Eltrip-10R

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
Huoltomies
Viestit: 3
Liittynyt: 05.01.2005 00:00
Paikkakunta: Kuusankoski

Eltrip-10R

Viesti Kirjoittaja Huoltomies » 06.01.2005 10:59

Eli Starletissa on vähän trippi ongelmia... Kun jarrulevyssä on niitä magneetteja ihan niinku polkupyörän nopeusmittarissa. Mutta ongelmanan on että niistä magneeteistä häviää magnetointi yhden kisan jälkeen! Ja ne magneetit ei ole kosketuksissa mihinkään, eli ne magneetit on jarrulevyn sisäreunassa. Kun vaihtaa uudet magneetit niin taas toimii yhden kisan. Mutta mikä vois olla vikana kun nyt ollaan kahteen otteeseen vaihdettu magneetit. Että joku vika pitäis löytää! Kiitos etukäteen!

Avatar
ekeri
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 127
Liittynyt: 01.05.2004 00:00

Re: Eltrip-10R

Viesti Kirjoittaja ekeri » 06.01.2005 11:54

Huoltomies kirjoitti:Eli Starletissa on vähän trippi ongelmia... Kun jarrulevyssä on niitä magneetteja ihan niinku polkupyörän nopeusmittarissa. Mutta ongelmanan on että niistä magneeteistä häviää magnetointi yhden kisan jälkeen! Ja ne magneetit ei ole kosketuksissa mihinkään, eli ne magneetit on jarrulevyn sisäreunassa. Kun vaihtaa uudet magneetit niin taas toimii yhden kisan. Mutta mikä vois olla vikana kun nyt ollaan kahteen otteeseen vaihdettu magneetit. Että joku vika pitäis löytää! Kiitos etukäteen!

Moi
ko laitteen valmistaja on sukulaiseni ja otin siltä selvää ongelmasta...
soitteleppa niin kerron mitä on tehtävissä...ei jaksa kirjotella tässä ja tarvin vähä lisätietoja... 044-5096847 8)

Vastaa Viestiin