timi tiger

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
jaakko
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 67
Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

timi tiger

Viesti Kirjoittaja jaakko » 11.01.2005 14:13

onko kokemuksia timin tigerista etuvetosen etupyöränä?

Avatar
whitedrivers
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 119
Liittynyt: 09.05.2004 00:00

Re: timi tiger

Viesti Kirjoittaja whitedrivers » 12.01.2005 08:02

jaakko kirjoitti:onko kokemuksia timin tigerista etuvetosen etupyöränä?
toimii erittäin hyvin... sillä ja ysinelosella mennään. Kuten varmaan suurinosa 14" etuveto autoista.
Flat out! No guts, No Glory! ;)

Vastaa Viestiin