timi tiger
- jaakko
- A-Junnu

- Viestit: 67
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
timi tiger
onko kokemuksia timin tigerista etuvetosen etupyöränä?
- whitedrivers
- A-Junnu

- Viestit: 119
- Liittynyt: 09.05.2004 00:00
Re: timi tiger
toimii erittäin hyvin... sillä ja ysinelosella mennään. Kuten varmaan suurinosa 14" etuveto autoista.jaakko kirjoitti:onko kokemuksia timin tigerista etuvetosen etupyöränä?
Flat out! No guts, No Glory! ;)