SRC Ahvenisto 24.5
- Nikey
- KV
- hbr-23
- B-junnu
- Viesti:
- juppe
- B-junnu
Menee tosiaan tarinat taas asian sivuun ja henkilökohtaiseksi mollaamiseksi. Mutta varo vaan Jore kun pärjäät huomenna, kyllä varmaan tulee kommenttia että "hyvähän se on itse suunnittelemalla radalla.. " :D Joku katkera löytyy varmaan.
Mutta tosiaan TV:stä kun katsoi oli se Atron ohitus Ruopasta tosi vaikeaa.
Harmi kun ei pääse vieläkään katsomoon, niin voisi kommentoida näkemäänsä.
Mutta tosiaan TV:stä kun katsoi oli se Atron ohitus Ruopasta tosi vaikeaa.
Harmi kun ei pääse vieläkään katsomoon, niin voisi kommentoida näkemäänsä.
- Pele1977
- A-Junnu
- northwest
- KV
-
- KV
- liljedahlracing
- Yleinen
- Viesti:
Tervehdystä.
Tuli oltua katsomassa harjoitukset alusta loppuun.
En takerru kenenkään suunnitelmiin vaan annan oman kommentin radasta joka minulle siitä jäi harjoitusten perusteella.
Ensinnäkin nopea rata voi olla että on tehty tarkoituksella(hyvä että tämän tyylisiäkin on), niitä ohitus paikkoja on, ei vain kuin tuo lähtösuoran vasuri jonka oikealla ajolinjalla pystyy peittämään,jos lähdöstä pääset piikkiin ja et tee ajo virhettä niin ohitus paikkaa ei tule.ilman virhettä
Hyppyri joka oli soralta pääsuoralle tullessa oikein päin ajettaessa on pois,tähän suuntaan ajettaessa takarenkaaat vain irtoaa tiestä.(ok,ei hajoo öljy pohjia)
Ylä mäki kiihdytys yleisän edessä meni pomppuiseen kuntoon jo vapaissa,jyrä mies yöksi hommiin.se suolaliuos vie kyllä pölyn mutta tiivisty ei jos ei ole ajettu montaa päivää.
Yleisön edessä oleva hevosen kenkä ,soralta tulo asfaltille jonka jälkeen keila siima laskee kyllä vauhdin mutta linjalla ajettaessa ei ohitus paikkaa,ulko mutkaan laitettu hiekkaa jotaa linja pysyisi mahd sisällä,jos tekee virheen ja luisuu ulos linjalta kuten Paasonenniin sitten ohitus mahdollinen, siihen seuraavaan alamäki vasuriin(jossa ennen ollut se rengas kasa toiseen suuntaan ajettaessa) jatketaan alas normaalia rataa pitkin.
Itse olisin laittanut sen rengas kasan sinne kaiteen viereen ja kierron sen kautta.Vaikka lisälenkkinä jos ei kisassa.
seuraava oikea vasen normaaliin tapaan kuin oikein päin ajettaessa.
No nämä oli vaan harjoitukset ja toivotaan silti kisaan kovia taistoja.
Ja tosiaan nostan hattua aktiivisille kisajärjestäjille ja nämä olivat vain minun henk koht mielipiteitä.Nyt mennään näillä ja toiste toisella lailla.
Ja paarmaa ei tarvitse vetää läppärunkoon.
Terv Sami Liljedahl
Tuli oltua katsomassa harjoitukset alusta loppuun.
En takerru kenenkään suunnitelmiin vaan annan oman kommentin radasta joka minulle siitä jäi harjoitusten perusteella.
Ensinnäkin nopea rata voi olla että on tehty tarkoituksella(hyvä että tämän tyylisiäkin on), niitä ohitus paikkoja on, ei vain kuin tuo lähtösuoran vasuri jonka oikealla ajolinjalla pystyy peittämään,jos lähdöstä pääset piikkiin ja et tee ajo virhettä niin ohitus paikkaa ei tule.ilman virhettä
Hyppyri joka oli soralta pääsuoralle tullessa oikein päin ajettaessa on pois,tähän suuntaan ajettaessa takarenkaaat vain irtoaa tiestä.(ok,ei hajoo öljy pohjia)
Ylä mäki kiihdytys yleisän edessä meni pomppuiseen kuntoon jo vapaissa,jyrä mies yöksi hommiin.se suolaliuos vie kyllä pölyn mutta tiivisty ei jos ei ole ajettu montaa päivää.
Yleisön edessä oleva hevosen kenkä ,soralta tulo asfaltille jonka jälkeen keila siima laskee kyllä vauhdin mutta linjalla ajettaessa ei ohitus paikkaa,ulko mutkaan laitettu hiekkaa jotaa linja pysyisi mahd sisällä,jos tekee virheen ja luisuu ulos linjalta kuten Paasonenniin sitten ohitus mahdollinen, siihen seuraavaan alamäki vasuriin(jossa ennen ollut se rengas kasa toiseen suuntaan ajettaessa) jatketaan alas normaalia rataa pitkin.
Itse olisin laittanut sen rengas kasan sinne kaiteen viereen ja kierron sen kautta.Vaikka lisälenkkinä jos ei kisassa.
seuraava oikea vasen normaaliin tapaan kuin oikein päin ajettaessa.
No nämä oli vaan harjoitukset ja toivotaan silti kisaan kovia taistoja.
Ja tosiaan nostan hattua aktiivisille kisajärjestäjille ja nämä olivat vain minun henk koht mielipiteitä.Nyt mennään näillä ja toiste toisella lailla.
Ja paarmaa ei tarvitse vetää läppärunkoon.
Terv Sami Liljedahl
- liljedahlracing
- Yleinen
- Viesti:
Kyllä se oli monen sattuman summa ja auto lähti edellä ajaneen öljystä jarrutuksessa siihen kaiteen päähän,joka halkaisi auton kahtia(ikävin seuraksin).Oma poika ajoi takana ja luooka oli small saloon.Ja sillon ajettiin rataa ei rossia jos samasta asiasta puhutaan.....1403 kirjoitti:Onko ne kaiteiden pulttaukset OIKEASTI tarkastettu, ettei käy samoin kun Jokiselle Mini luokassa muinoin?!?!?!?!?!?!? (vaikka silloin ajettiinkin oiken päin)Etuveto kirjoitti:Kuulin tossa justiin että rata on turvatarkastettu, asfaltin reunat on huomioitu jo aikaisemmin.
Paikalle tullessa kyllä huomaa miten.
- Sheikki
- Yleinen
- Viesti:
- mac
- B-junnu
jee jee
näköjään tämänkin lajin pahimmat viholliset löytyy ns. artisteista itsestään , vitusti innostaa talkooporukkaa käyttää jopa omaa "laatuaikaa" talkoohommiin , kun kaikkitietävät autourheiluGURUT ei osaa kun valittaa , en minä ainakaan viitsi tuollaista paskaa aina kuunnella. kun kerran kaikki tiedätte ja osaatte , tehkää itsellenne niitä kisoja.
nm. on mulla muutakin tekemistä kun käyttää vapaapäiviäni siihen että jälkeenpäin vain itketään kuinka huonosti kaikki taas oli.
T. Marko Komonen
nm. on mulla muutakin tekemistä kun käyttää vapaapäiviäni siihen että jälkeenpäin vain itketään kuinka huonosti kaikki taas oli.
T. Marko Komonen
- jarko
- Yleinen
Re: jee jee
mac kirjoitti:näköjään tämänkin lajin pahimmat viholliset löytyy ns. artisteista itsestään , vitusti innostaa talkooporukkaa käyttää jopa omaa "laatuaikaa" talkoohommiin , kun kaikkitietävät autourheiluGURUT ei osaa kun valittaa , en minä ainakaan viitsi tuollaista paskaa aina kuunnella. kun kerran kaikki tiedätte ja osaatte , tehkää itsellenne niitä kisoja.
T. Marko Komonen
Tossa on totta vähintään toinen puoli. Joskus sitä itsekin ihmettelee, mikä kumma perversio ihmistä vaivaa, kun pitää hakeutua haukuttavaksi. Toisaalta ammatti on jo kasvattanut sen verran "likaa hylkivän" ulkokuoren, että pieni v...ttuilu ei tunnu missään. Sitä paitsi ainakin kaksi kolmesta tämän kisan pääpukarista tekee huomenna viimeistä (?) kisaa, joten se siitä. Muut saavat jatkossa tehdä parempia kisoja, kun kerran osaavat

Mutta asiaan. Meillä ei tosiaan ollut hajuakaan, että Sheikki olisi joskus suunnitellut suunnan vaihtoa. Tämä meidän tapauksemme lähti viikolla puolihuolimattomasta huulenheitosta. Onneksi lähti, sillä ajamisessa oli nyt ainakin erilaista meininkiä kuin ennen.
Apparalle on lähes mahdotonta tehdä upeaa rataa, koska maasto asettaa tietyt tiukat rajoitteeet. Sama pätee heikkoon pinnan laatuun. Ratahan on perinteisesti aina pettänyt kaikissa ajetuissa kisoissa. Onneksi se on sama kaikille.
Veikkaan, että huomenna nähdään hyvä kisa, oli rata sitten kuinka hanurista tahansa. Kuskeilla näytti jo tänään olleen yritystä kiitettävästi. Oikeasti huomenna jytisee!
- Dervish
- B-junnu
Kieltämättä näytti meni hienolta noin varikolta pllisteltynä...
Etenkin se oikolenkiltä soralle tulo, porukkahan ottaa ihan ilmaa alleen siinä. UPEETA! :)
Ainiin, kuvia perjantailta
(suora linkki galleriaan, ei tartte ettiä ja kliksutella puoltapäivää sivustolla)
-> http://www.partanen.net/gallery/thumbna ... ?album=282
Modet voinee splittaa tai heittää kuva puolelle topikiksi/kkiin, ei ollut valmista ja crossi puolella ei ole kuva aluetta.
- Sami Partanen .
Etenkin se oikolenkiltä soralle tulo, porukkahan ottaa ihan ilmaa alleen siinä. UPEETA! :)
Ainiin, kuvia perjantailta
(suora linkki galleriaan, ei tartte ettiä ja kliksutella puoltapäivää sivustolla)
-> http://www.partanen.net/gallery/thumbna ... ?album=282
Modet voinee splittaa tai heittää kuva puolelle topikiksi/kkiin, ei ollut valmista ja crossi puolella ei ole kuva aluetta.
- Sami Partanen .