Alueen jatkokäytöstä en tiedä onhan siellä sprintin lisäksi ajettu ralli ek: takin olikohan Mänttä 200.
Ajorataa pojat puuhaa mutta ei sille alueelle.

Jos olisit lukenut etkä vaan olisi ollut lukevinaan niin olisit huomannut että peräänkuulutin toimintamalleja joissa ammattitaidotonta sooloilua ei tarvita, toki kaikkea ei vauhdinhuumassa huomaa. Edes lukiessaan.saana kirjoitti:j67:lle.Kannattas uskoa että on kuitenkin eri asia tietää kuin luulla tietävänsä ja ammattitaidottomalla sooloilulla aiheuttaa lajille enemmän haittaa kuin hyötyä.

j67 kirjoitti:Katselin tuossa kalenteria ja totesin että tuo sunnuntai sattuu olemaan isäinpäivä. Joten saisikohan tuota livelähetystä purkitettua niin että olisi jälkeenpäin katsottavissa. Kolmen tunnin autourheilu tuokio koneen vieressä ei varmaan kovinkaan monessa taloudessa on ihan ykkösjuttuja, ainakaan jos kysyy asiaa eukolta tai tenavilta.
Saattaisi olla muutenkin hyödyllistä että olisi tapahtuma purkissa niin ei tarvi kinata että ketä sanoi ja mitä.

saana kirjoitti:Oon Lehessaaren kanssa samaa mieltä että vois olla foorumi johon kirjauduttas vaikka lisenssin numerolla niin jäis paljon turhaa diipa daapaa pois.Mut onhan näitä "Johan Bäckmaneja" aina jossain niin täytyis vaan yrittää kestää.

j_heinonen kirjoitti:Tehdään ihmeessä jokin laadukas ja aihejaoltaan selkeä foorumi! Laji kaipaa sitä! Kannatan! Minä pyörin siihen asti F1-Forumin puolella..

Vainnii…markomartini kirjoitti:Ehdotan Driftaria ja AskoE perusteluina
Driftarilla näkemystä /kilpailukokemusta angliasta Mustangiin ja Rallista rata-ajoon.
AskoE pikänlinjan Ralliharrastaja.

Tähän asiaan liittyen, en muista yli 30 vuoden ajalta mitä olin sitä tekemässä, että ko. rallin ek:ta olisi koskaan ajettu varuskunnan alueella, tien toiselta puolen kylläkin.markomartini kirjoitti:Pyssyleikit jääneet taakse. Vai tulisko autokerho Keuruun Pioneerit![]()
![]()
Alueen jatkokäytöstä en tiedä onhan siellä sprintin lisäksi ajettu ralli ek: takin olikohan Mänttä 200.
Ajorataa pojat puuhaa mutta ei sille alueelle.