F2 ja F-ryhmän vanhemman kaluston uusiminen
- petrux
- WRC
- Viestit: 1036
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
F2 ja F-ryhmän vanhemman kaluston uusiminen
Mitäs se Jukka Aho oikeen höpötti Urheilukanavan Cupin päätöskisan lähetyksessä että äffän kalustoa pitää uusia eli vanhemmasta päästä pitäis tiputtaa kalustoa pois? Kun eivät ole tarpeeksi turvallisia.
Ja mikä tuo F2 on? Tuskin se näitä taannoisia etuvetoisia lähes ännäläisiä tai Cupin yleisen isoa luokkaa tarkotti.
Ja mikä tuo F2 on? Tuskin se näitä taannoisia etuvetoisia lähes ännäläisiä tai Cupin yleisen isoa luokkaa tarkotti.
- kprt
- KV
- Viestit: 735
- Liittynyt: 09.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Jep ihmettelin itsekkin kyseistä lausuntoa tv:ssä ! Onhan se hienoa rakennella autoa budjetti vetoisesti kun saa samalla kuulla että vaihteeksi AKK:ssa suunnitellaan " muka " kaluston uusimista F ryhmässä. Kyllä nyt tuntuu olevan ihmeellinen hinku AKK:ssa saada vanhempia autoja pois kilpailuista. Onko todella nyt siitä kysymys että harrastajia on liikaa ? Jos nyt käy niin, että kun rakentamani Sierra jonka kori on vuosimallia -84 tuleekin vain sprintti käyttöön sallituksi. Niin EN TODELLAKAAN rupea rakentamaan minkään sortin autoa sen tilalle ainoastaan miellyttääkseni AKK:ta. Mun puolesta saavat työntää merkki luokkansa ja uuden 1600 luokkansa sinne missä valo ei paista
Ajakoot suomessa sitten ne henkilöt jotka jaksaa nuoleskella AKK:n hienoja uudistus päätöksiä. Kohta alkaa loppua kärsivällisyys noihin AKK:n juttuihin jotka koko ajan teloo harrastajia. Nyt saatte vetää herneen nenään ne joilla se kielen väri on....

- emk
- KV
- Viestit: 773
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Viesti:
Re: F2 ja F-ryhmän vanhemman kaluston uusiminen
Eikös se nyt suurinpiirtein niin että tulee F2 säännöt ja autot joiden luokitus loppuu -06 jälkeen on pakko rakentaa niiden mukaan. Eli ainakaan vielä ei pakoteta vanhoja pois.petrux kirjoitti:Mitäs se Jukka Aho oikeen höpötti Urheilukanavan Cupin päätöskisan lähetyksessä että äffän kalustoa pitää uusia eli vanhemmasta päästä pitäis tiputtaa kalustoa pois? Kun eivät ole tarpeeksi turvallisia.
Ja mikä tuo F2 on? Tuskin se näitä taannoisia etuvetoisia lähes ännäläisiä tai Cupin yleisen isoa luokkaa tarkotti.
" Tuskin se näitä taannoisia etuvetoisia lähes ännäläisiä "
Lähes ännäläisiä


- petrux
- WRC
- Viestit: 1036
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: F2 ja F-ryhmän vanhemman kaluston uusiminen
joo ei nyt ihan ännäläisiä :D mikäs MM-ralli tommosella on voitettu ja milloin?emk kirjoitti:Lähes ännäläisiäEihän niillä voitettukaan kuin yksi MM-Ralli ja...
- emk
- KV
- Viestit: 773
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
- Viesti:
- PMM
- WRC
- Viestit: 1834
- Liittynyt: 29.03.2004 00:00
- Paikkakunta: Tervajoki
- Viesti:
Korsika -99 otettiin kaksoisvoitto sitikan kipoilla! 
Mutta jos nyt vaikka siihen alkuperäiseen aiheeseen...

Mutta jos nyt vaikka siihen alkuperäiseen aiheeseen...
http://www.rallikuvat.net" onclick="window.open(this.href);return false; @ Facebook
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.
En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Jos haluat kuvia, ota yhteyttä tämän linkin kautta.
- JM
- WRC
- Viestit: 1413
- Liittynyt: 09.02.2004 00:00
- Paikkakunta: Nokia
Olen semmosta huhua kuullut kanssa, että -06 luokitukset loppuvilta autoilta tulee siirto F-ryhmän sääntöjen mukaan tähän uuteen F2 ryhmään.
Taitaa olla tuossa ryhmässä niin, että siinä säännöt sallivat vain luokitelluilla osilla rakentelun. Ja nimenomaan oman merkin osilla. Noilla säännöillä ei enää esim. Volvon niin suosittuja osia käytetä muuhun kuin Volvoon. Käytännössä siis autot tulee olemaan a-ryhmäläisiä...
Lieneekö peruste sitten tommottisen auton halpuudesta olettamus, että luokitellut osat halpenevat kun se FIA luokitus loppuu? Tuskinpa.
Mitä niihin Ahon mainitsemiin vanhoihin autoihin tulee niin uskon, että ovat havainneet AKK:ssa sen ristiriidan, että historicia ja F-ryhmää ajetaan jo varsin samannäköisellä kalustolla. En tiedä, että onko tuossa Ahon jutussa vanhaksi käsitettävä auto esim Ford Escort MK1 jolla ikää taitaa olla jo enemmän kuin F-cupin kilpailijoiden keski-ikä on. Tai ainakin lähellä 40 vuotta ;) Vaikka kyseessä onkin yksi sarjan perustyökaluista ja ikoneista niin jotenkin ymmärrän mitä tuolla ehkä yritetään tarkoittaa.
BTW on muuten hra Aholta ja AKK:lta toiminta aika syvältä ja juuri sieltä...
Olisikohan järkevää lanseerata julkisuuteen ihan kunnolla uusia sääntöjä ennen kuin antaa niistä ympäripyöreitä lausuntoja TV.ssä. Eiköhän tämä ole jo monta kertaa nähyt ja varsinkin kuultu, että autourheiluväen keskuudessa huhut liikkuvat ja niillähän on tapa vääristyä matkan varrella.
Tuolla toimintatavalla ei tarvi ihmetelläkään, että haukkuja AKK:ta ja sen toimntaa kohtaan tulee...
Taitaa olla tuossa ryhmässä niin, että siinä säännöt sallivat vain luokitelluilla osilla rakentelun. Ja nimenomaan oman merkin osilla. Noilla säännöillä ei enää esim. Volvon niin suosittuja osia käytetä muuhun kuin Volvoon. Käytännössä siis autot tulee olemaan a-ryhmäläisiä...
Lieneekö peruste sitten tommottisen auton halpuudesta olettamus, että luokitellut osat halpenevat kun se FIA luokitus loppuu? Tuskinpa.
Mitä niihin Ahon mainitsemiin vanhoihin autoihin tulee niin uskon, että ovat havainneet AKK:ssa sen ristiriidan, että historicia ja F-ryhmää ajetaan jo varsin samannäköisellä kalustolla. En tiedä, että onko tuossa Ahon jutussa vanhaksi käsitettävä auto esim Ford Escort MK1 jolla ikää taitaa olla jo enemmän kuin F-cupin kilpailijoiden keski-ikä on. Tai ainakin lähellä 40 vuotta ;) Vaikka kyseessä onkin yksi sarjan perustyökaluista ja ikoneista niin jotenkin ymmärrän mitä tuolla ehkä yritetään tarkoittaa.
BTW on muuten hra Aholta ja AKK:lta toiminta aika syvältä ja juuri sieltä...
Olisikohan järkevää lanseerata julkisuuteen ihan kunnolla uusia sääntöjä ennen kuin antaa niistä ympäripyöreitä lausuntoja TV.ssä. Eiköhän tämä ole jo monta kertaa nähyt ja varsinkin kuultu, että autourheiluväen keskuudessa huhut liikkuvat ja niillähän on tapa vääristyä matkan varrella.
Tuolla toimintatavalla ei tarvi ihmetelläkään, että haukkuja AKK:ta ja sen toimntaa kohtaan tulee...
- lane
- A-Junnu
- Viestit: 141
- Liittynyt: 12.05.2004 00:00
- Paikkakunta: hamina
huhuja
eiköhän kannattaisi lukea säännöt ensin ennenkuin tuomitsee ketään,akk lehti tulee lähiaikoina jossa on tarkat säännöt!JM kirjoitti:Olen semmosta huhua kuullut kanssa, että -06 luokitukset loppuvilta autoilta tulee siirto F-ryhmän sääntöjen mukaan tähän uuteen F2 ryhmään.
Taitaa olla tuossa ryhmässä niin, että siinä säännöt sallivat vain luokitelluilla osilla rakentelun. Ja nimenomaan oman merkin osilla. Noilla säännöillä ei enää esim. Volvon niin suosittuja osia käytetä muuhun kuin Volvoon. Käytännössä siis autot tulee olemaan a-ryhmäläisiä...
Lieneekö peruste sitten tommottisen auton halpuudesta olettamus, että luokitellut osat halpenevat kun se FIA luokitus loppuu? Tuskinpa.
Mitä niihin Ahon mainitsemiin vanhoihin autoihin tulee niin uskon, että ovat havainneet AKK:ssa sen ristiriidan, että historicia ja F-ryhmää ajetaan jo varsin samannäköisellä kalustolla. En tiedä, että onko tuossa Ahon jutussa vanhaksi käsitettävä auto esim Ford Escort MK1 jolla ikää taitaa olla jo enemmän kuin F-cupin kilpailijoiden keski-ikä on. Tai ainakin lähellä 40 vuotta ;) Vaikka kyseessä onkin yksi sarjan perustyökaluista ja ikoneista niin jotenkin ymmärrän mitä tuolla ehkä yritetään tarkoittaa.
BTW on muuten hra Aholta ja AKK:lta toiminta aika syvältä ja juuri sieltä...
Olisikohan järkevää lanseerata julkisuuteen ihan kunnolla uusia sääntöjä ennen kuin antaa niistä ympäripyöreitä lausuntoja TV.ssä. Eiköhän tämä ole jo monta kertaa nähyt ja varsinkin kuultu, että autourheiluväen keskuudessa huhut liikkuvat ja niillähän on tapa vääristyä matkan varrella.
Tuolla toimintatavalla ei tarvi ihmetelläkään, että haukkuja AKK:ta ja sen toimntaa kohtaan tulee...
- seppo
- KV
- Viestit: 420
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Kyllä ainakin minä olen vahvasti sitä mieltä että tämä tuleva F2 kalusto ja myös mielestäni osa näistä nykyisistä pitää jotenkin erottaa tuosta perinteikkäästä F-ryhmästä. Pakkohan näin on tehdä ja mielestäni jossain määrin pakko myös rajoittaa näiden vehkeiden rakentamisen vapautta.
Mitä vanhaan F-ryhmän kalustoon tulee niin tuskin ne sieltä ihan parissa vuodessa mihinkään häviää. Luonteva reitti näkyy vievän ko. kalustoa Historicin puolelle ja onpa tuollaista "luonnollista poistumaakin" havaittavissa ja hyvä niin, eihän ne autovanhukset loputtomiin voi pysyä kilapilukykyisinä eikä myöskään turvallisina.
Mitä vanhaan F-ryhmän kalustoon tulee niin tuskin ne sieltä ihan parissa vuodessa mihinkään häviää. Luonteva reitti näkyy vievän ko. kalustoa Historicin puolelle ja onpa tuollaista "luonnollista poistumaakin" havaittavissa ja hyvä niin, eihän ne autovanhukset loputtomiin voi pysyä kilapilukykyisinä eikä myöskään turvallisina.
- henkka_ok
- WRC
- Viestit: 1187
- Liittynyt: 12.01.2005 00:00
Mikähän ..ttu siinä on että samaa mieltä oleminen muuttaa kielen värin ruskeaksi. Tai no, sehän on aina niin että OMA mielipide on oikea.kprt kirjoitti:Jep ihmettelin itsekkin kyseistä lausuntoa tv:ssä ! Onhan se hienoa rakennella autoa budjetti vetoisesti kun saa samalla kuulla että vaihteeksi AKK:ssa suunnitellaan " muka " kaluston uusimista F ryhmässä. Kyllä nyt tuntuu olevan ihmeellinen hinku AKK:ssa saada vanhempia autoja pois kilpailuista. Onko todella nyt siitä kysymys että harrastajia on liikaa ? Jos nyt käy niin, että kun rakentamani Sierra jonka kori on vuosimallia -84 tuleekin vain sprintti käyttöön sallituksi. Niin EN TODELLAKAAN rupea rakentamaan minkään sortin autoa sen tilalle ainoastaan miellyttääkseni AKK:ta. Mun puolesta saavat työntää merkki luokkansa ja uuden 1600 luokkansa sinne missä valo ei paistaAjakoot suomessa sitten ne henkilöt jotka jaksaa nuoleskella AKK:n hienoja uudistus päätöksiä. Kohta alkaa loppua kärsivällisyys noihin AKK:n juttuihin jotka koko ajan teloo harrastajia. Nyt saatte vetää herneen nenään ne joilla se kielen väri on....


Ei taitu!
- PK1961
- KV
- Viestit: 331
- Liittynyt: 11.05.2004 00:00
Se on sitä samaa lajia,kun eri mieltä oleva on kateellinen,katkera,kaunainen,kyläkisoissa kepitetty ym ym..henkka_ok kirjoitti:Mikähän ..ttu siinä on että samaa mieltä oleminen muuttaa kielen värin ruskeaksi. Tai no, sehän on aina niin että OMA mielipide on oikea.kprt kirjoitti:Jep ihmettelin itsekkin kyseistä lausuntoa tv:ssä ! Onhan se hienoa rakennella autoa budjetti vetoisesti kun saa samalla kuulla että vaihteeksi AKK:ssa suunnitellaan " muka " kaluston uusimista F ryhmässä. Kyllä nyt tuntuu olevan ihmeellinen hinku AKK:ssa saada vanhempia autoja pois kilpailuista. Onko todella nyt siitä kysymys että harrastajia on liikaa ? Jos nyt käy niin, että kun rakentamani Sierra jonka kori on vuosimallia -84 tuleekin vain sprintti käyttöön sallituksi. Niin EN TODELLAKAAN rupea rakentamaan minkään sortin autoa sen tilalle ainoastaan miellyttääkseni AKK:ta. Mun puolesta saavat työntää merkki luokkansa ja uuden 1600 luokkansa sinne missä valo ei paistaAjakoot suomessa sitten ne henkilöt jotka jaksaa nuoleskella AKK:n hienoja uudistus päätöksiä. Kohta alkaa loppua kärsivällisyys noihin AKK:n juttuihin jotka koko ajan teloo harrastajia. Nyt saatte vetää herneen nenään ne joilla se kielen väri on....
![]()
(Mielipiteeni on voinut muuttua,mutta olen silti oikeassa)-mentaliteetti...
- Unto
- KV
- Viestit: 728
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Valkeakiski
- Viesti:
Minä ymmärrän täysin AKK:.n huolen 70luvulla rakennettujen autojen tulvallisuudesta ryhmässä F. Nykypäivänä vauhdit F:ssä rupee olemaan niin huimia ettei MK 1/2 Eskortin, Toyota starletin tai Opel asconan 20-30V runko ole enään sovelias kyseiseen tarkoitukseen! Nykypäivänä "kylän virittäjät" on niin päteviä että kyseisistä autoista otetaan 180-250+ hv. Autojen akselistoja, jousituksia ja niiden geometriaa voidaan muokata niin että autoista tulee nopeampia ym..ym...
Kukaan ei kuitenkaan ole kehittänyt noita 25V vanhojen autojen runkoa / koria siten, että törmäystilanteessa se "söisi" törmäysenergiaa, olisi oikeista paikoista vahva ja oikeista paikoista "vähemmän vahva". Lisäksi kyseisiä autojen koreja viimitteen 15v aikana on ruostehitsannu tai kolarikorjannut jos jonkin näköinen hanttapuli.
Yleisesti ajatellaan että jos auton kori on ruosteeton niin ei tarvita kuin kunnon turvakaaret ja 250hv moottori... eikun menoksi. Kyllä se 25V ja 500m mig lankaa nähnyt kori on täysin turvallinen! Mites jos tuo aikojen saatossa väsynyt metalli korvattaisiin lasikuidulla tai muovilla, kuinka moni silloin tuntisi olonsa turvalliseksi tuvakaarien sisällä pyöriessä? Väsynyt pelti kun saataa ratketa, siinä missä huonosti laminoitu lasikuitu!
Se että saataisiin MK 1ja2 ralaajat siirtämään tekniikkansa 80luvun lopun Sierran koriin (luultavasti helpompi / halvempi ja paremman takaakselin omaava aihio) ja esim 80luvun lopun BMW:t (ei kaikilla pidä olla M3 jotta kerkiää) ja MB:t yleistymään. Korvaamaan näitä 70luvun jo kohtalaisen iäkkäitä sota ratsuja, olisi askel turvallisempaan suuntaan.
Perus harrastajan mielestä auton täytyy olla 1970lukulainen ja takavetoinen, kieltämättä hienoja autoja ulkoisesti ja etenemistyyliltään nautittavia pelejä, Mutta, hei nyt eletään 2000lukua!!
Se että nykypäivän autot rupee olemaan valtaosaltaan etuvetoisia on pas*a säkä ja siihen tuskin edes AKK voi mitenkään vaikuttaa! Meidän kuluttajien on siihen vain sopeuduttava!
Autourheilu on aina kallista, ei siittä ikinä saa halpaa. Jo pelkästään se, että rakentaa kilpa-autostaan turvallisen maksaa paljon rahaa, ja mielestäni itse auton kori on hyvin merkittävä turvallisuus tekijä! Turvallisuudesta ei mielestäni saa tinkiä!
Ajan hampaalle ihminen ei voi tehdä mitään, muuta kuin hyväksyä tosiasiat!
Ps: kieleni saattaa olla ruskea, mutta suussani ei ole pas*an maku!
Kukaan ei kuitenkaan ole kehittänyt noita 25V vanhojen autojen runkoa / koria siten, että törmäystilanteessa se "söisi" törmäysenergiaa, olisi oikeista paikoista vahva ja oikeista paikoista "vähemmän vahva". Lisäksi kyseisiä autojen koreja viimitteen 15v aikana on ruostehitsannu tai kolarikorjannut jos jonkin näköinen hanttapuli.
Yleisesti ajatellaan että jos auton kori on ruosteeton niin ei tarvita kuin kunnon turvakaaret ja 250hv moottori... eikun menoksi. Kyllä se 25V ja 500m mig lankaa nähnyt kori on täysin turvallinen! Mites jos tuo aikojen saatossa väsynyt metalli korvattaisiin lasikuidulla tai muovilla, kuinka moni silloin tuntisi olonsa turvalliseksi tuvakaarien sisällä pyöriessä? Väsynyt pelti kun saataa ratketa, siinä missä huonosti laminoitu lasikuitu!
Se että saataisiin MK 1ja2 ralaajat siirtämään tekniikkansa 80luvun lopun Sierran koriin (luultavasti helpompi / halvempi ja paremman takaakselin omaava aihio) ja esim 80luvun lopun BMW:t (ei kaikilla pidä olla M3 jotta kerkiää) ja MB:t yleistymään. Korvaamaan näitä 70luvun jo kohtalaisen iäkkäitä sota ratsuja, olisi askel turvallisempaan suuntaan.
Perus harrastajan mielestä auton täytyy olla 1970lukulainen ja takavetoinen, kieltämättä hienoja autoja ulkoisesti ja etenemistyyliltään nautittavia pelejä, Mutta, hei nyt eletään 2000lukua!!
Se että nykypäivän autot rupee olemaan valtaosaltaan etuvetoisia on pas*a säkä ja siihen tuskin edes AKK voi mitenkään vaikuttaa! Meidän kuluttajien on siihen vain sopeuduttava!
Autourheilu on aina kallista, ei siittä ikinä saa halpaa. Jo pelkästään se, että rakentaa kilpa-autostaan turvallisen maksaa paljon rahaa, ja mielestäni itse auton kori on hyvin merkittävä turvallisuus tekijä! Turvallisuudesta ei mielestäni saa tinkiä!
Ajan hampaalle ihminen ei voi tehdä mitään, muuta kuin hyväksyä tosiasiat!
Ps: kieleni saattaa olla ruskea, mutta suussani ei ole pas*an maku!
- JM
- WRC
- Viestit: 1413
- Liittynyt: 09.02.2004 00:00
- Paikkakunta: Nokia
Re: huhuja
Siis täh? Milläs helvetillä niitä sääntöjä lukee jos ne on nyt jo helposti luettavissa lähiaikoina ilmestyvässä AKK:n lehdessä?lane kirjoitti:eiköhän kannattaisi lukea säännöt ensin ennenkuin tuomitsee ketään,akk lehti tulee lähiaikoina jossa on tarkat säännöt!JM kirjoitti:Olen semmosta huhua kuullut kanssa, että -06 luokitukset loppuvilta autoilta tulee siirto F-ryhmän sääntöjen mukaan tähän uuteen F2 ryhmään.
Taitaa olla tuossa ryhmässä niin, että siinä säännöt sallivat vain luokitelluilla osilla rakentelun. Ja nimenomaan oman merkin osilla. Noilla säännöillä ei enää esim. Volvon niin suosittuja osia käytetä muuhun kuin Volvoon. Käytännössä siis autot tulee olemaan a-ryhmäläisiä...
Lieneekö peruste sitten tommottisen auton halpuudesta olettamus, että luokitellut osat halpenevat kun se FIA luokitus loppuu? Tuskinpa.
Mitä niihin Ahon mainitsemiin vanhoihin autoihin tulee niin uskon, että ovat havainneet AKK:ssa sen ristiriidan, että historicia ja F-ryhmää ajetaan jo varsin samannäköisellä kalustolla. En tiedä, että onko tuossa Ahon jutussa vanhaksi käsitettävä auto esim Ford Escort MK1 jolla ikää taitaa olla jo enemmän kuin F-cupin kilpailijoiden keski-ikä on. Tai ainakin lähellä 40 vuotta ;) Vaikka kyseessä onkin yksi sarjan perustyökaluista ja ikoneista niin jotenkin ymmärrän mitä tuolla ehkä yritetään tarkoittaa.
BTW on muuten hra Aholta ja AKK:lta toiminta aika syvältä ja juuri sieltä...
Olisikohan järkevää lanseerata julkisuuteen ihan kunnolla uusia sääntöjä ennen kuin antaa niistä ympäripyöreitä lausuntoja TV.ssä. Eiköhän tämä ole jo monta kertaa nähyt ja varsinkin kuultu, että autourheiluväen keskuudessa huhut liikkuvat ja niillähän on tapa vääristyä matkan varrella.
Tuolla toimintatavalla ei tarvi ihmetelläkään, että haukkuja AKK:ta ja sen toimntaa kohtaan tulee...
-
- KV
- Viestit: 754
- Liittynyt: 10.08.2004 00:00
Ja mikä tärkeintä Jukka Aho totesi että kulut eivät näissä autoissa nouse vaan päinvastoin ne laskevat
Jaa-a kuinkahan tulee käymään sen aika näyttää.

http://www.youtube.com/user/rallyfin?ob=5" onclick="window.open(this.href);return false;
- emk67
- KV
- Viestit: 356
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jääli
Nythän on niin,että kun auto vahvistetaan ja laitetaan,niin sen kylkiosuman sattuessa se on yks ja sama oliko auto mk1 Escortti tai M3 Bemari.Se että näit sattuu vanhemmalle kalustolle enempi johtuu kaiketi siitä,et niitä vain on enempi.Aika yksinkertaista matematiikkaa.Sitten kun nämä kaikkien vihaamat escortit,Asconat ja Starletit (70-80 luvun)saa näillä säännöillä historiikkiin,ni tervemenoa F ... Sieltä loppuu autot ja Historic on elämänsä suosiossa joskaan se ei nytkään ole huonosto arvostettu.Jos raaskisin tuon 12 vuotta palvelleen "vaarallisen" Starletin hävittää,niin tekisin/ostaisin Historic-auton ja taas olisi hauskaa
Kunnes ilonpilaajat katsoisivat et noilla on liian hauskaa
Täällä tämä tinkaus on ilmiselvästi ikäluokkien välinen,nuoret haluaa oman ikäluokan kalustoa ja vanhemmat samoin
Jos osaisin Lontoota muuttaisin sinne,sielläkun saa edelleen ajaa "peetulla" ja "nelisatasella" ja Ykkös/kakkos-ryhmäläisillä.Miksei ne siellä ole vaarallisia ??? Kysyy hän
Ps.Toivottavasti en taas loukannut ketään :D :D
Ps2:Lisätään nyt tämä,kun Trophy oli toisaalle niin hienosti kirjoittanut ...
"ps. tänään ystäväni heitti aiheeseen liittyen hyvän jutun; "golfia saa harrastaa, mutta autourheilua ei..."






Ps.Toivottavasti en taas loukannut ketään :D :D
Ps2:Lisätään nyt tämä,kun Trophy oli toisaalle niin hienosti kirjoittanut ...
"ps. tänään ystäväni heitti aiheeseen liittyen hyvän jutun; "golfia saa harrastaa, mutta autourheilua ei..."