Kyllä olen aktiiviharrastaja.emk67 kirjoitti:Eli lyhyesti sanottuna ... Ota autos ja mee ajaan jokkista![]()
![]()
En nyt vain ymmärrä miten"vahvistettu" Civikki vois olla turvallisenpi kuin "vahvistettu" vanhempi äffän auto ?? Kun vahvistat esim Civikin keulan,jottei se notku,niin ei se ole enään sama kuin tehtaalta lähtiessä ... Eli kun vedät keula edellä esim. puuhun, ei se lähde taittuun sinne mihin tehdas on se ajatellut vaan ratti tulee kasvoille ja kone syliin,kuten se tulee muissakin autoissa ... Näin niinku liioiteltunaTuskin kukaan tekee autoaan sellaiseen koriin,joka on läpimätä ?? Mielestäni on aivan sama tekeekö auton vuosimallia 78 vai 88,koska sehän "tehdään" 98 on varmaan jo eri asia,mutta nehän ei vielä "pääse" äffään
Kuten ei tuo paljon puhuttu "Civikki"
Ainiin,piti kysymäni... Moniko mielipiteiden kirjoittelijoista on ns. "aktiiviharrastaja" ? Itse luen kuuluvani niihin.![]()
Olen siinä mielessä hyvässä asemassa koska kilpuri (luokiteltu -82) jolla ajan niitä valmistetaan vieläkin. Tarkoitus oisi hankkia uusi raakakori ja tehdä kilpuri 2005 valmistetusta korista.
Tuskin sen turvallisuus on siitä parantunut mutta on se kumminkin uusi kori

Ja menisin ajamaan historikkiä heti jos autoni sinne huolittaisiin.
F-ryhmässä kun tolla ei tahdo pärjätä kuin b-junnuissa kun ei ole öhlinssiä eikä muuta hi-tec osaa,toisaalta eipä ole kauheasti ollut tekniikkaan keskeyttämisiäkään.