Kun te nyt tiedätte kaiken, niin vähän jelppiä tarviis...

Yleisön pyynnöstä, huumoriosasto! Älä ota tosissaan mitään mitä täällä kirjoitetaan, lukeminen omalla vastuulla.
Rallisatiainen
Yleinen
Yleinen

Kun te nyt tiedätte kaiken, niin vähän jelppiä tarviis...

Viesti Kirjoittaja Rallisatiainen » 21.08.2008 08:18

"Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin, että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri, jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta, kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?

Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen, ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen, etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen.Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä.Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu, jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä.Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni huomasin autossani alkavaa ruostetta takalokasuojan kaaressa.Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko kaari vai asentaa vain uusi levikeosa?

Nimim. Epätietoinen

tigru6
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja tigru6 » 21.08.2008 09:10

:D :D :D :D
Visainen kysymys, riippuu merkistä.....

Jantzu84
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja Jantzu84 » 21.08.2008 10:05

Paha paikka.jos itse ajattelit vielä pitää auton,niin vaihda vain koko kaari.mutta siinä tapauksessa että vaihdat auton. n.1vuoden sisään,niin pelkkä levike osa riittää.tai riippuu paljolti ruosteen määrästä.

Mutta ensi kerralla kun seuraat emäntääsi,niin aja auto valmiiksi toisin päin kuin nyt.Samalla kun kyykit puskassa,niin voit tarkistaa toisenpuolen kaaren kunnon. :D
Tuleva wrc kuljettaja :)

Kartanlukija
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Kartanlukija » 21.08.2008 10:40

Auton takana kykkiessäsi sulla on hyvää aikaa hioskella lokasuojan kaaret puhtaaksi ja sipaista reikiin plastik padingin lasikuitutäytettä. Parin siloitekierroksen ja hiontojen jälkeen väriä päälle ja sisäpuolelle alustasuojaa.

Tätä hommaa pystyy tekemään heikossa valossa ja saat vaimon puuhien kyttäilemisestä hyvän mielen, kun loksut tulee taas siistiin kuntoon.

Jantzu84
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja Jantzu84 » 21.08.2008 12:07

Niin itsehän unohdin tosiaan tuon kitti vaihto ehdon,kunnolle kun pohjat tee,niin saa aivan hyvän loppu tuloksen.
Mutta kannattaa pitää kiirettä,sillä talvi on tulossa.Kitti ei kuivu jos kyykit auton takana pakkasessa,ja samalla vahdit emäntääsi.

Rallisatiainen
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Rallisatiainen » 21.08.2008 16:30

Arvasin, että teihin voi luottaa! :lol: :lol:

Jantzu84
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja Jantzu84 » 21.08.2008 22:46

Rallisatiainen kirjoitti:Arvasin, että teihin voi luottaa! :lol: :lol:
:D :D :D :D Sanoppas muuta.saanko udella,että minkäs laisen auton takan kyykit? :D

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 05.10.2008 09:38

Mulle kävi ihan täsmälleen samalla tavalla mutta ruosteet huomattuani vedin liikkuvat taakse ja tulikin vinosyöttö.

Pitäisikö teidän mielestä käyttää muovi vai teräslippaita. Ei ole aikaisemmin käynyt noin?

Tuosta läpästä on aika monta versiota. Enpäs ole ennen ruostejuttua lukenutkaan. :D

Vastaa Viestiin