tja kirjoitti:Mulla olis sulle ihan valmis oikeesti hyvä auto!
Pääset jo kesällä ajamaan ja jää vielä 15000€ ajorahaakin verrattuna tuon suunnittelemasi projektin kustannuksiin.
Siinä on tuo frogin mainitsema vetopito aihekin ihan kunnossa!
Täällä ei saa myydä joten en kehu enempää.
Timo jaakonsaari
Monenlaista vehjettä niin kilpureita kuin thyyning-autojakin ITSE rakentaneena voin lämpimästi suositella Timon ajatusta. Osalistaasi katselemalla menee 20ke mukavasti rikki pelkästään osiin. Siihen vielä 400h työt päälle. Esimerkiksi saat Timolta nopeaksi todistetun golffin paljon halvemmalla. Tiedoksi kaikille, en tunne Timoa eikä tämä ole mainospuhe, vaan toteamus siitä, että Suomessa ei anneta tehdylle työlle mitään korvausta tai autoja ei saa myytyä lähellekään edes osien hinnalla. Ja silti kaikki haluaa tehdä ne itse. Tallissa on varmaan niin kivaa... :)
Lisäksi tähän loppuun vielä jotain, mitä porukat eivät halua kuulla. Aika harvassa on ne rakentajat (en itse kuulu niihin), jotka tekevät auton kerralla hyväksi ja kestäväksi. Kun saat vehkeen joten kuten kasaan alkaa arpominen siitä, mikä osa toimii ja mikä ei toimikaan, vaikka maksoit siitä 5000 euroa ja myyntimies vakuutti sen olevan parasta maan päällä. Kombinaatioita on miljoonia ja vain jotkut toimivat niin kuin pitää. Tässä kohdin olet lähtenyt oikein liikkeelle kysymällä niiltä, jotka ovat nuo virheet jo tehneet.
Toisaalta tarvitaanhan me tulevaisuudessakin niitä miehiä, jotka ovat kaiken tehneet ITSE kantapään kautta ja per....leen kalliisti. Tervetuloa mukaan joukkoon!
isopasi