dogbox?
- peteracing
- KV

- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
dogbox?
mitä tarkottaa noissa ulkomaan ilmotuksissa tuo DOGBOX...onko se suorakytky vai ihan vaa vaihelaatikko?
power is nothing without control...
- pat
- Yleinen

- Viestit: 185
- Liittynyt: 20.10.2004 00:00
Re: dogbox?
suorakytkentälaatikkoa se tarkoittaa.peteracing kirjoitti:mitä tarkottaa noissa ulkomaan ilmotuksissa tuo DOGBOX...onko se suorakytky vai ihan vaa vaihelaatikko?
- margo
- A-Junnu

- Viestit: 118
- Liittynyt: 27.08.2004 00:00
- Viesti: