siirtolupa
- Rasvaranne
- A-Junnu
- Viesti:
Re: siirtolupa
Lähivakuutukselta saa ainakin sprintti-autoon vakuutuksen, mikä on koko ajan päällä. Aika huoleton vaihtoehto, kun maksaa kerralla, niin ei tarvi muistaa niitä tarrakilpiä lähtee aina edellisenä iltana hakeen kauheella kiireellä :)
- jaki
- Yleinen
Itsellä Pohjolasta muistaakseni nimellä sprint/kilpa-autovakuutus. Maksaa alle 200 eur vuosi (en muista tarkkaan).
Jos on kaikki vakuutukset yhdessä yhtiössä: olen aina pitänyt ns pikkukaskoa noissa kilpureissa, mutta pääsääntöisesti eivät niitä halua myöntää. Aina on tiukkana olemalla saanut. Tuohan korvaa mahdollisen varkauden tai palon, mutta hyvä turva sekin. Korvaisi hirvivahingotkin, mutta sellaisia sentään sattuu harvemmin tallilla...
Jos on kaikki vakuutukset yhdessä yhtiössä: olen aina pitänyt ns pikkukaskoa noissa kilpureissa, mutta pääsääntöisesti eivät niitä halua myöntää. Aina on tiukkana olemalla saanut. Tuohan korvaa mahdollisen varkauden tai palon, mutta hyvä turva sekin. Korvaisi hirvivahingotkin, mutta sellaisia sentään sattuu harvemmin tallilla...
- casagrande
- A-Junnu
Vakuutusasioissa auton käypä arvo jää helposti määrittelemättä. Tämä sujuu ottamalla autosta kuvia ja listaamalla varusteet. Näin auton arvo saadaan määritellyksi vakuutuskirjaan. Ellei näin toimi niin mahdollisessa korvaustilanteessa esimerkiksi kaksikymmentä vuotta vanhan F-ryhmän auton arvo määritellään vuosimallin perusteella ja se voi olla silloin vaikka 200€, todellisen arvon ollessa 10 000€.
- henkka_ok
- WRC
Lähivakuutukselta on mulla. Kyllä siihen merkin ja mallin lisäksi tuli myös runkonumero.emppu kirjoitti:Lähivakuutus ja Pohjantähti on ainakin pari vuotta sitten liikennevakuutuksia kilpa-autoille myöntäneet.
Sprinttiautoon oli vuoden vakuutus noin 140€. Vakuutuskirjassa luki auton merkki ja vakuutuksen ottaja, ei muita tunnistetietoja.
Ei taitu!