Ford OHC 1,6 lohko 2,0 männillä

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
hakilesa
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2004 00:00

Ford OHC 1,6 lohko 2,0 männillä

Viesti Kirjoittaja hakilesa » 27.12.2004 09:19

Eli, kyseinen kone (männät sylinteriryhmän tasalla) kasausta vailla.
Mutta, onko 1,6 ja 2,0 koneiden kannentiivisteillä eroja?
Voinko siis heittää 2,0 tiivisteen suoraan 1,6 lohkon ja kannen väliin, vai tarviiko joitakin tiivisteessä olevia reikiä muuttaa?
Mistä kestävä tiiviste kannattaa hankkia, tuskin ainakaan Biltemasta?

Avatar
peteracing
KV
KV
Viestit: 675
Liittynyt: 21.08.2004 00:00
Paikkakunta: kemi

kone..

Viesti Kirjoittaja peteracing » 27.12.2004 11:52

mulla o ollu tommonen kone joskus..siitä vaa kasaan ja junnikkalan juhalta cossun pahvi väliin..oo tarkkana ett venttiilit mahtuu aukeen :wink:
power is nothing without control...

Avatar
hakilesa
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja hakilesa » 27.12.2004 12:04

Ok, siis cossun pahvi.
Pitäs mahtua aukeen kun venttiilillä on 5 mm tilaa liikkua kannen ollessa pöydällä.

Vastaa Viestiin