Kartanlukija
KV
KV

RTS -rengastesti ?

Viesti Kirjoittaja Kartanlukija » 19.12.2004 22:56

Ketäs kaikkia noissa testeissä oli mukana?

"Rally Tyres Service tarjoaa
TALVIRENGASTESTIT: Ensimmäinen Pirelli talvitesti järjestetään 18.12.2004."
http://www.nestealajarvi.com/rallirengastestit.htm

Oliko paljon testaajia? Millaisella tiellä ajettiin, oliko jäätä vai vedettiinkö ihan soralla? Kuinka pirellin nasta puri sorakelillä?
www.veku.net -autourheilukauppa netissä

karhuracing
A-Junnu
A-Junnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karhuracing » 20.12.2004 10:45

Ei ajettu ollenkaan lauantaina huonon kelin takia siirrettiin eteen päin. Ensimmäinen testi on niin sanottu Hondien testi eli paikalla on vain hondia tietääkseni, mutta voin olla värrässäkin nämä on vain minulle tulleita tietoja kun itse olin menossa ajamaan.

pete1
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete1 » 20.12.2004 16:33

Juu, pistäkäähän heti infoa, kun tuo rengastesti on pidetty.Olisi hyvä tietää kuinka Pirelli piti milläkin tiellä/kelillä yms.
Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com

Terppa
B-junnu
B-junnu
Viesti:

RTS-rengastestit!

Viesti Kirjoittaja Terppa » 30.12.2004 12:57

pete1 kirjoitti:Juu, pistäkäähän heti infoa, kun tuo rengastesti on pidetty.Olisi hyvä tietää kuinka Pirelli piti milläkin tiellä/kelillä yms.

Olin eilen (ke 29.12) testaamassa Pirellin renkaita Saarijärvellä.Ajoin päivän aikana n.90km ns.kisavauhtia sekä lumi että jäärenkailla ja autonahan meillä on Toyota Starlet r/F.Lumirengas tuntui pitävän erittäin hyvin lumella sekä puhtaalla jääpinnallakin ja pito oli muutenkin parempi kuin muilla rengasvalmistajilla!Jäärengas on mielestäni parempi kuin micheliinin vastaava rengas koska pirelli kestää lunta paljon paremmin eikä menetä pitoa niin helposti joutuessaan pöperölle!Erittäin positiivinen yllätys oli renkaan kesto,nastat ja kumi eivät kuluneet juuri nimeksikään vaikka niillä ajettiin koko päivä ja lopussa alkoi jo paikkapaikoin tulla hiekkaakin näkyviin!Mun ei ainakaan tarvitse enää miettiä millä renkailla ajetaan alkavalla kaudella...alla on Pirellit! Kiitos vielä Hämeenniemen Jarille erittäin hyvin järjestetystä rengastestistä! Terv:Röyhkiö motorsport

Vastaa Viestiin