Eltrip-10R
- Huoltomies
- Viestit: 3
- Liittynyt: 05.01.2005 00:00
- Paikkakunta: Kuusankoski
Eltrip-10R
Eli Starletissa on vähän trippi ongelmia... Kun jarrulevyssä on niitä magneetteja ihan niinku polkupyörän nopeusmittarissa. Mutta ongelmanan on että niistä magneeteistä häviää magnetointi yhden kisan jälkeen! Ja ne magneetit ei ole kosketuksissa mihinkään, eli ne magneetit on jarrulevyn sisäreunassa. Kun vaihtaa uudet magneetit niin taas toimii yhden kisan. Mutta mikä vois olla vikana kun nyt ollaan kahteen otteeseen vaihdettu magneetit. Että joku vika pitäis löytää! Kiitos etukäteen!
- ekeri
- A-Junnu

- Viestit: 127
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
Re: Eltrip-10R
Huoltomies kirjoitti:Eli Starletissa on vähän trippi ongelmia... Kun jarrulevyssä on niitä magneetteja ihan niinku polkupyörän nopeusmittarissa. Mutta ongelmanan on että niistä magneeteistä häviää magnetointi yhden kisan jälkeen! Ja ne magneetit ei ole kosketuksissa mihinkään, eli ne magneetit on jarrulevyn sisäreunassa. Kun vaihtaa uudet magneetit niin taas toimii yhden kisan. Mutta mikä vois olla vikana kun nyt ollaan kahteen otteeseen vaihdettu magneetit. Että joku vika pitäis löytää! Kiitos etukäteen!
Moi
ko laitteen valmistaja on sukulaiseni ja otin siltä selvää ongelmasta...
soitteleppa niin kerron mitä on tehtävissä...ei jaksa kirjotella tässä ja tarvin vähä lisätietoja... 044-5096847