120 heppanen Corollan kone antaa vakiona jo 190hp??veleho kirjoitti:ja sen saman saa 4a-ge:stä jo vakiona :D
Varsin toimiva internet viritys.


Saako sinulta tuollaisen koneen?? Jos ei, niin tuoko joku noita maahan vai mistä voip kysellä??j-mkujala kirjoitti:no mikäs on hintahaitari ? vakiona vai tehtynä ?eli paljoko on paasata kerralla rahaa ja kuutiotilavuus rajat sekä tehotavoite, toki rahakin tähän vaikuttaa
tuo ehdottamani F20C 250 hp kone on kaikkine paskoineen 3500-4000 ¤ sisältäen piuhasarjat digimittaristot yms. myöskin sen 6V lootikon , kuitenkin täys alumiinikone kyseessä joten painokin pitäs olla kohtuu alhainen![]()
ohan tuo hintava jos vertaa et ostaa ohc, niin paljonko pitää malmivuoreen hakata rahaa jotta saa saman tehon. ja läheskään yhtälaajalla tehokäyrällä
MUR
emmä aja kilipaa kuhan paskoja ruuvaalen omas tallis joskus

Edelleenkin se chevyn LS pata. Kevyt ja melko tehokas... Etenkin jos imusarjassa esiintyy ylipainetta. Uusi ZR-1, one lap in NurburgringVovvo kirjoitti:Saako sinulta tuollaisen koneen?? Jos ei, niin tuoko joku noita maahan vai mistä voip kysellä??j-mkujala kirjoitti:no mikäs on hintahaitari ? vakiona vai tehtynä ?eli paljoko on paasata kerralla rahaa ja kuutiotilavuus rajat sekä tehotavoite, toki rahakin tähän vaikuttaa
tuo ehdottamani F20C 250 hp kone on kaikkine paskoineen 3500-4000 ¤ sisältäen piuhasarjat digimittaristot yms. myöskin sen 6V lootikon , kuitenkin täys alumiinikone kyseessä joten painokin pitäs olla kohtuu alhainen![]()
ohan tuo hintava jos vertaa et ostaa ohc, niin paljonko pitää malmivuoreen hakata rahaa jotta saa saman tehon. ja läheskään yhtälaajalla tehokäyrällä
MUR
emmä aja kilipaa kuhan paskoja ruuvaalen omas tallis joskus

Entäs ZR1:sen litratilavuus? Taitaa olla aika suuri, joten auton tarvisi painaa varmaan tonneittain..jknR kirjoitti:Edelleenkin se chevyn LS pata. Kevyt ja melko tehokas... Etenkin jos imusarjassa esiintyy ylipainetta. Uusi ZR-1, one lap in NurburgringVovvo kirjoitti:Saako sinulta tuollaisen koneen?? Jos ei, niin tuoko joku noita maahan vai mistä voip kysellä??j-mkujala kirjoitti:no mikäs on hintahaitari ? vakiona vai tehtynä ?eli paljoko on paasata kerralla rahaa ja kuutiotilavuus rajat sekä tehotavoite, toki rahakin tähän vaikuttaa
tuo ehdottamani F20C 250 hp kone on kaikkine paskoineen 3500-4000 ¤ sisältäen piuhasarjat digimittaristot yms. myöskin sen 6V lootikon , kuitenkin täys alumiinikone kyseessä joten painokin pitäs olla kohtuu alhainen![]()
ohan tuo hintava jos vertaa et ostaa ohc, niin paljonko pitää malmivuoreen hakata rahaa jotta saa saman tehon. ja läheskään yhtälaajalla tehokäyrällä
MUR
emmä aja kilipaa kuhan paskoja ruuvaalen omas tallis joskus


kysele koneen toimittajilta tai kysy googlelta ;)jknR kirjoitti:Vovvo kirjoitti:Saako sinulta tuollaisen koneen?? Jos ei, niin tuoko joku noita maahan vai mistä voip kysellä??j-mkujala kirjoitti:no mikäs on hintahaitari ? vakiona vai tehtynä ?eli paljoko on paasata kerralla rahaa ja kuutiotilavuus rajat sekä tehotavoite, toki rahakin tähän vaikuttaa
tuo ehdottamani F20C 250 hp kone on kaikkine paskoineen 3500-4000 ¤ sisältäen piuhasarjat digimittaristot yms. myöskin sen 6V lootikon , kuitenkin täys alumiinikone kyseessä joten painokin pitäs olla kohtuu alhainen![]()
ohan tuo hintava jos vertaa et ostaa ohc, niin paljonko pitää malmivuoreen hakata rahaa jotta saa saman tehon. ja läheskään yhtälaajalla tehokäyrällä
MUR
emmä aja kilipaa kuhan paskoja ruuvaalen omas tallis joskus





liian helppoa tuommonen ,tämä tehään vaikeasti ja vanhan kaavan mukaanj-mkujala kirjoitti:jknR kirjoitti:kysele koneen toimittajilta tai kysy googlelta ;)Vovvo kirjoitti: Saako sinulta tuollaisen koneen?? Jos ei, niin tuoko joku noita maahan vai mistä voip kysellä??
myöskin täältä saa + 450$ rahti lavalla, mahtuu 2kpl koneita. tai loota+ kone ja muut roippeet. ainakin parivuotta sitten![]()
http://www.osakajdmmotors.com/introhonda.htm
tässä "perus vireillä" putki + läppikset+ joku ecukin varmaan. videopätkä jostain juutuuben syävereistä
http://www.youtube.com/watch?v=pttpFE5M ... re=related
saanee hitusen ehkä käsitystä välityksistä yms

Kyllä sen Opelin Kohlben kannenkin saa kestämään. Sitä halkeavaa vesi/öljykanavaa on korjattu hitsaamalla.. Ja sitten että sisälle laitetaan holkki ja hitsataan. Useampi korjaaja ilmeisesti täällä Suomen maallakin. Pitäisi sen jälkeen kestää ainakin sen vian osalta..jjkoski2 kirjoitti:Itsekin samaa asiaa ihmetellyt, eli mistä saisi moottorin tehtyä? Jos kerran Opelin GSI koneesta ei kannata tehdä kannen rikkoutumisen takia, niin mitenkä oli Golfin samanmoinen?
Toinen vaihtoehto olisi sitten se japanilainen: Honda, Mitsu, Nissan? Joku tehtaalla jo hevosia vähän enemmän saanut moottori: 1,6 litranen 160 - 175 heppainen taikka sitten tosiaan tuo 2,0 litranen 250 heppanen josta jo aiemmin puhuttiin... Tässä vaan tulee sitten se vaihteiston kestävyys vastaan?
Onhan tässä taas talvi aikaa ihmetellä ja keväällä on sitten jo liian myöhäistä...